Gast, hou op. De enige apartheid hier is dat er hier ineens wel bij een brandpunt gehandhaafd kan worden op instromend tuig en gezichtsbedekking en bij Roeterseiland zogenaamd niet.quote:
Telt een onbewoond eiland ook?quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:06 schreef Tengano het volgende:
Man bijt hont vraagt zich af: Wie zou u liever als buurman willen hebben?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat terwijl er genoeg van de "Corona" streamers rond lopen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:12 schreef Starhopper het volgende:
Ik heb een livestream gevonden maar daar is niets te zien.
Ja jammer dat er niemand live gaatquote:Op woensdag 13 mei 2026 20:13 schreef spoilert het volgende:
[..]
En dat terwijl er genoeg van de "Corona" streamers rond lopen.
In Engeland is dat wel normaal. Op Youtube heb je diverse kanalen die met name die soort situaties verslaan. Zelfs met drones, omdat ze niet overal bij kunnen en mogen komen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:13 schreef spoilert het volgende:
En dat terwijl er genoeg van de "Corona" streamers rond lopen.
Wat dan?quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:16 schreef S95Sedan het volgende:
Politie en ME staan er weer goed op vanavond. En je dan afvragen waarom het fout gaat.
quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Women inspired by the Pink Ladies, dat zijn toch appels?
En de bekende users van progressief Fok! kijkt er lekker op neer vanuit de ivoren toren in hun Vinex wijk, huisje met zonnepanelen, elektrische auto. Wat voelen ze zich toch beter omdat ze dat hebben en ook nog eens "de juiste ideologie" aanhangen. Lekker kankeren op mensen die in de wanhoop zitten over shaggies en Schultenbrau. En ondertussen het maar over barmhartigheid hebben.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit zijn de onbespraakte laaggeletterde frontsoldaten van een culturele strijd en onrust die Europa zal gaan beheersen.
Enkel en louter veroorzaakt door ongebreidelde migratie gebaseerd op abstract gewauwel en failliete morele hooghartigheid.
Lekker gewerkt politici
Totdat ze zelf zo'n hut in hun achtertuin krijgen natuurlijk.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:28 schreef Richestorags het volgende:
[..]
En de bekende users van progressief Fok! kijkt er lekker op neer vanuit de ivoren toren in hun Vinex wijk, huisje met zonnepanelen, elektrische auto. Wat voelen ze zich toch beter omdat ze dat hebben en ook nog eens "de juiste ideologie" aanhangen. Lekker kankeren op mensen die in de wanhoop zitten over shaggies en Schultenbrau. En ondertussen het maar over barmhartigheid hebben.
Uiteraard.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:30 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Totdat ze zelf zo'n hut in hun achtertuin krijgen natuurlijk.
Altijd geestig die hypocrisie.
Beter kijken:quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:12 schreef Starhopper het volgende:
Ik heb een livestream gevonden maar daar is niets te zien.
Bekijk deze YouTube-video
Klopt dat heb je goed gezien. Jammer dat je andere zaken niet net zo goed kunt zien.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:03 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zodra iemand dit zegt...
Dan haak ik direct af. Ophoepelen, je keurt dus wel geweld toe.
En vernielen universiteitenquote:Op woensdag 13 mei 2026 18:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En ze gooien zwaar vuurwerk naar de politie1!!1!
Ok.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:36 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
En vernielen universiteiten![]()
Oh wacht, dat bedoelde je niet. Laat maar zitten.
Zou mooi zijn als progressieven zelf een AZC in de straat krijgen met 300 jonge Sub-Sahara mannen op gevechtsleeftijd.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:28 schreef Richestorags het volgende:
[..]
En de bekende users van progressief Fok! kijkt er lekker op neer vanuit de ivoren toren in hun Vinex wijk, huisje met zonnepanelen, elektrische auto. Wat voelen ze zich toch beter omdat ze dat hebben en ook nog eens "de juiste ideologie" aanhangen. Lekker kankeren op mensen die in de wanhoop zitten over shaggies en Schultenbrau. En ondertussen het maar over barmhartigheid hebben.
Het zou precies zijn wat ze hier verdedigen, dus let's go.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:51 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als progressieven zelf een AZC in de straat krijgen met 300 jonge Sub-Sahara mannen op gevechtsleeftijd.
Ik woonde in een linkse bubbel.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:51 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als progressieven zelf een AZC in de straat krijgen met 300 jonge Sub-Sahara mannen op gevechtsleeftijd.
Hebben we hier niet in de straat, wel om de hoek. Telt dat ook?quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:51 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dat zijn Oekraïense vrouwen en kinderen of 300 Sub-Sahara mannen op gevechtsleeftijd?quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik woonde in een linkse bubbel.
Toen kwam er op een steenwol afstand van mijn huis een tijdelijke opvang waar niemand last van heeft gehad.
Nu woon ik nog steeds in een linkse bubbel.
Iets ertussenin.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:56 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dat zijn Oekraïense vrouwen en kinderen of 300 Sub-Sahara mannen op gevechtsleeftijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |