quote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik bedoel vooral dat ze niet specifiek een middenveld noemen
Dat hele NL wordt echt niks. Lekker veel waterdragers van PL-teams en bankzitters.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:42 schreef PowerLoungen het volgende:
De Vrij gaat niet mee , lies naar de tyfus
Doe maar een kansloze afscheistournee van die bolle met zijn vriendjes Wijnaldem, Depaai en Martins Indi.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat hele NL wordt echt niks. Lekker veel waterdragers van PL-teams en bankzitters.
Wat is daar gek aan? Hato is sowieso de beste linksback die we hebben en Koopmeiners deed het de laatste interland prima.quote:Op zondag 24 mei 2026 01:08 schreef TLC het volgende:
Hato en Koopmeiners schijnen mee te gaan naar het WK
Dat is toch ook nooit eerder gebeurd?quote:Op maandag 25 mei 2026 13:11 schreef Marcoss het volgende:
[ x ]
Geen enkele speler van Real Madrid dus
Kan er naast zitten, maar volgens mij hield Carvajal al een tijdje de eer hoog.quote:Op maandag 25 mei 2026 14:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat is toch ook nooit eerder gebeurd?
Ik herinner me dat Spanje vroeger een soort mengeling was van FC Barcelona en Real Madrid.
Voor een WK niet nee, EK 2020 had ook geen enkele Real Madrid speler in de selectie.quote:Op maandag 25 mei 2026 14:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat is toch ook nooit eerder gebeurd?
Ik herinner me dat Spanje vroeger een soort mengeling was van FC Barcelona en Real Madrid.
Natuurlijk kan dat allang niet meer. Koeman heeft Memphis nodig voor het spelletje dat hij graag wil spelen. Brobbey is minder bewegelijk en Weghorst is een pinchhitter. Een meevoetballende zwervende spits heeft Nederland verder niet.quote:Op maandag 25 mei 2026 15:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar Corinthians is dus daadwerkelijk de nr. 15 van Brazilië zie ik.
En de spits daarvan, die van blessure naar blessure door het seizoen strompelt, zou onze eerste keus moeten zijn in de aanval? Dit kan echt niet meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |