Dat is ook heftige shit..quote:
Inkoppertje.quote:
Was te makkelijk iddquote:
Niet? Heb geen gedoe met kledingkasten.quote:Op woensdag 13 mei 2026 15:54 schreef FreshFruit het volgende:
Kledingkasten gedoe. Hoe doen jullie dat ?
Kleding wegdoen bedoel ik.quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet? Heb geen gedoe met kledingkasten.
Zoals je het zegt, ik doe het weg als het kapot is.quote:
Dan kan ik dus best veel kwijt. Dank voor de tip.quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoals je het zegt, ik doe het weg als het kapot is.
En eens in de zoveel jaar ga ik er door om weg te doen wat nooit gedragen wordt .....
Marcb is altijd een beetje zo.quote:
Hier heb je het vaker over,quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan kan ik dus best veel kwijt. Dank voor de tip.
Klopt, ja maar het is ook niet alleen ik hier. Maar ga eens goed selecteren.quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier heb je het vaker over,
de slag nog niet gewonnen dus?
Ik ben alleen he, zonder vrouw.quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt, ja maar het is ook niet alleen ik hier. Maar ga eens goed selecteren.
Je kan er ook voor kiezen een aanbouw te maken, puur als kledingkastquote:
Een walk in aanbouw closet.quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben alleen he, zonder vrouw.
Scheelt echt zoveel wat dat betreft
[..]
Je kan er ook voor kiezen een aanbouw te maken, puur als kledingkast
Daar mag ik hier niks over zeggen en jij beter ook niet.quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ik hab toch du gevragt waarom kom je niet Dts?
Durfondernemerquote:Op woensdag 13 mei 2026 15:20 schreef FreshFruit het volgende:
Je kan niet altijd 6 gooien.
[ afbeelding ]
https://www.quotenet.nl/z(...)gHPvJwg-PgA8Yr6bIcjQ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |