waarom zou je boos zijn als een wereldster meegaat, dan begrijp je er niks van. Ga maar weer lekker langlaufen in de marge.quote:Op maandag 18 mei 2026 23:04 schreef heywoodu het volgende:
Neymar erbij. Woeste vriendin op de bank, die gaat nu voor Nederland juichen ipv Brazilië
quote:Op maandag 18 mei 2026 22:09 schreef heywoodu het volgende:
Op de Braziliaanse TV is de show voorafgaand aan de bekendmaking begonnen, namen zouden om 22.40 genoemd moeten worden. Één grote vraag die het land al maanden bezig houdt: gaat Neymar?
Het zou toch ronduit bizar zijn als de spelers niet allemaal gebeld zijn vooraf...quote:
Dat vind ik wel top. Aanval daarentegen heel, heel matig. Achterhoede ook niet bijzonder. Goed team, maar ook niet meer dan dat.quote:
Als je geen middenveld hebt, kun je het ook niet overslaan. Weer schlimm bedacht van de Duitsers.quote:
Ik bedoel vooral dat ze niet specifiek een middenveld noemenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:44 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dat vind ik wel top. Aanval daarentegen heel, heel matig. Achterhoede ook niet bijzonder. Goed team, maar ook niet meer dan dat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |