Genant gewoon.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:16 schreef pmponer het volgende:
Zij ook gewoon de hele tijd die "grap" herhalen met een schaapachtig gegrinnik.
Je bedoelt horizontaalquote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
De tegels bij S&H zijn volgens mij toch echt donkergroen..en ik vind ze eigenlijk best mooi..Ook dat ze verticaal staan, is weer eens wat anders
Staat allemaal zooi, geen zin op te verplaatsten.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:20 schreef RobertoCarlos het volgende:
Waarom kunnen ze de vloer niet verder leggen
Waarom menen ze dat ze uberhaupt niets meer kunnen doen? Werk gewoon door!!!quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:20 schreef RobertoCarlos het volgende:
Waarom kunnen ze de vloer niet verder leggen
Mooi mooi erg mooi als de anderen erbij zijn....... en dan afzeiken in moment dat anderen er niet bij staan.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:00 schreef TaMieke het volgende:
Wat is Sonja aant zeiken over de bank kleur van Lotty? Haar keukenmuur is ook geel (en lelijker)
Je hebt gelijk.. ik lag zelf horizontaal te kijken op de bankquote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Je bedoelt horizontaalJa, zag ook dat ze heel donkergroen zijn, leek eerder zwart.
Ja, ik zou me ook rotschamen voor zo'n moeder..quote:
Op dat deel waar ze zelf op stonden kon je volgens mij prima verder...quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Staat allemaal zooi, geen zin op te verplaatsten.
Volgens mij was die moeder gewoon bezig om spullen die ze eigenlijk naar de kringloop zou brengen, in de keuken van Steffi & Gregor te dumpen...quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, ik zou me ook rotschamen voor zo'n moeder..
Ze zag er uit alsof ze naar een modeshow moest. Even stylen, hahah
En dan dat geniepige lachje van Steffi erbij, leek bijna pesten.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Volgens mij was die moeder gewoon bezig om spullen die ze eigenlijk naar de kringloop zou brengen, in de keuken van Steffi & Gregor te dumpen...
En ik heb niet het idee dat het goed botert tussen Gregoor en zijn flamboyante moeder....
Ja, ja, rustig aan zeg....quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Waarom menen ze dat ze uberhaupt niets meer kunnen doen? Werk gewoon door!!!
Ben blij dat ik niet de enige ben die dat zo ervaartquote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:36 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En dan dat geniepige lachje van Steffi erbij, leek bijna pesten.
Het feit dat hij niet wist dat ze kwam vond ik nogal apart. Hoedan ?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:36 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En dan dat geniepige lachje van Steffi erbij, leek bijna pesten.
Ja en dan ook nog opgehaald met de gehuurde bus, veel te laat terugkomen en de hippies laten wachten. Tis echt een k*twief.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Het feit dat hij niet wist dat ze kwam vond ik nogal apart. Hoedan ?
Ja want wat Silvio wilde doen met die tegeltjes op de rand van het keukenblad zetten, en dan tegen de muur aan lijmen, om te verbloemen dat het keukenblad niet aansluit, is volgens mij ook een slecht plan. Dan moet je op zijn minst de opening eronder dichtkitten.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:36 schreef JJ76 het volgende:
Niemand wil toch dat appartement van die verweekte bloem en powerless kopen. Allemaal gepruts, scheef, verkeerd gemaakt.
Ze had hem geappt of het hem gezegd of zoiets. Dus het is niet haar schuldquote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Het feit dat hij niet wist dat ze kwam vond ik nogal apart. Hoedan ?
Inderdaad, Heiko zei in het voorstukje voor de aflevering van morgen al dat die hele keuken er eigenlijk gewoon weer uit moet... Nou ook al is de woningnood zo hoog....quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:36 schreef JJ76 het volgende:
Niemand wil toch dat appartement van die verweekte bloem en powerless kopen. Allemaal gepruts, scheef, verkeerd gemaakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |