Zit je vooruit te sneaken? Het wordt alleen maar ergerquote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:53 schreef PeterKelder het volgende:
Ik ben op een punt gekomen dat ik het wereldvreemde geklungel van Flower & Power(less) zonder enige vorm van sancties amper nog kan aanzien![]()
Nu pas?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:53 schreef PeterKelder het volgende:
Ik ben op een punt gekomen dat ik het wereldvreemde geklungel van Flower & Power(less) zonder enige vorm van sancties amper nog kan aanzien![]()
Aan het einde van de aflevering van vandaag was een vooruitblik op morgen... en daarin zei Heiko al dat de hele keuken van BianSil er eigenlijk uit moest.. Dus dan weet een intelligent mens al genoeg.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:02 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zit je vooruit te sneaken? Het wordt alleen maar erger
Mede daarmeequote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:02 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zit je vooruit te sneaken? Het wordt alleen maar erger
Het jeukt al langer, maar ik vind het onbegrijpelijk dat ze maar mogen blijven aankutten. En intussen zit Heiko de Tukkers in de nek te hijgen omdat ze zogezegd achterlopen terwijl de hippies nog niks enigszins fatsoenlijk hebben opgeleverdquote:
Ik vind sowieso dat ze achter lopen, en ik heb ook nog geen planning gezien.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Op dat deel waar ze zelf op stonden kon je volgens mij prima verder...
Maar ik ben benieuwd hoe Heiko pmponer dat ziet....
Ze blijven denk ik ook niet bij elkaarquote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niet de enige ben die dat zo ervaart
Ja knikende knieen als zij even langs komt om de waarheid te vertellen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
Trouwens: Steffie wordt ook al zo saai ordinair![]()
met haar 'dan krijg je geen sex vanavond'
Alleen Kjim en BianSil zijn nog niet ordinair geweest...
Ben trouwens nog steeds aan het bijkomen van die woedeaanval van Bianca... mijn god zeg wat was die woest!![]()
Ja hoor eens. Ik ben wel even boos hoor, oh niet op jou hoor. Nou we hebben het er nog wel een keer over.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:13 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja knikende knieen als zij even langs komt om de waarheid te vertellen.
Ik had nooit verwacht zoveel woede in een hippie te ontdekken, maar zo zie je maar stille wateren.
Steffie stond er ook zo bij te kijken van, nou ik heb wel eens een ergere uitbrander gehad.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hoor eens. Ik ben wel even boos hoor, oh niet op jou hoor. Nou we hebben het er nog wel een keer over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:28 schreef PeterKelder het volgende:
Ja, ik moet het toch even zeggen hoor (dus in spoiler voor wie het niet wil weten):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drop you like an ill, bad habit
De pest met zo'n fornuis is wel dat er weer een afzuigkap boven moet.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:43 schreef Firuze60 het volgende:
Nou, moet wel zeggen (en dat is ook het enige positieve) dat ik helemaal snap dat Bianca die dure smeg keukenapparatuur heeft gekozen, ziet er gewoon strak uit met een vintage tintje. Die enorme zwarte koelkast vond ik wat minder, maar dat fornuis prachtig. Beetje veel snob, dat wel. Maar goed, zij lijken mij ook een stel dat in een dure oldtimer wil rijden als ze het geld voor het onderhoud daarvan zouden hebben..
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:50 schreef pmponer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zeg ik, het is een snob keus. Beetje nep nostalgie en rete duur. Plastic kozijnen kan dan weer wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:52 schreef pmponer het volgende:
[..]
De pest met zo'n fornuis is wel dat er weer een afzuigkap boven moet.
Ik vind ze opzich wel mooi maar het is lastig om daar een mooie /passende keuken bij te zoeken.
Wij hebben hier ook een nieuwe keuken nodig, valt niet mee om wat te vinden
Dat zijn keukens sowieso, zeker als je echt platslaat wat je ervoor krijgt.quote:
Niks mis met Ikea keukens.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:58 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dat zijn keukens sowieso, zeker als je echt platslaat wat je ervoor krijgt.
Ook die prijzen liegen er niet om, ik kan iig niet slagen bij de Ikea.quote:
Nou, het scheelt al als je alles zelf kunt.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 23:14 schreef pmponer het volgende:
Lekker de Etna spullen plaatsen. Dik in orde en vaak goed bruikbare functies.
Dat is bij Ikea spul zeker nodig. En anders als het niet past, tegeltje er over plakkenquote:Op dinsdag 12 mei 2026 23:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou, het scheelt al als je alles zelf kunt.
LOL, mijn zoon heeft twee Ikea keukens in elkaar geflanst met behulp van youtube tutorials.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 23:18 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dat is bij Ikea spul zeker nodig. En anders als het niet past, tegeltje er over plakken
afdek strip afslijpen en erop hi-tacken.
Zit het shit, pak de kit
zit het ruim, pak de schuim
Alles is passend te krijgen
Inderdaad, ze was bijna teleurgesteld....quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:25 schreef pmponer het volgende:
[..]
Steffie stond er ook zo bij te kijken van, nou ik heb wel eens een ergere uitbrander gehad.
En.... dooorrrr....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |