Wie heeft dat in de fik gezet?quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:45 schreef Tengano het volgende:
[..]
Precies, de halve Veluwe staat in de fik, maar dan hoor je ze niet
Is proberen een AZC inclusief inwoners in fik steken goedpraten tegenwoordig een gewone rechtse mening volgens jou?quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:43 schreef Tengano het volgende:
[..]
Echt bizar!!! Rechtse meningen zouden hier eigenlijk niet getolereerd moeten worden.
Helemaal eens met jou!!!
Dat jij niet alleen de Russische agressie goedpraat lijkt me geen nieuws…quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat lul je nou slap. Het pand staat er nog en de bosjes zijn ook nog eens zomerklaar gemaakt.
Quotes?quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:43 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar volgens de moderatie is er uiteraard weer helemaal geen enkel probleem…
Kom maar met quotes.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:47 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Is proberen een AZC inclusief inwoners in fik steken goedpraten tegenwoordig een gewone rechtse mening volgens jou?
Ja, al tijden. En ze krijgen daartoe ook alle kansquote:Op woensdag 13 mei 2026 18:29 schreef GrumpyFish het volgende:
Is rechts Fok dit al aan het goedpraten?
Maakt niet uit want het is net niet gelukt.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:47 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Is proberen een AZC inclusief inwoners in fik steken goedpraten tegenwoordig een gewone rechtse mening volgens jou?
Als ze niet verwijderd zijn is dit wel een hele makkelijke hoor, al zijn er ook een aantal “geweld is nooit oké” users, die wel de asielstroom verder willen beperken.quote:
Als je dit goedpraat ben je ook koekoek. Maar jij bent dat ook, de andere kant opquote:Op woensdag 13 mei 2026 18:48 schreef Wiske3 het volgende:
[..]
Ja, al tijden. En ze krijgen daartoe ook alle kans
Zie dit topic en NWS-feedback.quote:
Want die steken AZC’s in de fik?quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:50 schreef Tengano het volgende:
Ondertussen begrijpt het linkse kuikenvolk niet dat juist zij dit land zo onveilig maken.
Die keuren een protest als deze afquote:Op woensdag 13 mei 2026 18:51 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Want die steken AZC’s in de fik?
En dat laatste is erg omdat?quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ze niet verwijderd zijn is dit wel een hele makkelijke hoor, al zijn er ook een aantal “geweld is nooit oké” users, die wel de asielstroom verder willen beperken.
Ohja, Shaheds en Iskanders zijn ook te vergelijken met een verdwaald peukie in de bosjes.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:47 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat jij niet alleen de Russische agressie goedpraat lijkt me geen nieuws…
Leuk he, feitenvrij roepen? En maar over domrechts lullen in POL.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:50 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Zie dit topic en NWS-feedback.
En ja, deze poging tot terrorisme goedpraten vind ik inderdaad vrij eng…
Dat jouw grenzen nogal vervaagd zijn vanwege allerlei buitenlandershaat is dan weer eerder meelijwekkend…
Nou, ik weet zeker dat ik niet koekoek ben. Wat er gebeurt is tegen de wet in, en degene die hiertoe aangezet hebben zijn ook gearresteerd. Dus lullo, lul niet zo.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:50 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Als je dit goedpraat ben je ook koekoek. Maar jij bent dat ook, de andere kant op
Gelukkig helpt polariseren altijd.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:50 schreef Tengano het volgende:
Ondertussen begrijpt het linkse kuikenvolk niet dat juist zij dit land zo onveilig maken.
En ze gooien zwaar vuurwerk naar de politie1!!1!quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:51 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Want die steken AZC’s in de fik?
Rechtse meningen okéquote:Op woensdag 13 mei 2026 18:43 schreef Tengano het volgende:
[..]
Echt bizar!!! Rechtse meningen zouden hier eigenlijk niet getolereerd moeten worden.
Helemaal eens met jou!!!
Het volk van gisteren klaagt over de onveiligheid door asielzoekersquote:Op woensdag 13 mei 2026 18:50 schreef Tengano het volgende:
En terecht dat jij dat woord niet mag gebruiken want niemand hier staat erachter.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Rechtse meningen oké
Maar als je dit goed keurt ben je niet rechts maar een woord wat hier niet genoemd mag worden van de policy
Dat vind ik juist geen probleem, users die dit geweld wel afkeuren. Gek dat je doet alsof ik dit een probleem zou vinden.quote:
genocide!quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:47 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |