Er moet veel meer geprotesteerd worden.quote:Op woensdag 13 mei 2026 08:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Praat het maar goed
Nogmaals als dit andersom was geweest hadden we nu op pagina 7 gezeten
Zo rolt rechts hier wel
Zegt genoeg over de omgeving waar je je in bevindtquote:Op woensdag 13 mei 2026 08:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik
Spreek heel veel mensen en ik denk dat >60% en misschien meer er helemaal klaar mee is en geen enkele migrant meer wil binnenhalen.
Zeker geen mannen uit M-o of Afrika.
Misschien wel gezinnen uit bv Oekraïne
Dat is gewoon onzin.quote:Op woensdag 13 mei 2026 08:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tegen de wens van de bevolking in worden er nog steeds meer mensen binnengelaten.
Ze moeten nog veel meer slopen voordat het echt duidelijk is.
De bevolking tegen de overheid krijg je al men niet luistert, gevaarlijke ontwikkeling door gewoon geen aandacht te hebben voor wat het volk wil
Onderbuikgevoelgenot.quote:Op woensdag 13 mei 2026 08:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik
Spreek heel veel mensen en ik denk dat >60% en misschien meer er helemaal klaar mee is en geen enkele migrant meer wil binnenhalen.
Hoe zou dit komen?quote:Op woensdag 13 mei 2026 08:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is niet uit te leggen dat je gaat slopen. Punt uit.
Je kan het ergens niet mee eens zijn. Dat mag hier in Nederland, dat is een groot goed. Wees daar blij mee.
Maar je sloopt niks wat niet van jou is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is het punt wat je gemeen hebt met de protestanten; zij wonen in een prima dorp, een prima microsamenleving en zij willen dit behouden. Er zijn duidelijke voorbeelden waar het met opvangcentra mis is gegaan zoals in Ter Apel, Budel etc en deze mensen willen niet het risico lopen dat het in hun eigen microsamenleving mis gaat.quote:Op woensdag 13 mei 2026 08:20 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik denk dat wij een prima samenleving hebben. Het probleem is dat een gedeelte van de mensen dit niet wil erkennen en naar extremen grijpt.
Nu dit geweld niet erkennen en niet proberen samen tot oplossingen proberen te komen zal zaken alleen maar verergeren. Uiteindelijk zal men met smart terug verlangen naar deze tijd.
Typisch. Andersom is het ineens wel okéquote:Op woensdag 13 mei 2026 08:14 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hij heeft groot gelijk, de huizen van die lui eens in de fik staken en de brandweer blokkeren
Tyfus volk is dat ja
Nee juist nietquote:Op woensdag 13 mei 2026 08:33 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Typisch. Andersom is het ineens wel oké
Hoeveel van die klote tokkies hebben we op dit moment?quote:Op woensdag 13 mei 2026 08:34 schreef ootjekatootje het volgende:
Hoeveel van die klotecentra hebben we op dit moment?
Dat is geen antwoord op de vraag.quote:Op woensdag 13 mei 2026 08:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hoeveel van die klote tokkies hebben we op dit moment?
Weet ik, boeit me ook nietquote:Op woensdag 13 mei 2026 08:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag.
Dit dus, maar links heeft weer een balk voor de kop.quote:Op woensdag 13 mei 2026 08:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik
Die welvaart is aardig aan het instorten.quote:Op woensdag 13 mei 2026 08:35 schreef deedeetee het volgende:
Nederlandse tokkies reizen 50 km om te protesteren tegen het binnenlaten van tokkies uit verwegistan, die 5000 km reizen om hier te komen...
Maar de politiek blijft wegkijken en doet al vele jaren niks...
De meeste mensen zijn idd wel voor opvang van echte vluchtelingen maar allang niet meer voor opvang van de alleenstaande economische migranten die hier met busladingen aankomen om te profiteren van onze welvaart.
Behoorlijk wat, en over het algemeen veroorzaakt dat geen tot weinig overlast. Ik woon in Utrecht, en op een paar honderd meter van mijn huis zat ook een tijdelijke opvanglocatie. Niks van gemerkt.quote:Op woensdag 13 mei 2026 08:34 schreef ootjekatootje het volgende:
Hoeveel van die klotecentra hebben we op dit moment?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
319 volgens het coa. De geplande (zonder info) niet meegerekend.quote:Op woensdag 13 mei 2026 08:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag.
Noem het realistisch bewustzijn, ooit zul je ze dankbaar zijnquote:Op woensdag 13 mei 2026 08:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wat gisteren is gebeurd is alles behalve stoer
Mensen die dat goed praten zijn ook niet stoer
Nee voor geweld ben ik nooit dankbaar van welke hoek dat ook afkomstig is en zeker niet van dat dom schuimbekkend volkquote:Op woensdag 13 mei 2026 08:43 schreef halfway het volgende:
[..]
Noem het realistisch bewustzijn, ooit zul je ze dankbaar zijn
Mensen die net doen of het geen kwestie is van oorzaak en gevolg zijn dat ook niet.quote:Op woensdag 13 mei 2026 08:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wat gisteren is gebeurd is alles behalve stoer
Mensen die dat goed praten zijn ook niet stoer
Ik snap je gevoel hoor, dat heb ik ook bij elke verkrachting en mishandeling door dat schuimbekkend volk.quote:Op woensdag 13 mei 2026 08:44 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee voor geweld ben ik nooit dankbaar van welke hoek dat ook afkomstig is en zeker niet van dat dom schuimbekkend volk
quote:Op woensdag 13 mei 2026 08:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Behoorlijk wat, en over het algemeen veroorzaakt dat geen tot weinig overlast. Ik woon in Utrecht, en op een paar honderd meter van mijn huis zat ook een tijdelijke opvanglocatie. Niks van gemerkt.Jij bepaalt niet of het algemeen weinig tot geen overlast veroorzaakt. Dat doen de cijfers wel.(en dit is enkel geregistreerd)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://open.overheid.nl/(...)85-09869a333ac2/file![]()
Oh dat vind ik ook vreselijk hoor, en die mensen mogen ze van mij ook per directi een enkeltje thuisland gevenquote:Op woensdag 13 mei 2026 08:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik snap je gevoel hoor, dat heb ik ook bij elke verkrachting en mishandeling door dat schuimbekkend volk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |