abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220781497
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 12:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik geloof niet dat jij in staat bent om je in te leven in een vrouw die vreest dat ze een stalker heeft.
Ik wilde me in iets sterkere bewoordingen uitlaten maar ik sluit me hier bij aan.
pi_220781499
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 12:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Die manosphere krijgt hier al jaren volop de ruimte.
Daar moeten we dus echt iets aan goed doen Lien.
  woensdag 13 mei 2026 @ 12:19:33 #78
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220781500
Het gaat om je ex waarmee je niet zo lekker uit elkaar bent?
De vraag wat je relatie met haar is beantwoord je niet. Het verhaal lijkt toch wel wat anders te worden zo.
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 13 mei 2026 @ 12:21:20 #79
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220781512
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 12:19 schreef paardendokter het volgende:

[..]
Daar moeten we dus echt iets aan goed doen Lien.
Gedoemd te mislukken, dokter.
The love you take is equal to the love you make.
pi_220781542
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 12:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik geloof niet dat jij in staat bent om je in te leven in een vrouw die vreest dat ze een stalker heeft.
Neen, je hebt gelijk. Maar ik stalk ook niet. Nooit.gedaan en niet van plan :D

Maar dit is gewoon een naaistreek. Ze weet dat ik regelmatig naar de dokter moet en een andere dokter zoeken is lastig.
pi_220781561
Met een beetje pech checked Spanje de antecedenten in andere landen. Als je dan een historie hebt kan het tegen je werken.
  woensdag 13 mei 2026 @ 12:41:30 #82
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220781655
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 12:25 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
Neen, je hebt gelijk. Maar ik stalk ook niet. Nooit.gedaan en niet van plan :D

Maar dit is gewoon een naaistreek. Ze weet dat ik regelmatig naar de dokter moet en een andere dokter zoeken is lastig.
Dus als je op gesprek komt, is je verhaal toch helder? Je hebt een duidelijke reden om in die straat te zijn.

En die doodsbedreigingen zijn dus ook niet aan de orde.

Ik denk dat je nog steeds juridische hulp moet meenemen, maar het ziet er beter uit dan eerst, imho.
The love you take is equal to the love you make.
pi_220781713
Dan is ook makkelijk te bewijzen dat je een afspraak bij de dokter had staan, wordt wat lastiger als je dat niet kunt natuurlijk.
pi_220781771
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 12:48 schreef Questular het volgende:
Dan is ook makkelijk te bewijzen dat je een afspraak bij de dokter had staan, wordt wat lastiger als je dat niet kunt natuurlijk.
Heb astma en genoeg documenten van de dokter met datums ja.

Maar ze is echt dom. Ze weet dat mijn dokter letterlijk naast haar werk is.
pi_220781907
Heb een tiental afspraken kunnen terugvinden :D
pi_220787719
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:01 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
Ja, maar twijfel of ermee verder moet.

Heb hier helemaal geen zin in. Em.volgens lokale vrienden is een advocaat ook niet persé nodig voor dit
Je bent een buitenlander die geen juridische taal spreekt. Altijd doen dus .
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_220788545
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 08:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Je bent een buitenlander die geen juridische taal spreekt. Altijd doen dus .
Ik ben onderweg, benieuwd of er een tolk zal zijn. :D
  donderdag 14 mei 2026 @ 12:10:45 #88
483584 incel
they/them
pi_220789911
Geen bewijs = jouw woord tegen die van haar
pi_220792915
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:12 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
Ja, er valt niet veel te liegen toch? We hebben hevige ruzie gehad, maar ik heb haar niet met de dood bedreigd :+
Totdat ze vragen wat je precies gezegd hebt, jij geen idee meer hebt en dus haar met de dood bedreigd kan hebben.
Geen zin meer in een forum met kankerfakende trolls
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:25:23 #90
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220793215
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 18:26 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Totdat ze vragen wat je precies gezegd hebt, jij geen idee meer hebt en dus haar met de dood bedreigd kan hebben.
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 12:04 schreef Fushia2 het volgende:
Heb een kopie van de klacht gekregen van de onderzoeksrechter

"Verbale agressie is de klacht, maar geen doodsbedreigingen en ze wilt een plaatsverbod. Ze is bang dat ik haar na het werk zou opwachten omdat ze mij al meerdere malen in de straat zou gespot hebben"

Mijn dokter zit in toevallig in die straat. Ik schoot letterlijk in de lach :D _O-
The love you take is equal to the love you make.
pi_220799537
heb het idee dat er wel meer aan de hand zou kunnen zijn. Voor een ordinaire scheldpartij komt de rechter commissaris zijn bed niet uit.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_220800181
Goed om te zien dat je een advocaat in de hand neemt. Dit kan lelijk ontsporen, omdat de klachten hoogstwaarschijnlijk uit hun verband getrokken worden. Niet elke angst is terecht, maar deze samenleving triggert nogal op angst.

Het klinkt een beetje alsof ze bang is voor dingen die er niet zijn. Dan kun je geconfronteerd worden met nog veel meer klachten die uit hun verband worden getrokken. Je gedrag wordt dan gelezen als iets dat niet in de sociale context past. Bijvoorbeeld kijken of iemand nog iets toe te voegen heeft in een rondvraag op een werkoverleg kan geinterpreteerd worden als aanstaren met heel andere bedoelingen. Extreem voorbeeld, maar het komt voor.

Ik weet niet of je meer interactie hebt gehad met deze vrouw, maar wees je dus bewust dat er meer kan komen en wees erop voorbereid.
pi_220813509
Al twee dagen niets gehoord van TS. Ze zullen hem toch niet hebben ... nee vast niet... of misschien toch wel ?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:18:03 #94
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_220813910
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:59 schreef paardendokter het volgende:
Al twee dagen niets gehoord van TS. Ze zullen hem toch niet hebben ... nee vast niet... of misschien toch wel ?
quote:
laatste bezoek: 4 uur, 2 minuten geleden.
Colleziono francobolli di bambini
pi_220815858
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:18 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
[..]

Okay, bedankt Sherlock!
pi_221019561
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 10:27 schreef LangeTabbetje het volgende:
heb het idee dat er wel meer aan de hand zou kunnen zijn. Voor een ordinaire scheldpartij komt de rechter commissaris zijn bed niet uit.
Alleen "val dood" is in elk geval niet voldoende.
pi_221020979
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 15:48 schreef Halcon het volgende:

[..]
Alleen "val dood" is in elk geval niet voldoende.
vanwaar deze kick?
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_221094904
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 10:06 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
Ik ben onderweg, benieuwd of er een tolk zal zijn. :D
En toen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')