Ik wilde me in iets sterkere bewoordingen uitlaten maar ik sluit me hier bij aan.quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij in staat bent om je in te leven in een vrouw die vreest dat ze een stalker heeft.
Daar moeten we dus echt iets aan goed doen Lien.quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die manosphere krijgt hier al jaren volop de ruimte.
Gedoemd te mislukken, dokter.quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:19 schreef paardendokter het volgende:
[..]
Daar moeten we dus echt iets aan goed doen Lien.
Neen, je hebt gelijk. Maar ik stalk ook niet. Nooit.gedaan en niet van planquote:Op woensdag 13 mei 2026 12:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij in staat bent om je in te leven in een vrouw die vreest dat ze een stalker heeft.
Dus als je op gesprek komt, is je verhaal toch helder? Je hebt een duidelijke reden om in die straat te zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:25 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Neen, je hebt gelijk. Maar ik stalk ook niet. Nooit.gedaan en niet van plan![]()
Maar dit is gewoon een naaistreek. Ze weet dat ik regelmatig naar de dokter moet en een andere dokter zoeken is lastig.
Heb astma en genoeg documenten van de dokter met datums ja.quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:48 schreef Questular het volgende:
Dan is ook makkelijk te bewijzen dat je een afspraak bij de dokter had staan, wordt wat lastiger als je dat niet kunt natuurlijk.
Je bent een buitenlander die geen juridische taal spreekt. Altijd doen dus .quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:01 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, maar twijfel of ermee verder moet.
Heb hier helemaal geen zin in. Em.volgens lokale vrienden is een advocaat ook niet persé nodig voor dit
Ik ben onderweg, benieuwd of er een tolk zal zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2026 08:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Je bent een buitenlander die geen juridische taal spreekt. Altijd doen dus .
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |