Daar waar kinderen zijn komt het ook heel regelmatig voor ...quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat noro virus duikt wel vaker op, voor al in verzorgingstehuizen en zo
Klassiekertjequote:
Ja klopt. Vliegtuigen wel een stuk minder hoor, geloof ik.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Haags![]()
Ja dat gaat ook wel lekker daar, zitten natuurlijk ook giga veel mensen bij elkaar.
Vliegtuigen is ook wel lekker
Corona is toch ook goed verspreid door mensen die in het vliegtuig hadden gezetenquote:Op woensdag 13 mei 2026 17:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja klopt. Vliegtuigen wel een stuk minder hoor, geloof ik.
Feli nog met je MOD benoeming in ONZ.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Corona is toch ook goed verspreid door mensen die in het vliegtuig hadden gezeten
Ga jij nog op vakantie?
Ja maar noro virus ligt wel net ff wat anders.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Corona is toch ook goed verspreid door mensen die in het vliegtuig hadden gezeten
Ga jij nog op vakantie?
Ja dat is waar. Maar je kan het beter geen een van alle hebben.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja maar noro virus ligt wel net ff wat anders.
Ja pas eind juli.
Spanje.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar je kan het beter geen een van alle hebben.
Waar ga je naar toe?
Heb je wat om naar uit te kijken,quote:
Nu op het NOS journaal.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:58 schreef FreshFruit het volgende:
Het is allemaal tuig.
Of ging dit niet over Loosdrecht ?
Eindelijk snappen ze het, nu doorpakken.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu op het NOS journaal.
Degene die er gearresteerd zijn komen niet uit loosdrecht.
Er komen extra maatregelen daar.
Egypte, gaat ze piramides bezoekenquote:Op woensdag 13 mei 2026 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je wat om naar uit te kijken,![]()
Dochterlief hier is net geland in Egypte
Nee in zo resort op een bedje op het water dobberenquote:
Ben benieuwd wat het dan gaat wordenquote:Op woensdag 13 mei 2026 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu op het NOS journaal.
Lekker dicht bij oorlogen relaxenquote:Op woensdag 13 mei 2026 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee in zo resort op een bedje op het water dobberen![]()
Ze kan heel slecht ontspannen als ze thuis is dan is het alleen maar werken werken werken en geen rust in der reet.
Dan gaat ze 8 dagen naar Egypte en kan ze uren op het water op zon bedje dobberen
En dat terwijl hij al sinds 2012 bezig was. Ik denk ook niet dat ik ooit in een attractie daar zo durven, ik las dat hij alles tweedehands heeft gekocht, misschien prima spul, maar ik vind het wel spannend klinken.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Onder andere gekloot met vergunningen.
Maar vooral, bijna crimineel slechte planning.
Sommige dingen in het park waren tot in detail af, andere nog niet eens in basis. En dat was eind vorig jaar, na weet ik hoeveel jaar bouwen.
Jullie mogen niet meer vuurtje stoken.quote:
Was al voor de oorlog uitbrak geboekt en het is veilig volgens zeggen daarquote:
Ik was afgelopen dagen in Barcelona en zag daar en in het vliegtuig ook ineens weer meer mensen met mondkapjes.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Haags![]()
Ja dat gaat ook wel lekker daar, zitten natuurlijk ook giga veel mensen bij elkaar.
Vliegtuigen is ook wel lekker
Daar zal het wel op neerkomen jaquote:Op woensdag 13 mei 2026 18:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jullie mogen niet meer vuurtje stoken.
Aasgieren zijn het.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu op het NOS journaal.
Er lopen hier ook veel Aziaten nog met die dingen rondquote:Op woensdag 13 mei 2026 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was afgelopen dagen in Barcelona en zag daar en in het vliegtuig ook ineens weer meer mensen met mondkapjes.
Hey Deisyy, lekker vakantie gehad?quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was afgelopen dagen in Barcelona en zag daar en in het vliegtuig ook ineens weer meer mensen met mondkapjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |