Geen idee, ik was wel heel erg boos.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:33 schreef Mikeytt het volgende:
Heb je ook niet iets gezegd in de trant van "val dood"?
Grens tussen bedoeling en de wet.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:35 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Geen idee, ik was wel heel erg boos.
Maar ik heb niet letterlijk bedreigd. En sindsdien ook nooit meer contact gehad met die chick.
Waar woon je wel en hoe is het daar gesteld met het recht?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:34 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heb ik niet. Woon niet in Nederland en dit is geen dingetje.
Ik ontken sowieso alles, dit weet ik nog van vroegerquote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:37 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Grens tussen bedoeling en de wet.
"Val dood" kan bijvoorbeeld wettelijk wel als doodsbedreiging worden gezien.
Bij mij wel, in ieder geval "voorlopig" en als je niet schuldig wordt gevonden definitief. Als je wel schuldig wordt bevonden moet je de kosten terug betalen.quote:
Ja, dit is gelijk voor de onderzoeksrechter. Heb nooit iets gekregen van de politiequote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:37 schreef Droopie het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik kan geen advies geven, maar dit filmpje wil ik je niet onthouden
Maar juridisch advies inwinnen van te voren is altijd aan te raden.
Ik hoop niet dat je in Duitsland woont, want daar wordt iets al heel snel gezien als (doods)bedreiging.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:35 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Geen idee, ik was wel heel erg boos.
Maar ik heb niet letterlijk bedreigd. En sindsdien ook nooit meer contact gehad met die chick.
Bij welke rbv zit jij dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij mij wel, in ieder geval "voorlopig" en als je niet schuldig wordt gevonden definitief. Als je wel schuldig wordt bevonden moet je de kosten terug betalen.
Maar zie dat TS er geen heeft, dus maakt verder ook niet uit dan.
Spanje. En ik moet langsgaan omdat het een vrouw betreft.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je in Duitsland woont, want daar wordt iets al heel snel gezien als (doods)bedreiging.
Als het een man geweest was, was het geen probleem geweest?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:40 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Spanje. En ik moet langsgaan omdat het een vrouw betreft.
Spanje hamert heel hard op vrouwenrechter. Ze seponeren nooit wat als een vrouw aangifte doet.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als het een man geweest was, was het geen probleem geweest?
Er moet toch ergens iets over eerdere zakecn te vinden zijn online, je zult niet de eerste zijn neem ik aan.
Of “krijg de tering”?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:33 schreef Mikeytt het volgende:
Heb je ook niet iets gezegd in de trant van "val dood"?
Ja, maar twijfel of ermee verder moet.quote:
Zit een beetje te lezen over dit soort zaken in Spanje. Zou zeker niet op de bonnefooi gaan, gezien de behoorlijke geldstraffen (in het beste geval) en (voorwaardelijke) celstraffen in een slechter geval bij dat soort zakenquote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:48 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Spanje hamert heel hard op vrouwenrechter. Ze seponeren nooit wat als een vrouw aangifte doet.
Maar ben in gesprek met advocaat om ook klacht in te dienen wegens valse verklaringen, maar heb hier geen zin in
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |