Geen idee..... kennelijk hoef je dan niets aan te tikken.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 07:40 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik denk omdat het geen laminaat is, maar pvc?
Ja dat had ik ook wel begrepen maar we zien niet veel van onderling gekonkel. We weten dat Steffie irritant is maar er gebeurt vast meer.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 09:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je ziet al wel een tijdje dat er 2 groepen zijn hoor. Bijvoorbeeld de ene groep van 3 koppels die samen borrelen zonder S&G, dat is al wel een paar keer naar voren gekomen.
Het is imho qua groepensamenstelling:
- 1 groep van 3 koppels (Menno/Jacky, KJim, Hendrik/Sonja)
- 1 groep van 2 koppels (Lotty/Frank, Steffi/Gregor), en
- de rest (Marloes/Patrick en Bianca/Silivo): losse koppels die er een beetje tussenin zitten en soms wel en soms niet met die anderen mee mogen doen. Of een enkel keer samen contact hebben, bijv. toen Marloes/Patrick Bianca en Silivo hielpen bij de keukenplaten..
Als Steffi en Jacky dus dadelijk een Bitchfight gaan doen is het slechts een kwestie van tijd voordat die 2 hele groepen ook met elkaar ruzie krijgen![]()
![]()
Tot zover mijn antropologische analyse van de Het Blok-biotoop op dit moment
Nou bedankt, wat is je planning voor de rest van de afleveringen?!quote:Op dinsdag 12 mei 2026 10:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Geen idee..... kennelijk hoef je dan niets aan te tikken.
Maar ik zie jou toch wel als de Heiko van de posters in dit topic dus ik neem dat gewoon aan
Ja surry hoor maar dat komt nu nét even ongelegen...quote:Op dinsdag 12 mei 2026 10:23 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nou bedankt, wat is je planning voor de rest van de afleveringen?!
Als er donderdag geen planning is dan (is die donderdag al geweest?)
En oh ja begin maar weer even opnieuw.
Crooswijk bedoel je?quote:Op maandag 11 mei 2026 21:16 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ga dan mensen helpen met de klusbus, heel Kralingen zit er om te springen.
Jacky had in deze groot gelijk en eerlijker dan de rest die er commentaar op hadden dat die 2 kwamen spioneren maar daar achteraf alleen wat van zeiden op camera. Jacky zei gewoon nee en had daar gewoon gelijk in.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 00:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat we niet wat meer zien van wat er onderling afspeelt daar. Er zijn duidelijk 2 kampen, dat was verleden jaar een stuk duidelijker. Je moet soms goed luisteren naar Harm. die zegt soms dingen waar ik later pas van denk, ohja die motten elkaar niet.
En wat dat betreft was ik het wel met Jackie eens die tegen de keuken spionnen "NEE" zegt, en toegeeft dat ze dat wel lekker vond.Omdat ik haar niet mag. Prima
Ik vermoed dat er gewoon niet zo heel veel 'gekonkel' is, wel wat gemopper binnen de koppels misschien maar ook niet zo heel veel. En wmb toch wel gelukkig want vorig jaar hoeft niet meer van mij...quote:Op dinsdag 12 mei 2026 10:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook wel begrepen maar we zien niet veel van onderling gekonkel. We weten dat Steffie irritant is maar er gebeurt vast meer.
Als je in Kralingen een plafond moet witten, ben je een hele week bezig... En met een schutting in de tuin vervangen 1,5 maand...quote:
Het is wel eerlijk inderdaad. Tegelijkertijd: ze wilde ook gewoon oefenen met 'nee' zeggen.. dat lukt haar namelijk bij Menno niet zo goed denk ik dan..quote:Op dinsdag 12 mei 2026 10:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jacky had in deze groot gelijk en eerlijker dan de rest die er commentaar op hadden dat die 2 kwamen spioneren maar daar achteraf alleen wat van zeiden op camera. Jacky zei gewoon nee en had daar gewoon gelijk in.
Ik heb geen idee, dat is meer dan 3 uur rijdenquote:Op dinsdag 12 mei 2026 11:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Als je in Kralingen een plafond moet witten, ben je een hele week bezig... En met een schutting in de tuin vervangen 1,5 maand...
Dat is een nogal rijke buurt met grote huizen en grote tuinen (even zwart-wit gezegd)quote:Op dinsdag 12 mei 2026 11:58 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, dat is meer dan 3 uur rijden
Oh maar "rijke" mensen hebben ook hulp nodig Misschien zelfs meerquote:Op dinsdag 12 mei 2026 12:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat is een nogal rijke buurt met grote huizen en grote tuinen (even zwart-wit gezegd)
Blijft altijd bijzonder: crooswijk is een 'arme' wijk die dan vlak naast het 'rijke' Kralingen ligt...
Ja was mij ook al opgevallen, ook niet gek als je 5 a 6 dagen in de week ca 12 uur per dag lichamelijke arbeid uitvoert.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:33 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat me opvalt is dat de harde werkers aardig zijn afgevallen. Bijvoorbeeld Hendrik, Sonja, Menno.
Sonja? Of is dit een cynische Frank-grap?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:33 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat me opvalt is dat de harde werkers aardig zijn afgevallen. Bijvoorbeeld Hendrik, Sonja, Menno.
Sonja heeft de eerste weken alles via de trap gesjouwd.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Sonja? Of is dit een cynische Frank-grap?![]()
Maarre: zijn jullie er klaar voor?
Is het een beetje licht groen? Kon het niet goed zien maar dat is wel vet.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:36 schreef Firuze60 het volgende:
Vind de keuken van Kim en Jim wel mooi geworden (met name de kleurkeus).
Beetje licht mosgroen met een of ander beige achtig schilderij, net als de kleuren van hun gewonnen kinderkamer.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het een beetje licht groen? Kon het niet goed zien maar dat is wel vet.
Ik ook.. ik snap alleen die poster boven het keukenblad niet zo goed. Ik zou daar liever iets van opbergruimte willen hebben...quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:36 schreef Firuze60 het volgende:
Vind de keuken van Kim en Jim wel mooi geworden (met name de kleurkeus).
Haha, andere mening. Het is al een vrij donker appartement en dan die zwarte tegels.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vind die tegeltjes bij S&H wel mooi, mooie kleur. Het valt me trouwens op dat iig 3 keukens dezelfde smalle glanzende tegels hebben. Dat zal wel een trend zijn oid...
Dat roze met lichtblauw is ook stom.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:51 schreef Firuze60 het volgende:
Die van Sonja en Hendrik weer spuuglelijk met die zwarte tegels.
Ja die. Beetje mutchquote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:54 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Die zalmmuren met blauwe tegeltjes van Menno?
Ik heb mijn post net aangepast, je was net te snelquote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Haha, andere mening. Het is al een vrij donker appartement en dan die zwarte tegels.
Dat is al een tijdje zo. Weet je nog dat Menno tijdens een jurering via die deur naar S&H ging om te klagen over de jury.quote:Zag ik nu dat zij met Menno en Jacky een balkon delen?
Kan best zijn dat Daan die dan weer mooi vindt. Daan is zelf ook een beetje mutchquote:
Ja maar roze en lichtblauw is wel erg snoepjes.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Kan best zijn dat Daan die dan weer mooi vindt. Daan is zelf ook een beetje mutch
Ja met zo'n gniepig lachje onder het mom van een grapje je vent afzeiken.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
Gadver wat een vervelend figuur die Steffie....
Die is wel vies geel idd.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:00 schreef TaMieke het volgende:
Wat is Sonja aant zeiken over de bank kleur van Lotty? Haar keukenmuur is ook geel (en lelijker)
Ja ik snap wat je bedoelt hoor, beetje suikerspin achtigquote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar roze en lichtblauw is wel erg snoepjes.
Vond de bank ook wel mooi, mensen vinden zeker een witte bank mooier (waar je amper normaal op kan leven)quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:03 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oker, best wel mooi. En wat zat Sonja nu te zeiken, die heeft een hele muur in piskleur.
Dat vind ik juist wel mooi, mooi fornuis ook.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:08 schreef TaMieke het volgende:
Vind het keukenblad van Bianca eruit zien alsof het al 20 jaar is gebruikt…
Die tegels rechtop vind ik ook niet mooi, horizontaal is leuker.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:10 schreef Firuze60 het volgende:
Saaie grijze keuken van Marloes en haar kok.
BH aan de waslijn, beide hebben niks te doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik heb even een quizvraag voor jullie!![]()
Vul deze zin aan:
"Een Patrick zonder vieze grapjes, is als een......."
De winnaar krijgt 5 sterren van mij!
Lul zonder ballen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik heb even een quizvraag voor jullie!![]()
Vul deze zin aan:
"Een Patrick zonder vieze grapjes, is als een......."
De winnaar krijgt 5 sterren van mij!
Die snap ik niet.. en laten we dat maar zo houdenquote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:13 schreef pmponer het volgende:
[..]
BH aan de waslijn, beide hebben niks te doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |