Dit is amateurwerk vergeleken met wat ze in het MO gewend zijn. Dit gaat ze echt niet afschrikken hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Hopelijk staat de aanslag ook in de Syrische krant, misschien blijven ze weg.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 13 mei 2026 18:25 schreef phpmystyle het volgende:
Dat betekent dus dat AZC elders opvang zal moeten zoeken of de asielzoekers terugsturen.
Afgelopen 2 topics niet gelezen?quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:29 schreef GrumpyFish het volgende:
Is rechts Fok dit al aan het goedpraten?
Houd ze daar zou ik zeggen.quote:"Vanaf de bovenste etage van het gemeentehuis kijkt het groepje asielzoekers toe, schrijft De Gooi en Eemlander."
In dezelfde mate waarschijnlijk als links Fok en de universiteiten.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:29 schreef GrumpyFish het volgende:
Ik pak even mijn microscoop om links fok te zoeken.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:35 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
In dezelfde mate waarschijnlijk als links Fok en de universiteiten.
En daar was in ieder geval nog sprake van materiële schade.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:35 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
In dezelfde mate waarschijnlijk als links Fok en de universiteiten.
Nee, ik heb een baan.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Afgelopen 2 topics niet gelezen?
@esfquote:Op woensdag 13 mei 2026 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik pak even mijn microscoop om links fok te zoeken.
Dit is een topic in NWS. Die mensen komen hier niet en als ze hier wel komen worden ze weggehoond.quote:
De tussenstand:quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:29 schreef GrumpyFish het volgende:
Uiteraard. Maar volgens de moderatie is er uiteraard weer helemaal geen enkel probleem…quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:29 schreef GrumpyFish het volgende:
Echt bizar!!! Rechtse meningen zouden hier eigenlijk niet getolereerd moeten worden.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:43 schreef KareldeStoute het volgende:
Uiteraard. Maar volgens de moderatie is er uiteraard weer helemaal geen enkel probleem…
Ik had al een segregratie grapje klaar liggen, maar laten we het luchtig houdenquote:Op woensdag 13 mei 2026 18:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is een topic in NWS. Die mensen komen hier niet en als ze hier wel komen worden ze weggehoond.
Wat lul je nou slap. Het pand staat er nog en de bosjes zijn ook nog eens zomerklaar gemaakt.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:43 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar volgens de moderatie is er uiteraard weer helemaal geen enkel probleem…
Precies, de halve Veluwe staat in de fik, maar dan hoor je ze nietquote:Op woensdag 13 mei 2026 18:44 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat lul je nou slap. Het pand staat er nog en de bosjes zijn ook nog eens zomerklaar gemaakt.
Wie heeft dat in de fik gezet?quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:45 schreef Tengano het volgende:
[..]
Precies, de halve Veluwe staat in de fik, maar dan hoor je ze niet
Is proberen een AZC inclusief inwoners in fik steken goedpraten tegenwoordig een gewone rechtse mening volgens jou?quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:43 schreef Tengano het volgende:
[..]
Echt bizar!!! Rechtse meningen zouden hier eigenlijk niet getolereerd moeten worden.
Helemaal eens met jou!!!
Dat jij niet alleen de Russische agressie goedpraat lijkt me geen nieuws…quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat lul je nou slap. Het pand staat er nog en de bosjes zijn ook nog eens zomerklaar gemaakt.
Quotes?quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:43 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Kom maar met quotes.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:47 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Is proberen een AZC inclusief inwoners in fik steken goedpraten tegenwoordig een gewone rechtse mening volgens jou?
Ja, al tijden. En ze krijgen daartoe ook alle kansquote:Op woensdag 13 mei 2026 18:29 schreef GrumpyFish het volgende:
Maakt niet uit want het is net niet gelukt.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:47 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Is proberen een AZC inclusief inwoners in fik steken goedpraten tegenwoordig een gewone rechtse mening volgens jou?
Als ze niet verwijderd zijn is dit wel een hele makkelijke hoor, al zijn er ook een aantal “geweld is nooit oké” users, die wel de asielstroom verder willen beperken.quote:
Als je dit goedpraat ben je ook koekoek. Maar jij bent dat ook, de andere kant opquote:Op woensdag 13 mei 2026 18:48 schreef Wiske3 het volgende:
[..]
Ja, al tijden. En ze krijgen daartoe ook alle kans
Zie dit topic en NWS-feedback.quote:
Want die steken AZC’s in de fik?quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:50 schreef Tengano het volgende:
Ondertussen begrijpt het linkse kuikenvolk niet dat juist zij dit land zo onveilig maken.
Die keuren een protest als deze afquote:Op woensdag 13 mei 2026 18:51 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Want die steken AZC’s in de fik?
En dat laatste is erg omdat?quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ze niet verwijderd zijn is dit wel een hele makkelijke hoor, al zijn er ook een aantal “geweld is nooit oké” users, die wel de asielstroom verder willen beperken.
Ohja, Shaheds en Iskanders zijn ook te vergelijken met een verdwaald peukie in de bosjes.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:47 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat jij niet alleen de Russische agressie goedpraat lijkt me geen nieuws…
Leuk he, feitenvrij roepen? En maar over domrechts lullen in POL.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:50 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Zie dit topic en NWS-feedback.
En ja, deze poging tot terrorisme goedpraten vind ik inderdaad vrij eng…
Dat jouw grenzen nogal vervaagd zijn vanwege allerlei buitenlandershaat is dan weer eerder meelijwekkend…
Nou, ik weet zeker dat ik niet koekoek ben. Wat er gebeurt is tegen de wet in, en degene die hiertoe aangezet hebben zijn ook gearresteerd. Dus lullo, lul niet zo.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:50 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Als je dit goedpraat ben je ook koekoek. Maar jij bent dat ook, de andere kant op
Gelukkig helpt polariseren altijd.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:50 schreef Tengano het volgende:
Ondertussen begrijpt het linkse kuikenvolk niet dat juist zij dit land zo onveilig maken.
En ze gooien zwaar vuurwerk naar de politie1!!1!quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:51 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Want die steken AZC’s in de fik?
Rechtse meningen okéquote:Op woensdag 13 mei 2026 18:43 schreef Tengano het volgende:
[..]
Echt bizar!!! Rechtse meningen zouden hier eigenlijk niet getolereerd moeten worden.
Helemaal eens met jou!!!
Het volk van gisteren klaagt over de onveiligheid door asielzoekersquote:Op woensdag 13 mei 2026 18:50 schreef Tengano het volgende:
En terecht dat jij dat woord niet mag gebruiken want niemand hier staat erachter.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Rechtse meningen oké
Maar als je dit goed keurt ben je niet rechts maar een woord wat hier niet genoemd mag worden van de policy
Dat vind ik juist geen probleem, users die dit geweld wel afkeuren. Gek dat je doet alsof ik dit een probleem zou vinden.quote:
genocide!quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:47 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Nee, die zorgen met name dat die AZC's lekker gevuld blijven en dat we dan overal in Europa van wereldvreemde cultuurgebruiken en de bijbehorende briljantheid kunnen genieten.quote:
Pappen en nathouden en daarna mag iemand anders het vuil opruimen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:58 schreef Elan het volgende:
Mensen moet niet onderschatten welke invloed de aids politiek van Rutte en co hebben gehad op hoe we er nu voorstaan.
Zowel qua opvanglocaties als huizenmarkt hebben zij het uit de hand laten lopen, niet Jetten en niet Klaver.
Ook bezuinigingen op GGZ komen grotendeels op die kabinetten waardoor en tal van mensen met psychische nood (ook asielzoekers) als ware tikkende tijdbommen rondlopen.
Gelukkig hebben we jou.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:59 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee, die zorgen met name dat die AZC's lekker gevuld blijven en dat we dan overal in Europa van wereldvreemde cultuurgebruiken en de bijbehorende briljantheid kunnen genieten.![]()
Bekijk deze YouTube-video
Maar als we over geweld praten gaat het in dit geval met name om het politiegeweld wat toegepast wordt op de bewoners van Loosdrecht die als vrijheidsstrijders knokken tegen een totalitair regime.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ze niet verwijderd zijn is dit wel een hele makkelijke hoor, al zijn er ook een aantal “geweld is nooit oké” users, die wel de asielstroom verder willen beperken.
Ik heb ook geen enkele moeite met rechtse meningen. Maar dit zijn rechtsextremistische meningen, en dat is heel wat anders.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Rechtse meningen oké
Maar als je dit goed keurt ben je niet rechts maar een woord wat hier niet genoemd mag worden van de policy
Juistquote:Op woensdag 13 mei 2026 18:58 schreef Elan het volgende:
Mensen moet niet onderschatten welke invloed de aids politiek van Rutte en co hebben gehad op hoe we er nu voorstaan.
Zowel qua opvanglocaties als huizenmarkt hebben zij het uit de hand laten lopen, niet Jetten en niet Klaver.
Ook bezuinigingen op GGZ komen grotendeels op die kabinetten waardoor en tal van mensen met psychische nood (ook asielzoekers) als ware tikkende tijdbommen rondlopen.
Dat zeg ik niet maar het gaat wel heel erg makkelijk over hoe kut links wel niet is.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:00 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Pappen en nathouden en daarna mag iemand anders het vuil opruimen.
Vrijheidsstrijdersquote:Op woensdag 13 mei 2026 19:01 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar als we over geweld praten gaat het in dit geval met name om het politiegeweld wat toegepast wordt op de bewoners van Loosdrecht die als vrijheidsstrijders knokken tegen een totalitair regime.
Je moet je inleven in het perspectief van de demonstraten om ze te kunnen begrijpen.quote:
Hoe is dat de schuld van links?quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:59 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee, die zorgen met name dat die AZC's lekker gevuld blijven en dat we dan overal in Europa van wereldvreemde cultuurgebruiken en de bijbehorende briljantheid kunnen genieten.
En dat onze Lisa's veilig zijn natuurlijk![]()
Bekijk deze YouTube-video
Er wordt daar dagelijks NWS in de SC besproken. Dus ze komen hier wel degelijk.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is een topic in NWS. Die mensen komen hier niet.
quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:47 schreef KareldeStoute het volgende:
Dat lijkt me wel een goeie voor de volgende TT inderdaadquote:
PvdA heeft ook de volle vier jaar in een Rutte-kabinet afgemaakt.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet maar het gaat wel heel erg makkelijk over hoe kut links wel niet is.
Klaver vertelde het gisteren in VI, alles is weg bezuinigd de afgelopen decennia en nu moeten ze dus in hotels en leegstaande panden in de binnenstad.
En die quota voor vluchtelingen komen uit Brussel.
Groenlinks is kut, maar kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor het beleid aangezien het niet in de regering gezeten heeft. Qua verantwoordelijkheid zullen we toch echt naar de VVD, CDA, PVDA moeten kijken.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet maar het gaat wel heel erg makkelijk over hoe kut links wel niet is.
Klaver vertelde het gisteren in VI, alles is weg bezuinigd de afgelopen decennia en nu moeten ze dus in hotels en leegstaande panden in de binnenstad.
En die quota voor vluchtelingen komen uit Brussel.
Ik lees hier toch diverse meningen die het wel goed pratenquote:Op woensdag 13 mei 2026 18:56 schreef Richestorags het volgende:
[..]
En terecht dat jij dat woord niet mag gebruiken want niemand hier staat erachter.
Heeft de politie de boel in de fik gestoken ja?quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:01 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar als we over geweld praten gaat het in dit geval met name om het politiegeweld wat toegepast wordt op de bewoners van Loosdrecht die als vrijheidsstrijders knokken tegen een totalitair regime.
Intifada in Loosdrechtquote:Op woensdag 13 mei 2026 19:04 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een goeie voor de volgende TT inderdaad
Genosiede in Loosdrecht #4
quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft de politie de boel bosjes in de fik gestoken ja?
PvdA was voor uitbreiding van de locatie maar VVD wilde hier niet aan (2013 en 2015)quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:06 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
PvdA heeft ook de volle vier jaar in een Rutte-kabinet afgemaakt.
D66 tot tweemaal aan toe.
Altijd gek als deze partijen dan proberen de VVD te framen, je hebt er verdomme zelf net zoveel schuld aan.
From Loosdrecht to the sea The Netherlands will be freequote:Op woensdag 13 mei 2026 19:07 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Intifada in Loosdrecht![]()
From the river to the noordzee!
De boel in de fik steken is enkel in juridisiche, niet in linguïstische zin, geweld.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft de politie de boel in de fik gestoken ja?
quote:'Geweld' wordt gedefinieerd als een kracht van meer dan geringe betekenis uitgeoefend op personen of zaken.
quote:Alle voertuigen naar Loosdrecht gecontroleerd en meer maatregelen na rellen
De gemeente Wijdemeren neemt strenge maatregelen om nieuwe ongeregeldheden bij een noodopvanglocatie voor asielzoekers in Loosdrecht te voorkomen. In de directe omgeving van het pand geldt tot en met zaterdag een noodverordening: niemand mag hier zonder geldige reden komen.
Een groot deel van de gemeente is aangemerkt als veiligheidsrisicogebied. Samenscholing is hier verboden "als dit tot onrust kan leiden of wanneer de politie opdracht geeft om uiteen te gaan", schrijft de gemeente(opent in nieuw venster). Gezichtsbekkende kleding is niet toegestaan en de politie mag preventief fouilleren op wapens.
Alle voertuigen die Loosdrecht in willen rijden worden volgens de gemeente door agenten gecontroleerd.
Fakkels en vuurwerk
Bij een anti-asielzoekersprotest werden gisteren vuurwerk en fakkels naar de noodopvanglocatie gegooid, een leegstaand deel van het gemeentehuis. Bosjes voor het pand vlogen in brand en relschoppers probeerden te voorkomen dat de brand werd geblust. De ME werd ingezet en drie mensen werden opgepakt.
Vorige maand waren er ook al meerdere dagen achter elkaar hevige rellen in Loosdrecht. Ook op andere plekken in het land zijn er de afgelopen tijd demonstraties tegen de komst van asielzoekers geweest. In sommige plaatsen zijn deze protesten eveneens uiteengelopen op rellen.
De AIVD doet onderzoek naar de anti-azc-protesten van de afgelopen tijd. De veiligheidsdienst onderzoekt "welke patronen er zijn en wat daarachter zit", zei minister Van den Brink van Asiel en Migratie in een Kamerdebat. Verdere details werden niet gegeven.
https://nos.nl/artikel/26(...)aatregelen-na-rellen
quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:01 schreef BlaZ het volgende:
[..]
All eyes on Loosdrecht!quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:04 schreef Tengano het volgende:
[..]
[..]
Dat lijkt me wel een goeie voor de volgende TT inderdaad
Genosiede in Loosdrecht #4
Toch wel wat soft daar in Antwerpen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een tweeluik @:zipportal
Oke, waar ik geweld zei bedoelde ik het in de fik steken van gebouwen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:09 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De boel in de fik steken is enkel in juridisiche, niet in linguïstische zin, geweld.
[..]
Ja, zolang het geen woning is.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:12 schreef RotatoR het volgende:
De ME mag zomaar prive terrein betreden?
[ x ]
"Wij kopen niet aan de deur".quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:14 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ze komen ook even naar binnen koekeloeren:
[ x ]
Ach ja, de ongevaccineerden.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:12 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Als dit zo door gaat gaan burgers zich vanzelf bewapenen zodoende zich tegen de politie te kunnen beschermen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:12 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Nee, dat valt buiten de betekenis.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oke, waar ik geweld zei bedoelde ik het in de fik steken van gebouwen.
Je snapt heus wel wat ik bedoelde.
Ik ben geen voorstander van geweld maar voor deze zaak maak ik toch maar een uitzondering. Het kan gewoon niet meer. Het moet stoppen met het binnenlaten van zoveel mannen met twijfelachtige bedoelingen. Die veel te gemakkelijk met wangedrag wegkomen. De regering blijft wegkijken. Nu moeten ze wel kijken.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:41 schreef Tengano het volgende:
[..]
De tussenstand:
[poll=9895]
[ afbeelding ]
Benieuwd wat ze doen als je je eigen wapenstok van 30cm laat zien.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
"Wij kopen niet aan de deur".
Ik heb wel wat beters te doen, jij niet?quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:15 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Als dit zo door gaat gaan burgers zich vanzelf bewapenen zodoende zich tegen de politie te kunnen beschermen.
Partijen als de PvdA en D66 hebben gezien hun geschiedenis en spreekwoordelijke 'vinger in de pap' niet het recht om te roepen dat het anders moet. Het zijn beide bestuurderspartijen die veelvuldig aanspraak weten te maken op het hele baantjescarrousel binnen de bestuurslagen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:08 schreef Elan het volgende:
[..]
PvdA was voor uitbreiding van de locatie maar VVD wilde hier niet aan (2013 en 2015)
Ze zijn eigenlijk ook de enigen die altijd maar krampachtig aan de HRA hebben vastgehouden tot op het punt dat het onbespreekbaar was deze af te bouwen.
Goed punt.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:58 schreef Elan het volgende:
Tuurlijk, maar ik zou het begrijpen als de politie zich zo op privéterrein vertoont. Ik woon verder niet bepaald in de buurt van Loosdrecht dus mij maakt het niks uit.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen, jij niet?
quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:09 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De boel in de fik steken is enkel in juridisiche, niet in linguïstische zin, geweld.
[..]
Oh die gaan ook zeker niet vrij uit. Maar in 2015 wilde VVD een hek om Europa of iets van die strekking. Dijkhoff heeft een voorschot daarop genomen door 70 opvanglocaties te sluiten. Dat was in retrospectief wel een hele balde movequote:Op woensdag 13 mei 2026 19:16 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Partijen als de PvdA en D66 hebben gezien hun geschiedenis en spreekwoordelijke 'vinger in de pap' niet het recht om te roepen dat het anders moet. Het zijn beide bestuurderspartijen die veelvuldig aanspraak weten te maken op het hele baantjescarrousel binnen de bestuurslagen.
Mag gewoon, eigen erf.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:16 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Benieuwd wat ze doen als je je eigen wapenstok van 30cm laat zien.
Geen slecht idee trouwens. Een groot hek om Europa.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh die gaan ook zeker niet vrij uit. Maar in 2015 wilde VVD een hek om Europa of iets van die strekking. Dijkhoff heeft een voorschot daarop genomen door 70 opvanglocaties te sluiten. Dat was in retrospectief wel een hele balde move
Het aantal opvangplekken is inmiddels gestegen van 30.000 naar 100.000. Op een gegeven moment is het wel een keer VOL.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh die gaan ook zeker niet vrij uit. Maar in 2015 wilde VVD een hek om Europa of iets van die strekking. Dijkhoff heeft een voorschot daarop genomen door 70 opvanglocaties te sluiten. Dat was in retrospectief wel een hele balde move
Tiktok is idd een zeer betrouwbare bron.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:18 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik zou het begrijpen als de politie zich zo op privéterrein vertoont. Ik woon verder niet bepaald in de buurt van Loosdrecht dus mij maakt het niks uit.
Oh zeker, maar dan moet je doorpakken ook he.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:20 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Geen slecht idee trouwens. Een groot hek om Europa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |