Dat is ook heftige shit..quote:
Inkoppertje.quote:
Was te makkelijk iddquote:
Niet? Heb geen gedoe met kledingkasten.quote:Op woensdag 13 mei 2026 15:54 schreef FreshFruit het volgende:
Kledingkasten gedoe. Hoe doen jullie dat ?
Kleding wegdoen bedoel ik.quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet? Heb geen gedoe met kledingkasten.
Zoals je het zegt, ik doe het weg als het kapot is.quote:
Dan kan ik dus best veel kwijt. Dank voor de tip.quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoals je het zegt, ik doe het weg als het kapot is.
En eens in de zoveel jaar ga ik er door om weg te doen wat nooit gedragen wordt .....
Marcb is altijd een beetje zo.quote:
Hier heb je het vaker over,quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan kan ik dus best veel kwijt. Dank voor de tip.
Klopt, ja maar het is ook niet alleen ik hier. Maar ga eens goed selecteren.quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier heb je het vaker over,
de slag nog niet gewonnen dus?
Ik ben alleen he, zonder vrouw.quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt, ja maar het is ook niet alleen ik hier. Maar ga eens goed selecteren.
Je kan er ook voor kiezen een aanbouw te maken, puur als kledingkastquote:
Een walk in aanbouw closet.quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben alleen he, zonder vrouw.
Scheelt echt zoveel wat dat betreft
[..]
Je kan er ook voor kiezen een aanbouw te maken, puur als kledingkast
Daar mag ik hier niks over zeggen en jij beter ook niet.quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ik hab toch du gevragt waarom kom je niet Dts?
Durfondernemerquote:Op woensdag 13 mei 2026 15:20 schreef FreshFruit het volgende:
Je kan niet altijd 6 gooien.
[ afbeelding ]
https://www.quotenet.nl/z(...)gHPvJwg-PgA8Yr6bIcjQ
Jammiequote:
Gratis opname in die Epstein filesquote:
Wat ik van hen weet weet was hij best succesvol. Zijn grootste project was het pretpark bij 2 kernreactoren.quote:
En dan kwamen de bezoekers met mooi gloeiende wangetjes weer thuisquote:Op woensdag 13 mei 2026 16:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat ik van hen weet weet was hij best succesvol. Zijn grootste project was het pretpark bij 2 kernreactoren.
Uit mijn hoofd KernnWunderland.
En hij had ook de toren bij Meppel gekocht.quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:43 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan kwamen de bezoekers met mooi gloeiende wangetjes weer thuis
Niets hand overspelen. Dat park inquote:Op woensdag 13 mei 2026 16:50 schreef FreshFruit het volgende:
Maar zie je toch vaker bij dit soort ondernemers dat ze hun hand overspelen.
Kalm maar, dat je er maar veel plezier mag beleven,quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets hand overspelen. Dat park inrotterdan
heeft ie gewoon zwaar verkloot.
Jaren mee bezig geweest en eigenlijk niets.
Nu kan het zomaar binnen een half jaar open zijn.
Zal er nooit komenquote:Op woensdag 13 mei 2026 17:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kalm maar, dat je er maar veel plezier mag beleven,
Uit met de pret.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal er nooit komen
En oh, stel het gaat open.
In 2030 verloopt de huurpacht. En de gemeente wil er woningen bouwen
Gaat lekker.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:14 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, weer een ander cruiseschip.
1 dode, 1700 mensen in quarantaine (bij Bordeaux)
Beter lezen. Norovirus,quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat lekker en bij de hantavirus bij het testen is wat fout gegaan nog meer mensen in quarataine
Vraag mij af hoe lang het duurt voor er een uitbraak plaats vind
jij snapt het.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:25 schreef Deisyy het volgende:
Wel triest voor Van der Most natuurlijk, op zo'n leeftijd ook nog eens persoonlijk failliet gaan, geen idee waar dit project in Rotterdam fout is gegaan, want hij heeft natuurlijk wel aardig wat succesvolle projecten opgezet.
Ik ben in de buurt van het terrein opgegroeid, dus heb dit altijd wel een beetje gevolgd.
Dat denk ik ook, zeker geen domme man, want er staan genoeg successen op zijn naam.quote:
quote:Van der Most werd ook nog beschuldigd van diefstal. In aanloop naar de veiling had hij namelijk meerdere spullen uit het park opgehaald.
Iets dat is vastgelegd door bewakingscamera's van de nieuwe eigenaar, vastgoedmagnaat Wim Beelen.
Van der Most spreekt van een misverstand. Hij meende dat hij in zijn recht stond. "Als je normaal gesproken gaat verhuizen, neem je toch ook je tafel en stoelen mee? Alleen bleek in de kleine lettertjes te staan dat dat niet mocht. Ik heb inderdaad vier vrachtjes aan spullen meegenomen. Maar alles gaat keurig terug."
Kan best lang duren, zo snel verspreid dit virus zich niet.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:21 schreef Dotteke het volgende:
Vraag mij af hoe lang het duurt voor er een uitbraak plaats vind
Onder andere gekloot met vergunningen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:25 schreef Deisyy het volgende:
geen idee waar dit project in Rotterdam fout is gegaan
Nee klopt kan 6 tot 8 weken duren. Ik ben er niet van overtuigd dat er geen besmettingen zullen volgen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan best lang duren, zo snel verspreid dit virus zich niet.
Er wordt dus ook geen echt alarm geslagen.
Oh, er zullen er vast nog wel een aantal volgen. Het lijkt niet op corona en de snelheid daarvan.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee klopt kan 6 tot 8 weken duren. Ik ben er niet van overtuigd dat er geen besmettingen zullen volgen.
Dat Noro virus gaat iets sneller.
Ja, dat noro virus duikt wel vaker op, voor al in verzorgingstehuizen en zoquote:Op woensdag 13 mei 2026 17:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, er zullen er vast nog wel een aantal volgen. Het lijkt niet op corona en de snelheid daarvan.
Noro gaat wel hard ja, maar is over het algemeen vooral lastig ipv gevaarlijk.
En op boten.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat noro virus duikt wel vaker op, voor al in verzorgingstehuizen en zo
Stel dat er wat cash in die stoelen zitten , je weet het niet ?quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, zeker geen domme man, want er staan genoeg successen op zijn naam.
Maar dit is natuurlijk een lulverhaal van hem
[..]
Hey Haagsquote:
Daar waar kinderen zijn komt het ook heel regelmatig voor ...quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat noro virus duikt wel vaker op, voor al in verzorgingstehuizen en zo
Klassiekertjequote:
Ja klopt. Vliegtuigen wel een stuk minder hoor, geloof ik.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Haags![]()
Ja dat gaat ook wel lekker daar, zitten natuurlijk ook giga veel mensen bij elkaar.
Vliegtuigen is ook wel lekker
Corona is toch ook goed verspreid door mensen die in het vliegtuig hadden gezetenquote:Op woensdag 13 mei 2026 17:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja klopt. Vliegtuigen wel een stuk minder hoor, geloof ik.
Feli nog met je MOD benoeming in ONZ.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Corona is toch ook goed verspreid door mensen die in het vliegtuig hadden gezeten
Ga jij nog op vakantie?
Ja maar noro virus ligt wel net ff wat anders.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Corona is toch ook goed verspreid door mensen die in het vliegtuig hadden gezeten
Ga jij nog op vakantie?
Ja dat is waar. Maar je kan het beter geen een van alle hebben.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja maar noro virus ligt wel net ff wat anders.
Ja pas eind juli.
Spanje.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar je kan het beter geen een van alle hebben.
Waar ga je naar toe?
Heb je wat om naar uit te kijken,quote:
Nu op het NOS journaal.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:58 schreef FreshFruit het volgende:
Het is allemaal tuig.
Of ging dit niet over Loosdrecht ?
Eindelijk snappen ze het, nu doorpakken.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu op het NOS journaal.
Degene die er gearresteerd zijn komen niet uit loosdrecht.
Er komen extra maatregelen daar.
Egypte, gaat ze piramides bezoekenquote:Op woensdag 13 mei 2026 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je wat om naar uit te kijken,![]()
Dochterlief hier is net geland in Egypte
Nee in zo resort op een bedje op het water dobberenquote:
Ben benieuwd wat het dan gaat wordenquote:Op woensdag 13 mei 2026 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu op het NOS journaal.
Degene die er gearresteerd zijn komen niet uit loosdrecht.
Er komen extra maatregelen daar.
Lekker dicht bij oorlogen relaxenquote:Op woensdag 13 mei 2026 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee in zo resort op een bedje op het water dobberen![]()
Ze kan heel slecht ontspannen als ze thuis is dan is het alleen maar werken werken werken en geen rust in der reet.
Dan gaat ze 8 dagen naar Egypte en kan ze uren op het water op zon bedje dobberen
En dat terwijl hij al sinds 2012 bezig was. Ik denk ook niet dat ik ooit in een attractie daar zo durven, ik las dat hij alles tweedehands heeft gekocht, misschien prima spul, maar ik vind het wel spannend klinken.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Onder andere gekloot met vergunningen.
Maar vooral, bijna crimineel slechte planning.
Sommige dingen in het park waren tot in detail af, andere nog niet eens in basis. En dat was eind vorig jaar, na weet ik hoeveel jaar bouwen.
Jullie mogen niet meer vuurtje stoken.quote:
Was al voor de oorlog uitbrak geboekt en het is veilig volgens zeggen daarquote:
Ik was afgelopen dagen in Barcelona en zag daar en in het vliegtuig ook ineens weer meer mensen met mondkapjes.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Haags![]()
Ja dat gaat ook wel lekker daar, zitten natuurlijk ook giga veel mensen bij elkaar.
Vliegtuigen is ook wel lekker
Daar zal het wel op neerkomen jaquote:Op woensdag 13 mei 2026 18:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jullie mogen niet meer vuurtje stoken.
Aasgieren zijn het.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu op het NOS journaal.
Degene die er gearresteerd zijn komen niet uit loosdrecht.
Er komen extra maatregelen daar.
Er lopen hier ook veel Aziaten nog met die dingen rondquote:Op woensdag 13 mei 2026 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was afgelopen dagen in Barcelona en zag daar en in het vliegtuig ook ineens weer meer mensen met mondkapjes.
Hey Deisyy, lekker vakantie gehad?quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was afgelopen dagen in Barcelona en zag daar en in het vliegtuig ook ineens weer meer mensen met mondkapjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |