abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 mei 2026 @ 22:26:48 #26
511221 Hetekip
Depressief
pi_220768768
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:17 schreef Ama het volgende:
Hmm misschien niet helemaal hetzelfde maar ik heb het woordje love op mijn linkerpols staan. Kwam toen ik heel erg depressief was en aan automutilatie deed enz een stichting tegen wat To Write Love on Her Arms heet en toen heb ik dat letterlijk genomen om mezelf er tot op de dag van vandaag aan te herinneren dat ik altijd eerst van mezelf moet houden.

Heb hem nu inmiddels 18 jaar ofzo.
Jawel, ik denk dat dat ook wel een soort van geldt. Ik ben in ieder geval blij voor je, en dat meen ik ondanks onze verschillen oprecht, dat je dat gedaan hebt. Jij bent het waard om van jezelf te houden. :) Dat verdien je!
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 11 mei 2026 @ 22:28:11 #27
511221 Hetekip
Depressief
pi_220768783
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:22 schreef Lenny77 het volgende:
Ik heb er eentje die mij helpt denken aan een situatie die heel veel moed heeft gekost om aan te ontsnappen ook al wist ik dat de gevolgen zeer groot zouden zijn. En dat zijn ze ook geworden.
Hij staat ergens goed verborgen, geen mens die het ziet, zelfs niet in een zwembad.
Die is voor mij alleen :)
Ja.... Klote dat je dat hebt moeten meemaken.
En wel een goede van jou, niet alleen wat je gaat zetten, maar ook waar.
Ik had hem denk ik ergens wel wat prominenter willen zetten. Maar misschien is dat ook niet zo slim.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220768802
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:13 schreef jigggy het volgende:

[..]
Erg close , ja het gaat kut maat, sprak hem maandagavond nog , dag erna is die overleden
Heel veel sterkte,
  maandag 11 mei 2026 @ 22:30:37 #29
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220768806
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:24 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Bah, zo ontwrichtend ook. Heel veel sterkte Jigggy, als je een keer gewoon wat wil praten of zo, dm me. Altijd welkom.
Je bent een topper maat O+ thanks
  maandag 11 mei 2026 @ 22:30:48 #30
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220768808
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:30 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Heel veel sterkte,
Heel veel dank vriend
  Moderator maandag 11 mei 2026 @ 22:39:41 #31
441859 crew  Lenny77
pi_220768868
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:30 schreef jigggy het volgende:

[..]
Je bent een topper maat O+ thanks
Van mij ook veel sterkte :*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 11 mei 2026 @ 22:42:16 #32
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220768887
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:39 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Van mij ook veel sterkte :*
O+
pi_220768892
Nee, nooit overwogen en kan me niet voorstellen dat ik het ooit overweeg.
Geen zin meer in een forum met kankerfakende trolls
  maandag 11 mei 2026 @ 22:43:29 #34
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220768895
ik wi een tattoo van een kikker
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220768897
Traumastempels zijn voor mensen die niet weten wat trauma is.
-nee-
  maandag 11 mei 2026 @ 22:43:55 #36
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_220768901
Ik persoonlijk heb niks met tattoo's.
Maar wie wil die mag van mij hoor.
  Moderator maandag 11 mei 2026 @ 22:46:10 #37
441859 crew  Lenny77
pi_220768912
quote:
14s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:43 schreef Marsenal het volgende:
Traumastempels zijn voor mensen die niet weten wat trauma is.
Niet echt mee eens...
Maar ik begrijp je punt wel. Genoeg 'trauma's' die eigenlijk maar matig zijn.
Langs de andere kant: wie bepaalt wat een trauma is? En de impact op een persoon?
Wie kent de veerkracht van iemand?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 11 mei 2026 @ 22:52:03 #38
511221 Hetekip
Depressief
pi_220768949
quote:
14s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:43 schreef Marsenal het volgende:
Traumastempels zijn voor mensen die niet weten wat trauma is.
Mwoah, het enige wat je hebt is je menselijke ervaring. Het is wat mij betreft geen wedstrijd wie het verst kan pissen.

Ik heb dingen meegemaakt die ik niet als trauma zou bestempelen, maar waarvan mijn psycholoog zei dat het wel een vorm van trauma is.

Maar op zich is het voor zo'n herdenking in de vorm van tattoo of hoe dan ook, niet belangrijk. Het gaat er denk ik om welke betekenis je eraan verleend. Als het iemand kracht kan brengen, zie ik niet in waarom een poortwachter moet bepalen of het wel trauma is of whatever.

Maar ja voor sommige is het leven een wedstrijd. Ik weet dat ik alleen mijn eigen ervaring heb, en ik zal nooit de ervaring van een ander hebben.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 11 mei 2026 @ 22:54:22 #39
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220768963
quote:
14s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:43 schreef Marsenal het volgende:
Traumastempels zijn voor mensen die niet weten wat trauma is.
Spoor jij überhaupt :')
  roze maandag 11 mei 2026 @ 22:56:51 #40
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220768974
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:54 schreef jigggy het volgende:

[..]
Spoor jij überhaupt :')
Vragen naar de bekende weg dit.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 11 mei 2026 @ 22:57:11 #41
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220768978
Als iets echt traumatiserend was, wil je daar toch helemaal niet steeds weer aan herinnerd worden?
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_220768983
quote:
14s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:43 schreef Marsenal het volgende:
Traumastempels zijn voor mensen die niet weten wat trauma is.
Sorry maar dit vind ik nergens op slaan
  maandag 11 mei 2026 @ 22:58:30 #43
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220768988
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:52 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Mwoah, het enige wat je hebt is je menselijke ervaring. Het is wat mij betreft geen wedstrijd wie het verst kan pissen.

Ik heb dingen meegemaakt die ik niet als trauma zou bestempelen, maar waarvan mijn psycholoog zei dat het wel een vorm van trauma is.

Maar op zich is het voor zo'n herdenking in de vorm van tattoo of hoe dan ook, niet belangrijk. Het gaat er denk ik om welke betekenis je eraan verleend. Als het iemand kracht kan brengen, zie ik niet in waarom een poortwachter moet bepalen of het wel trauma is of whatever.

Maar ja voor sommige is het leven een wedstrijd. Ik weet dat ik alleen mijn eigen ervaring heb, en ik zal nooit de ervaring van een ander hebben.
Is het nodig om een tattoo te zetten voor je ervaring? Ik zou dat liever niet willen doen, maar dat kan ik niet voor jou bepalen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 11 mei 2026 @ 23:04:40 #44
511221 Hetekip
Depressief
pi_220769023
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:57 schreef kwiwi het volgende:
Als iets echt traumatiserend was, wil je daar toch helemaal niet steeds weer aan herinnerd worden?
Ik schrijf: 'ingrijpende gebeurtenis' het woord trauma valt een paar keer. Maar er zijn ook ingrijpende gebeurtenissen die niet per se traumatisch van aard zijn.

Persoonlijk kom ik uit een vrij hevige depressie, heb ik in mijn pols gesneden en ben ik meer dan eens langer op werk gebleven, om als iedereen weg is, via de nooduitgang op het dak te gaan staan, met gedachten die niet zuiver waren.

Ik heb wel het idee dat ik wel aan het leven heb vastgehouden en mezelf eruit gebokst heb. Dus ik wil het een soort van herdenken en er iets positiefs van maken; dit was er, ik heb het overwonnen. Maar ook als herinnering dat ik ook een heel kwetsbare kan heb. Dat is een beetje wat ik eronder had zitten qua gedachten.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 11 mei 2026 @ 23:05:52 #45
511221 Hetekip
Depressief
pi_220769035
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:58 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Is het nodig om een tattoo te zetten voor je ervaring? Ik zou dat liever niet willen doen, maar dat kan ik niet voor jou bepalen.
Het is niet nodig, er zijn natuurlijk andere manieren. Daarom bestaat dit topic ook, om eens te kijken hoe dat voor andere onder ons is.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 11 mei 2026 @ 23:08:08 #46
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220769063
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 23:04 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ik schrijf: 'ingrijpende gebeurtenis' het woord trauma valt een paar keer.
Ja, excuses, was de bedoeling om degene boven me te quoten die het over trauma had ;)
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  maandag 11 mei 2026 @ 23:09:47 #47
511221 Hetekip
Depressief
pi_220769096
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 23:08 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ja, excuses, was de bedoeling om degene boven me te quoten die het over trauma had ;)
Ah! Ja, geen probleem. Misschien dat @Marsenal alsnog kan antwoorden.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 11 mei 2026 @ 23:10:29 #48
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220769111
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 23:09 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ah! Ja, geen probleem. Misschien dat @:Marsenal alsnog kan antwoorden.
Dat die de tering geniet :')
  roze maandag 11 mei 2026 @ 23:11:00 #49
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220769118
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 23:10 schreef jigggy het volgende:

[..]
Dat die de tering geniet :')
Sow dan
Your beauty never ever scared me.
  maandag 11 mei 2026 @ 23:12:24 #50
511221 Hetekip
Depressief
pi_220769144
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 23:10 schreef jigggy het volgende:

[..]
Dat die de tering geniet :')
Ach ja, voor sommige mensen is het leven een wedstrijd. Voor mij is het gewoon een ervaring die je een keer krijgt.

Maar ach ja kerel. Leven is te kort om ons druk om zulke dingen te maken, als iemand dat weet, ben jij het wel. Ik steek morgen een kaarsje aan voor je neef. Ik weet dat dat hem niet terugbrengt, maar helaas is dat het enige dat ik kan.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')