Ik herken het niet sorry.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:23 schreef Coco het volgende:
Laten we het gezellig houden.
(dit is geen cynisme)
Jij hebt heel weinig PEC gezien dit seizoen dus.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:34 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Plek 15, waar ze niet horen imo, maar ok
Dat is niet wat ik geschreven heb geestelijk gehandicapte.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Aldus meneer die takes gooit als: Ueda raakt vast nog geblesseerd dus dat WK EK is nodig voor 15 miljoen! en "Ik heb dus zijn doelpunten geschrapt bij wedstrijden die we zonder die doelpunten ook gewonnen zouden hebben."
Lol
quote:Op zondag 17 mei 2026 16:35 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik geschreven heb geestelijk gehandicapte.
Ik heb je zelfs een compliment gegeven voor het feit dat je het een keer goed had met een aannemelijke transfersom van 15 miljoen in het moderne voetbal.
Verder is een typfout met de W en de E naast elkaar zo gemaakt.
Ik zal je begeleider even bellen dat je vandaag weer genoeg op het internet gezeten hebt.
Maar misschien heb ik ook heel veel moeite met cynisme! Of je had problemen met de CAPS.quote:Op donderdag 14 mei 2026 09:45 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
https://www.soccernews.nl(...)rspelers-45-miljoen/
[..]
[ afbeelding ]
Ja MaAr HiJ HeEft GeEn GoEd EK nOdIg VoOr 15 MilJoeN
Jawel, want je zult zien dat dit kreupele paard zich nog ernstig blesseert ook
Klopt, maar ik doel meer op de club zelf... Ik zie ze liever in de (lage) sub-top. Dit seizoen is het idd janken met de pet op voor de PEC fans, maar goed.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij hebt heel weinig PEC gezien dit seizoen dus.
Gruwelijk kwaadquote:Op zondag 17 mei 2026 16:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[..]
Maar misschien heb ik ook heel veel moeite met cynisme! Of je had problemen met de CAPS.
Zomerstop.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:36 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Zelfs als we niet meer voetballen is de sfeer grimmig.
Ik had anders best graag voorronde Conference League gespeeld in het Volendam stadion (lol).quote:
quote:Op zondag 17 mei 2026 16:42 schreef De_Kraam het volgende:
Project CL een UNANIEM BELACHELIJK GROOT SUCCES.
[ afbeelding ]
Doen!quote:Op zondag 17 mei 2026 16:42 schreef bbuddybb het volgende:
Ik denk dat het goed zou zijn voor dit topique en het forum in het geheel als de gebruiker HMF een ip-ban zou krijgen.
Verder wens ik jullie een fijn weekend toe en zal ik jullie komend seizoen vast wel weer tegenkomen.
Zou wel slecht zijn voor het feedback-topic inderdaad.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:46 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Doen!
Er wordt hier gelukkig al zoveel gepost en het is al zo'n lekker bezocht forum
Kan Danny best hebben, een teruglopend aantal gebruikers en views
Wat ben je boos jongen. Laat het even los.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zou wel slecht zijn voor het feedback-topic inderdaad.
Wie komt daar nou nog tegenwoordig.
Je vergeet de topscorerstitel.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:53 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Wat ben je boos jongen. Laat het even los.
Tweede geworden, 55+ miljoen. Fijn resultaat.
Adem in, adem Zuid.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 17 mei 2026 16:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je vergeet de topscorerstitel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |