RRGODquote:Op zondag 17 mei 2026 14:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe je het iemand gunt door de voordeur te vertrekken die een enorme opgeblazen selectie vol onverkoopbare troep achterlaat.
Zijn opvolgers gaan jaren nodig hebben om deze rommel op te ruimen.
Goede quote ook wel dit.quote:"Doordat we goede mensen hebben bij Feyenoord, kon ik mij focussen op de technische functie. De algemene dossiers werden fantastisch ingevuld door de andere directeuren. We hebben veel dingen echt afgerond, of ze worden afgerond in de komende weken."
Dan kan de stelling “goede Algemeen directeur, matige technische directeur” ook de prullenbak in, als hij het algemeen bestuur grotendeels aan anderen overliet.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goede quote ook wel dit.
Te Kloese was zo'n goede AD dat hij die taken maar gewoon aan anderen overliet zodat hij zelf technisch directeurtje kon spelen. Met alle gevolgen van dien.
als ie zn sleutelbeen breekt niet natuurlijk, dan raak je hem niet kwijtquote:Op zondag 17 mei 2026 14:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Blinde mof.![]()
Ik ga er vanuit dat dit de laatste keer is.
Volgens mij, werkelijk niet meer dan 2/3quote:Op zondag 17 mei 2026 14:43 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Hebben we dit seizoen überhaupt één wedstrijd gehad waarin niemand kapot ging?
Ja.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:44 schreef snabbi het volgende:
[..]
als ie zn sleutelbeen breekt niet natuurlijk, dan raak je hem niet kwijt
ja dat is geen groots talent en ook zeker geen verdedigerquote:Op zondag 17 mei 2026 14:46 schreef Qarrad het volgende:
Kraaijeveld dekt even op drie meter tijdens een aanval
Precies mijn gedachte. Opmerkelijk dat hij dit hardop zegt.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan kan de stelling “goede Algemeen directeur, matige technische directeur” ook de prullenbak in, als hij het algemeen bestuur grotendeels aan anderen overliet.
Met dat standpunt was ik het overigens al niet eens, maar dat hoor ik regelmatig langskomen.
toch is het vooral te wijten aan de rvc dat ze niet iemand benoemen, dat een persoon het daarna op de beste manier probeert in te vullen reken ik die persoon minder aan.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan kan de stelling “goede Algemeen directeur, matige technische directeur” ook de prullenbak in, als hij het algemeen bestuur grotendeels aan anderen overliet.
Met dat standpunt was ik het overigens al niet eens, maar dat hoor ik regelmatig langskomen.
Wel een talent vind ik maar niet voor die positie, nee.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:46 schreef snabbi het volgende:
[..]
ja dat is geen groots talent en ook zeker geen verdediger
Mwa ik zie hem echt wel gewoon bij een middenmoter spelen, dus ik wil hem niet afschepen als een koekebakker ofzo, maar ik vind het geen groots talent iigquote:Op zondag 17 mei 2026 14:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wel een talent vind ik maar niet voor die positie, nee.
mwa ik vind het prima dat hij uit zo'n drukke hoek deze keuze maakt eigquote:Op zondag 17 mei 2026 14:58 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Eén van de weinige keren dat ik vind dat Moussa voor eigen succes had moeten gaan..
Dat ook. Het is meer het resultaat wat mij dat doet vindenquote:Op zondag 17 mei 2026 14:58 schreef snabbi het volgende:
[..]
mwa ik vind het prima dat hij uit zo'n drukke hoek deze keuze maakt eig
quote:Op zondag 17 mei 2026 15:03 schreef TweedeKlum het volgende:
Is die Fransoos al binnen? Ik heb al een grote bezem voor hem.
En dat ook, natuurlijkquote:Op zondag 17 mei 2026 15:13 schreef snabbi het volgende:
maar op zich zijn er wel voldoende mogelijkheden toch, balbezit is niet alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |