Dit is amateurwerk vergeleken met wat ze in het MO gewend zijn. Dit gaat ze echt niet afschrikken hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Hopelijk staat de aanslag ook in de Syrische krant, misschien blijven ze weg.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 13 mei 2026 18:25 schreef phpmystyle het volgende:
Dat betekent dus dat AZC elders opvang zal moeten zoeken of de asielzoekers terugsturen.
Afgelopen 2 topics niet gelezen?quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:29 schreef GrumpyFish het volgende:
Is rechts Fok dit al aan het goedpraten?
Houd ze daar zou ik zeggen.quote:"Vanaf de bovenste etage van het gemeentehuis kijkt het groepje asielzoekers toe, schrijft De Gooi en Eemlander."
In dezelfde mate waarschijnlijk als links Fok en de universiteiten.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:29 schreef GrumpyFish het volgende:
Ik pak even mijn microscoop om links fok te zoeken.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:35 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
In dezelfde mate waarschijnlijk als links Fok en de universiteiten.
En daar was in ieder geval nog sprake van materiële schade.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:35 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
In dezelfde mate waarschijnlijk als links Fok en de universiteiten.
Nee, ik heb een baan.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Afgelopen 2 topics niet gelezen?
@esfquote:Op woensdag 13 mei 2026 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik pak even mijn microscoop om links fok te zoeken.
Dit is een topic in NWS. Die mensen komen hier niet en als ze hier wel komen worden ze weggehoond.quote:
De tussenstand:quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:29 schreef GrumpyFish het volgende:
Uiteraard. Maar volgens de moderatie is er uiteraard weer helemaal geen enkel probleem…quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:29 schreef GrumpyFish het volgende:
Echt bizar!!! Rechtse meningen zouden hier eigenlijk niet getolereerd moeten worden.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:43 schreef KareldeStoute het volgende:
Uiteraard. Maar volgens de moderatie is er uiteraard weer helemaal geen enkel probleem…
Ik had al een segregratie grapje klaar liggen, maar laten we het luchtig houdenquote:Op woensdag 13 mei 2026 18:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is een topic in NWS. Die mensen komen hier niet en als ze hier wel komen worden ze weggehoond.
Wat lul je nou slap. Het pand staat er nog en de bosjes zijn ook nog eens zomerklaar gemaakt.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:43 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar volgens de moderatie is er uiteraard weer helemaal geen enkel probleem…
Precies, de halve Veluwe staat in de fik, maar dan hoor je ze nietquote:Op woensdag 13 mei 2026 18:44 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat lul je nou slap. Het pand staat er nog en de bosjes zijn ook nog eens zomerklaar gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |