abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 mei 2026 @ 14:56:09 #251
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220791054
quote:
2s.gif Op donderdag 14 mei 2026 13:52 schreef Jippie het volgende:
@:PeterKelder Excuses voor de vertraging van plaatsing van je meesterwerken op de Frontpage, heb 2,5 week in het ziekenhuis gelegen na een maagperforatie tijdens een endoscopie :')
Waardeloos! :N Beterschap!!
quote:
Heb het plaatsen nu weer opgepikt, en zal je columns nu versneld gaan posten.
https://frontpage.fok.nl/(...)lusbus-conflict.html
^O^ wel rustig aan he :)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220792391
quote:
2s.gif Op donderdag 14 mei 2026 13:52 schreef Jippie het volgende:
@:PeterKelder Excuses voor de vertraging van plaatsing van je meesterwerken op de Frontpage, heb 2,5 week in het ziekenhuis gelegen na een maagperforatie tijdens een endoscopie :')

Heb het plaatsen nu weer opgepikt, en zal je columns nu versneld gaan posten.

https://frontpage.fok.nl/(...)lusbus-conflict.html
Beterschap!
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:27:00 #253
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220793846
Zit iedereen klaar voor het drama dat het Blok heet.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220793885
Zo... ik ben er iig wel klaar voor!
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:32:06 #255
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220793914
Rustig blijven, Rustig blijven...
Drop you like an ill, bad habit
pi_220793933
Precies hoe Menno dus in elkaar zit, het feit dat andere niet winnen is leuker dan winnen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220793945
Klaverjassen ben ik ook gek op...

Echt. :D
pi_220793954
10k voor Ray :D
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:38:55 #259
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220793975
Sinds wanneer wordt hij ondertiteld. Mocht eerder ook wel :+
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:41:31 #260
136 V.
Like tears in rain...
pi_220793993
"Er wordt onderdanig gedaan"
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220793997
Stelletje frustraten. Die Tukkers dan.
pi_220794032
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 22:26 schreef Firuze60 het volgende:
Het allerleukste vind ik dat Steffi en Gregor lekker niet gewonnen hebben. Nananenana.. :D
Ik vind het juist jammer dat ze niet gewonnen hebben, keuken was helemaal af. Ook erg mooi
Winnende keuken met uitoop tegels en andere onlogische mankementen niet OK
pi_220794035
Beetje tegenvallen van Lotty, stiekem filmen.
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:46:40 #264
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220794045
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:34 schreef Soury het volgende:
Precies hoe Menno dus in elkaar zit, het feit dat andere niet winnen is leuker dan winnen.
Tja, misschien heeft dat ook met de prijs te maken, ik zou ook liever niet zien dat 1 werkdag + 7k naar een ander koppel zou gaan waar je mee in de strijd bent.

ZOals ik altijd al tegen de kinderen zei: Winnen is niet het belangrijkste maar wel het leukste.
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:47:22 #265
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220794052
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:45 schreef Firuze60 het volgende:
Beetje tegenvallen van Lotty, stiekem filmen.
Nee confrontaties hebben bewijs nodig. Anders blijft men ontkennen.
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:48:06 #266
136 V.
Like tears in rain...
pi_220794068
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:45 schreef Indigoblauw het volgende:

[..]
Ik vind het juist jammer dat ze niet gewonnen hebben, keuken was helemaal af. Ook erg mooi
Winnende keuken met uitoop tegels en andere onlogische mankementen niet OK
Ik vind Steffie en Gregor ook patiënten, maar iedereen is beter dan die christenneanderthaler
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220794088
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:46 schreef pmponer het volgende:

[..]
Tja, misschien heeft dat ook met de prijs te maken, ik zou ook liever niet zien dat 1 werkdag + 7k naar een ander koppel zou gaan waar je mee in de strijd bent.

ZOals ik altijd al tegen de kinderen zei: Winnen is niet het belangrijkste maar wel het leukste.
Het is de manier waarop hij dat zegt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220794123
Praktisch blut zijn Bianca en Silvio door oa die vette rekening van Ray. Zo te zien willen ze best graag stoppen met het programma.
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:54:24 #269
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220794129
Wat een looser die Patrick :P
Gisteren loopt hij, waar Heiko niet bij is, te zeiken dat Heiko die wand heeft ingemeten en dat er 'leugens verteld worden'. Vandaag begint hij tegen Heiko alleen over de toon van zijn jurering.. Geen woord meer over die wand en over de leugens van Heiko.
Wel een of ander zeikverhaal over een denigrerende toon. En nadat Heiko maar een paar dingen zegt, is Patrick al vrijwel helemaal om en geeft ie Heiko als een echte matti overdreven een hand :N

Hetzelfde geldt voor Marloes, komt nu ineens aan met een zeikverhaal dat zij alleen amateurs zijn (en vergeet ze KJim even :P )
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:54:57 #270
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220794138
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:45 schreef Firuze60 het volgende:
Beetje tegenvallen van Lotty, stiekem filmen.
En dat ze dat zelf 10x zegt, maakt dat nog wat uit?
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220794146
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:53 schreef Firuze60 het volgende:
Praktisch blut zijn Bianca en Silvio door oa die vette rekening van Ray. Zo te zien willen ze best graag stoppen met het programma.
Die keuken moet er ook weer helemaal uit, vloer opnieuw. Het is onmogelijk, denk dat ze daarom ook geen opdracht kregen om een planning te maken. Kansloos.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:55:46 #272
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220794148
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:41 schreef V. het volgende:
"Er wordt onderdanig gedaan"
Met verkleinwoorden.... keukentje.... Tukkertje..... Patrickje.... Marloesje.... slechte verliezertjes...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:56:04 #273
136 V.
Like tears in rain...
pi_220794151
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:53 schreef Firuze60 het volgende:
Praktisch blut zijn Bianca en Silvio door oa die vette rekening van Ray. Zo te zien willen ze best graag stoppen met het programma.
Ik wil ook dat ze stoppen met het programma.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:56:21 #274
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220794156
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:47 schreef pmponer het volgende:

[..]
Nee confrontaties hebben bewijs nodig. Anders blijft men ontkennen.
Vooral ook van anderen, natuurlijk van jezelf.... :P

Die Gregoor met zijn bouwregels :r
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220794161
quote:
2s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat een looser die Patrick :P
Gisteren loopt hij, waar Heiko niet bij is, te zeiken dat Heiko die wand heeft ingemeten en dat er 'leugens verteld worden'. Vandaag begint hij tegen Heiko alleen over de toon van zijn jurering.. Geen woord meer over die wand en over de leugens van Heiko.
Wel een of ander zeikverhaal over een denigrerende toon. En nadat Heiko maar een paar dingen zegt, is Patrick al vrijwel helemaal om en geeft ie Heiko als een echte matti overdreven een hand :N

Hetzelfde geldt voor Marloes, komt nu ineens aan met een zeikverhaal dat zij alleen amateurs zijn (en vergeet ze KJim even :P )
Nou inderdaad, vind dat Heiko erg diplomatiek reageert, hij is daar wel handiger en socialer in dan Ray.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')