Jawel, ik denk dat dat ook wel een soort van geldt. Ik ben in ieder geval blij voor je, en dat meen ik ondanks onze verschillen oprecht, dat je dat gedaan hebt. Jij bent het waard om van jezelf te houden.quote:Op maandag 11 mei 2026 22:17 schreef Ama het volgende:
Hmm misschien niet helemaal hetzelfde maar ik heb het woordje love op mijn linkerpols staan. Kwam toen ik heel erg depressief was en aan automutilatie deed enz een stichting tegen wat To Write Love on Her Arms heet en toen heb ik dat letterlijk genomen om mezelf er tot op de dag van vandaag aan te herinneren dat ik altijd eerst van mezelf moet houden.
Heb hem nu inmiddels 18 jaar ofzo.
Ja.... Klote dat je dat hebt moeten meemaken.quote:Op maandag 11 mei 2026 22:22 schreef Lenny77 het volgende:
Ik heb er eentje die mij helpt denken aan een situatie die heel veel moed heeft gekost om aan te ontsnappen ook al wist ik dat de gevolgen zeer groot zouden zijn. En dat zijn ze ook geworden.
Hij staat ergens goed verborgen, geen mens die het ziet, zelfs niet in een zwembad.
Die is voor mij alleen
Heel veel sterkte,quote:Op maandag 11 mei 2026 22:13 schreef jigggy het volgende:
[..]
Erg close , ja het gaat kut maat, sprak hem maandagavond nog , dag erna is die overleden
Je bent een topper maatquote:Op maandag 11 mei 2026 22:24 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Bah, zo ontwrichtend ook. Heel veel sterkte Jigggy, als je een keer gewoon wat wil praten of zo, dm me. Altijd welkom.
Niet echt mee eens...quote:Op maandag 11 mei 2026 22:43 schreef Marsenal het volgende:
Traumastempels zijn voor mensen die niet weten wat trauma is.
Mwoah, het enige wat je hebt is je menselijke ervaring. Het is wat mij betreft geen wedstrijd wie het verst kan pissen.quote:Op maandag 11 mei 2026 22:43 schreef Marsenal het volgende:
Spoor jij überhauptquote:Op maandag 11 mei 2026 22:43 schreef Marsenal het volgende:
Sorry maar dit vind ik nergens op slaanquote:Op maandag 11 mei 2026 22:43 schreef Marsenal het volgende:
Is het nodig om een tattoo te zetten voor je ervaring? Ik zou dat liever niet willen doen, maar dat kan ik niet voor jou bepalen.quote:Op maandag 11 mei 2026 22:52 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Mwoah, het enige wat je hebt is je menselijke ervaring. Het is wat mij betreft geen wedstrijd wie het verst kan pissen.
Ik heb dingen meegemaakt die ik niet als trauma zou bestempelen, maar waarvan mijn psycholoog zei dat het wel een vorm van trauma is.
Maar op zich is het voor zo'n herdenking in de vorm van tattoo of hoe dan ook, niet belangrijk. Het gaat er denk ik om welke betekenis je eraan verleend. Als het iemand kracht kan brengen, zie ik niet in waarom een poortwachter moet bepalen of het wel trauma is of whatever.
Maar ja voor sommige is het leven een wedstrijd. Ik weet dat ik alleen mijn eigen ervaring heb, en ik zal nooit de ervaring van een ander hebben.
Ik schrijf: 'ingrijpende gebeurtenis' het woord trauma valt een paar keer. Maar er zijn ook ingrijpende gebeurtenissen die niet per se traumatisch van aard zijn.quote:Op maandag 11 mei 2026 22:57 schreef kwiwi het volgende:
Als iets echt traumatiserend was, wil je daar toch helemaal niet steeds weer aan herinnerd worden?
Het is niet nodig, er zijn natuurlijk andere manieren. Daarom bestaat dit topic ook, om eens te kijken hoe dat voor andere onder ons is.quote:Op maandag 11 mei 2026 22:58 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Is het nodig om een tattoo te zetten voor je ervaring? Ik zou dat liever niet willen doen, maar dat kan ik niet voor jou bepalen.
Ja, excuses, was de bedoeling om degene boven me te quoten die het over trauma hadquote:Op maandag 11 mei 2026 23:04 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik schrijf: 'ingrijpende gebeurtenis' het woord trauma valt een paar keer.
Ah! Ja, geen probleem. Misschien dat @Marsenal alsnog kan antwoorden.quote:Op maandag 11 mei 2026 23:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, excuses, was de bedoeling om degene boven me te quoten die het over trauma had
Dat die de tering genietquote:Op maandag 11 mei 2026 23:09 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ah! Ja, geen probleem. Misschien dat @:Marsenal alsnog kan antwoorden.
Ach ja, voor sommige mensen is het leven een wedstrijd. Voor mij is het gewoon een ervaring die je een keer krijgt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |