Ik zie jou volgend jaar samen met jouw zoon nog wel Het Blok winnenquote:Op dinsdag 12 mei 2026 23:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
LOL, mijn zoon heeft twee Ikea keukens in elkaar geflanst met behulp van youtube tutorials.
Op marktplaats kun je gratis keukens ophalen bij mensen. Moet je wel even zelf die keuken demonteren, maar dat is altijd makkelijker dan plaatsen...quote:Op dinsdag 12 mei 2026 23:08 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ook die prijzen liegen er niet om, ik kan iig niet slagen bij de Ikea.
Nee joh, kan alleen maar prutsen met ienieminie keukentjes, haha. Mijn dochter zit daar dan weer tussen in, die heeft zelf haar tiny house opgebouwd op een platte boerenwagen. En inderdaad met een gratis keuken van Markplaats er in.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 23:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik zie jou volgend jaar samen met jouw zoon nog wel Het Blok winnen
Ook niet als wij van dit topic jou dan komen helpen met witten, stucen, laminaat pvc leggen enzo? Veel slechter dan BianSil zul je het echt niet doen hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2026 23:39 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee joh, kan alleen maar prutsen met ienieminie keukentjes, haha. Mijn dochter zit daar dan weer tussen in, die heeft zelf haar tiny house opgebouwd op een platte boerenwagen. En inderdaad met een gratis keuken van Markplaats er in.
Ik kijk wel uitquote:Op dinsdag 12 mei 2026 23:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ook niet als wij van dit topic jou komen helpen? Veel slechter dan BianSil zul je het echt niet doen hoor![]()
Nou ok, misschien is volgend jaar nog 1 jaartje te vroeg
Zuur gefrustreerd mens vind ik dat en domme grapjes.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 23:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
Nou, om de dag even in stijl af te sluiten
[ afbeelding ]
Jezus moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 23:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Op marktplaats kun je gratis keukens ophalen bij mensen. Moet je wel even zelf die keuken demonteren, maar dat is altijd makkelijker dan plaatsen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door pmponer op 13-05-2026 09:14:22 (keukens keukens) ]Drop you like an ill, bad habit
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:28 schreef PeterKelder het volgende:
Ja, ik moet het toch even zeggen hoor (dus in spoiler voor wie het niet wil weten):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zal wel geen multitool hebben. Hij's Fein.quote:Op woensdag 13 mei 2026 10:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
Nog maar weer een voorbeeld van dat Patrick en Marloes écht niet handig zijn...
1) De koelkast past in de hoogte niet in de omhullende kast.
2) Patrick is, naar eigen zeggen, 1,5 uur tevergeefs aan het puzzelen om dit probleem op te lossen
3) Patrick haalt er een klushulp bij
4) De klushulp zaagt de bodem uit de omhullende kast, waardoor de koelkast wel past
5) Probleem opgelost in letterlijk 5 minuten
Tja, als je zo onhandig bent, dan kan iedereen (zoals iemand van ons) ook wel in Het Blok meedoen
Dat klopt, heb er ook gewoond en die plafonds schilderen had je wel een lift nodig, zó hoog.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 11:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Als je in Kralingen een plafond moet witten, ben je een hele week bezig... En met een schutting in de tuin vervangen 1,5 maand...
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 11:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Het is wel eerlijk inderdaad. Tegelijkertijd: ze wilde ook gewoon oefenen met 'nee' zeggen.. dat lukt haar namelijk bij Menno niet zo goed denk ik dan..
Voor jou misschien maar als je in Crooswijk woont maar enkele minuten hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 11:58 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, dat is meer dan 3 uur rijden
Valt wel mee hoor, grote huizen inderdaad en enkele villa´s, ik woonde in een groot herenhuis met het gezin. We waren echt niet rijk maar hadden het beter dan de Crooswijkers. Daar ben ik ook gaan wonen met mijn lief en de mensen waren daar een stuk aardiger.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 12:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat is een nogal rijke buurt met grote huizen en grote tuinen (even zwart-wit gezegd)
Blijft altijd bijzonder: crooswijk is een 'arme' wijk die dan vlak naast het 'rijke' Kralingen ligt...
Mostertgeel dacht ik en Sonja prijsde deze om vervolgens even later het ding af te branden. Hekel aan dat soort lui.quote:
En Bloem had geen zin om die tegeltjes af te snijden en ontdekte dat ze ze wel achter het kastje kon laten lopen. Dus bij het openen van het keukenkastje zie je de andere helft van de tegeltjes!quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja want wat Silvio wilde doen met die tegeltjes op de rand van het keukenblad zetten, en dan tegen de muur aan lijmen, om te verbloemen dat het keukenblad niet aansluit, is volgens mij ook een slecht plan. Dan moet je op zijn minst de opening eronder dichtkitten.
Maar ik ben geen expert....
Voor mij is dat 'rijk'. En voor een Crooswijkert ook...quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, grote huizen inderdaad en enkele villa´s, ik woonde in een groot herenhuis met het gezin.
Jeeej!!!!quote:
(Meelezer meldt zich)quote:Op dinsdag 12 mei 2026 23:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
Nou, om de dag even in stijl af te sluiten![]()
[ afbeelding ]
geluksvogel, ik kijk met ondertiteling... Niet te missen die grap.quote:Op woensdag 13 mei 2026 14:51 schreef Juweel het volgende:
[..]
(Meelezer meldt zich)
Ik verstond de hele tijd Boer zonder kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |