Eh, nee die kans is niet aanwezig, dat ik miniatuur hobbyist wordt.,quote:Op maandag 11 mei 2026 21:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Totdat je een fanatiek miniatuur hobbyist wordt, dan werkt dat spul weer wel..
Even een serietje kijken, manoman.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:33 schreef Soury het volgende:
Die twee tablets bij elkaar met geluid, ik werd al gek in die paar seconden.
Hier wel een fanatieke, even een minikeukentje in elkaar flansen..quote:Op maandag 11 mei 2026 21:18 schreef pmponer het volgende:
[..]
Eh, nee die kans is niet aanwezig, dat ik miniatuur hobbyist wordt.,
Ahh...wat leukquote:Op maandag 11 mei 2026 21:40 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hier wel een fanatieke, even een minikeukentje in elkaar flansen..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cool, maar ik heb daar het geduld en de precisie niet voorquote:Op maandag 11 mei 2026 21:40 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hier wel een fanatieke, even een minikeukentje in elkaar flansen..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat deed mijn vader ooit ook, zelfs met een werkende deurbel en lampjes. Ik was er tijdelijk dol op, geloof dat ie in de haard is beland..quote:Op maandag 11 mei 2026 21:43 schreef pmponer het volgende:
[..]
Cool, maar ik heb daar het geduld en de precisie niet voor
Mijn vader wel die heeft ooit een poppenhuis voor de barbies van 1 van de dochters gemaakt met ook de meubels erin (de keuken was niet zo gedetailleerd als deze).
Zelfs voor een jonge taart is dat niet grappig.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:43 schreef Soury het volgende:
Gadverdamme zeg Sonja weer met sex opmerkingen en haar mond afvegen gebaar. Niet meer doen Sonja, dat is niet grappig als je een ouwe taart bent.
Nee maar dan kan je er nog een beetje schaapachtig om lachen.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:47 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zelfs voor een jonge taart is dat niet grappig.
ligt nog op zolderquote:Op maandag 11 mei 2026 21:46 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat deed mijn vader ooit ook, zelfs met een werkende deurbel en lampjes. Ik was er tijdelijk dol op, geloof dat ie in de haard is beland..
Mijn opa had die van mij gemaakt, weet niet waar die is gebleven.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:50 schreef pmponer het volgende:
[..]
ligt nog op zolder
[ link | afbeelding ]
1 meter 50 hoog ongeveer
Mooi zeg, zo leuk om te maken, ik ben er een beetje mee doorgeslagen..maar goed.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:50 schreef pmponer het volgende:
[..]
ligt nog op zolder
[ link | afbeelding ]
1 meter 50 hoog ongeveer
Ja mijn vader ook met zijn dak terras en dakkapelquote:Op maandag 11 mei 2026 21:59 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Mooi zeg, zo leuk om te maken, ik ben er een beetje mee doorgeslagen..maar goed.
Die is al gemold door de kleinkindjes..quote:Op maandag 11 mei 2026 22:23 schreef Soury het volgende:
Met kaasplankje en wijn.
[ link | afbeelding ]
Precies je moet er wel mee kunnen spelen, en het houdt opa van de straat. Af en toe een wijntje omtikkenquote:Op maandag 11 mei 2026 22:28 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Die is al gemold door de kleinkindjes..![]()
Maar goed, het is best een dure hobby. En ik wilde niet iets maken en verzamelen waar de kinderen alleen maar naar mochten kijken.
Zo is dat! Niet te streng in de leer. Naast hard werken ontspanning..quote:Op maandag 11 mei 2026 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies je moet er wel mee kunnen spelen, en het houdt opa van de straat. Af en toe een wijntje omtikken
Ik vind het jammer dat we niet wat meer zien van wat er onderling afspeelt daar. Er zijn duidelijk 2 kampen, dat was verleden jaar een stuk duidelijker. Je moet soms goed luisteren naar Harm. die zegt soms dingen waar ik later pas van denk, ohja die motten elkaar niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 00:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
Net teruggekeken en zomaar wat kreten:
- ik vond het erg onbeschoft van Patrick en Marlouche om niet even met Heiko te praten. Het kan natuurlijk prima dat Marlouche even met Heiko naar boven gaat en de planning kort doorneemt. Je zag later hoe weinig tijd dat kost. Het was echt niet zo dat de mede-Blokkers hadden geklaagd als de kleur van de rietjes niet matchen met de kleur van het servetjeBovendien gingen ze na de lunch ook niet even op zoek naar Heiko en moest hij zelf weer langs komen..
Trouwens ook niet tactisch om Heiko zo te behandelen want hij notbene in de jury..![]()
Ik denk gewoon dat ze geen zin hadden om verantwoording af te leggen aan Heiko. Nee, die 2 hebben echt een authoriteitsprobleem.
- ik vond de 'speech' van chef-kok Patrick voor de lunch, waarin hij uitlegt wat ze gingen eten, erg beperkt voor iemand die beweert dat hij er van houdt om gastheer te zijn, graag onder de mensen is en om mensen blij te maken met zijn kookkunsten....
- ik begrijp niet wat sake (Japans) met soto ayam (Indonesisch) te maken heeft. Marloose zei nog zoiets als dat je niet soto ayam kunt eten zonder er sake bij te drinken...![]()
- het probleem van de sleutel van het fietsenhok is definitief en blijvend opgelost![]()
![]()
[ afbeelding ]
- ik vind Sonja een ordinair, vies, onbeschoft, lui, manipulatief en naar wijf mens
(met haar tribal tattoo...)
Hé, dat lucht op!![]()
- mijn reactie op het briefje van Frank: 'Doe eens effe normaal'![]()
- zomaar een (late!) gedachte die bij mij binnen schoot....waarom is Hendrick eigenlijk al met 61 jaar pensionado? Of mag je tegenwoordig ook met pensioen als eruit ziet alsof je de 67 ruim bent gepasseerd?![]()
- waarom gebruiken Menno en Mono(toon) niet zo'n blok en een haak om de laminaatplanken aan te tikken? Ik bedoel: dat deed ik zelfs...
- ik kijk uit naar de Bitch-fight Steffie versus Jacky!![]()
(nee, niet met Sonja als ronde-miss)
Morgen verder, en dan weer live!
Ik denk omdat het geen laminaat is, maar pvc?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 00:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
- waarom gebruiken Menno en Mono(toon) niet zo'n blok en een haak om de laminaatplanken aan te tikken? Ik bedoel: dat deed ik zelfs...
Je ziet al wel een tijdje dat er 2 groepen zijn hoor. Bijvoorbeeld de ene groep van 3 koppels die samen borrelen zonder S&G, dat is al wel een paar keer naar voren gekomen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 00:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn duidelijk 2 kampen, dat was verleden jaar een stuk duidelijker. Je moet soms goed luisteren naar Harm. die zegt soms dingen waar ik later pas van denk, ohja die motten elkaar niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |