Geen woorden, maar daden?quote:Op donderdag 14 mei 2026 15:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Feyenoord lijkt on-Feyenoord's daadkrachtig.
Eigen jeugd boven aankopen vind ik al prima genoeg. Extra mooi als het Nederlanders zijn, maar het mooiste is als de constructie jeugd -> eerste elftal stabiel levert.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 11:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind het overigens ook niet zo leuk om naar een enorm vreemdelingenlegioen te kijken, dus ben altijd wel voorstander van Nederlanders over buitenlanders, maar ik zal wel de enige zijn die daar waarde aan hecht.
Onze Japanse vrienden hebben al verlof gekregen, ik denk dat in de tweede helft een elftal op het veld staat dat niet eens KKD-waardig is.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 18:17 schreef Zipportal het volgende:
Allemaal blessures bij Zwolle. Benieuwd of we na jaren weer eens de laatste wedstrijd winnen.
Sterling in de basis, dus misschien in de eerste helft al door die ondergrens.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 18:49 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Onze Japanse vrienden hebben al verlof gekregen, ik denk dat in de tweede helft een elftal op het veld staat dat niet eens KKD-waardig is.
@Coco spoilert toch alles.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga gewoon heerlijk naar het schakelkanaaltje kijken en me niet druk maken, na zo'n seizoen vind ik het prima.
quote:Vermoedelijke opstelling Feyenoord (4-3-3): Wellenreuther (C); Deijl, Trauner, Lotomba, Bos; Targhalline, Kraaijeveld, Van den Elshout; Borges, Tengstedt, Sterling.
De teringquote:Op vrijdag 15 mei 2026 23:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]![]()
Als dit niet minstens 3 tegendoelpunten wordt…
Dennis is alleen niet van de feitenquote:Op zondag 17 mei 2026 11:31 schreef Scrummie het volgende:
Dennis en @:zka zijn geen vrienden
Dennisgod
Koekoekquote:Kloese: “Borges is voor ons een grotere teleurstelling dan publiekelijk besproken wordt."
Ik vond het een vrij chanant interview. Je bent sowieso af als je over @ZKA moet beginnen als directeur van Feyenoordquote:Op zondag 17 mei 2026 14:17 schreef bbuddybb het volgende:
Dennis heeft zichzelf prima gepresenteerd. Die man verdient het ook wat mij betreft om door de voordeur de vertrekken.
Was ook wat wrijving met Been. Wel geinig. Jammer dat ze niet hebben gevraagd waarom Mario niet meer mee mag met de businessclub. Had ie Mario even op zijn plaats kunnen zetten.
Ik weet ook niet hoe je het iemand gunt door de voordeur te vertrekken die een enorme opgeblazen selectie vol onverkoopbare troep achterlaat.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het een vrij chanant interview. Je bent sowieso af als je over @:zka moet beginnen als directeur van Feyenoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |