Ik blijf er dan ook bij dat Patrick en Marloes zelf hebben geblunderd, en niet degenen die het meten van het muurtje hebben gedaan.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat een looser die Patrick![]()
Gisteren loopt hij, waar Heiko niet bij is, te zeiken dat Heiko die wand heeft ingemeten en dat er 'leugens verteld worden'. Vandaag begint hij tegen Heiko alleen over de toon van zijn jurering.. Geen woord meer over die wand en over de leugens van Heiko.
Wel een of ander zeikverhaal over een denigrerende toon. En nadat Heiko maar een paar dingen zegt, is Patrick al vrijwel helemaal om en geeft ie Heiko als een echte matti overdreven een hand![]()
Hetzelfde geldt voor Marloes, komt nu ineens aan met een zeikverhaal dat zij alleen amateurs zijn (en vergeet ze KJim even)
Het lijkt eerder een running gag.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Vooral ook van anderen, natuurlijk van jezelf....
Die Gregoor met zijn bouwregels![]()
Heeft ze gelijk een voorraadje voor zichzelf natuurlijk als er wat overblijft... Maar of dat mag van de bouwregels?quote:
Ja, dat is waar. Kun je nagaan dat ze niet eens meer door hebben dat ze gefilmd worden.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:15 schreef Firuze60 het volgende:
Ik moet er wel om lachen, staan camera's voortdurend aan in ruimtes, cameraploeg dagelijks meerdere malen over de vloer, maar owee als de ene kandidaat de andere kandidaat flimt..
Iedereen overtreedt al vanaf het begin bouwregel nummer 1. Ray, Heiko en Dennis trouwens ook...quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:12 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Overtreden van de bouwregels misschien? Anyway, dat doen ze allemaal.
Ja je snapt toch wel dat het dan meteen mis is, ik bedoel ze hadden zelfs aangegeven dat zij die graag wilden hebben. En dan zo kinderachtig ze wegpakken. 100 jaar woede!!!quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:21 schreef V. het volgende:
Dat gezeieieieieiek over die roze helmpjes, meine güte
ze zijn ietwat onduidelijk, maar duidelijk genoeg voor iedereen.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:28 schreef TaMieke het volgende:
Hoezo zijn die regels na 8weken nogsteeds niet duidelijk dan???
Vond jij het vorig jaar gezelliger?quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een rot sfeer in Het Blok dit jaar
Vermakelijk, maar gezellig is het niet
Ja boeie wat nou als iedereen de roze helm wilde.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:32 schreef Firuze60 het volgende:
Het roze helm mysterie. Dat heb ik dus echt gemist. Heeft Jacky op tv gezegd dat zij graag die roze helm wilde hebben voordat iedereen naar die helmen afvloog? En was het ook duidelijk dat Steffi dat had gehoord?
Maar niemand wist toen nog waarvoor die gekleurde helmen dienden toch?quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:33 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja boeie wat nou als iedereen de roze helm wilde.
Iedereen wil ook winnen, dan zeg je ook niet na u.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |