Ik stel voor dat elke geloofwaardige journalist daar bij elke gelegenheid er bij Martin Green op terug blijft komen. Nu zal de geest sowieso wel uit de fles gaan, want die 5 landen gaan echt alleen maar terugkomen als het stemsysteem verder wordt versoberd naar het one vote/one person-device principe. Anders is dit niet meer in te dammen, je ziet het nu ook bij andere landen zoals Malta en Polen gebeuren.quote:
Die was er uiteraard bij. Maar eerst het “Geen commentaar”:quote:Op maandag 11 mei 2026 15:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Waar is de Zweedse gast met het petje nu met z’n doordrammerij?
Mijn excuses aan petjesgekkiequote:Op maandag 11 mei 2026 15:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die was er uiteraard bij. Maar eerst het “Geen commentaar”:
[ x ]
En toen greep Petjesgekkie zijn kans. De reactie van Martin was verrassend. Hij herkent zich niet in het geschetste beeld, vergeet even de ophef te betreuren, maar wijst ook op positieve reacties op het stemsysteem:
[ x ]
Hij ontkent dus de correctheid van de Spaanse nummers.
quote:Op maandag 11 mei 2026 15:25 schreef Cyan9 het volgende:
Martin Green, omschreven in één afbeelding:
[ afbeelding ]
Aran Bade is enorm geschrokken meldt ie net, had niet gedacht dat het zo ernstig was. Enorme nitwitquote:Op maandag 11 mei 2026 15:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben blij met de NYT artikel. Lekker shit hits the fan net in het songfestival week.
De arrogantie van een enorme droplul in een fragment gevangen. Totaal ongeschikt. Ik mag hopen dat die 5 landen die nu geboycot hebben om een grote schoonmaak te vragen als voorwaarde voor terug te keren. Off with his head!quote:Op maandag 11 mei 2026 15:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ x ]
En toen greep Petjesgekkie zijn kans. De reactie van Martin was verrassend. Hij herkent zich niet in het geschetste beeld, vergeet even de ophef te betreuren, maar wijst ook op positieve reacties op het stemsysteem:
[ x ]
WTF? Op zich heeft Martin Green geen ongelijk dat er niet echt iets nieuws in staat. Als je dit niet weet, Aran Bade zijnde, wat ben je dan in vredesnaam voor Eurovisie-expert.quote:Op maandag 11 mei 2026 19:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Aran Bade is enorm geschrokken meldt ie net, had niet gedacht dat het zo ernstig was. Enorme nitwit
Het mooiste is nog wel dat die het het meest veiligste en eerlijkste kiessysteem noemt (gelachen). En daarbij dan betrekken dat dit geen verkiezingen zijn voor politici, die in de meeste Europese landen een stuk transparanter en veiliger zijn dan die van het ESFquote:Op maandag 11 mei 2026 15:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ x ]
[ x ]
Klinkt als:quote:Op maandag 11 mei 2026 20:37 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Wat is dat toch met Moldavië![]()
Bij mij klikt dat zo niet
Maar dan met nog meer redbull op ofzo, met dito camerabeelden en schreeuwen.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klinkt als:
Kaarija + Joost + Tommy Cash
Vind ik ook van Griekenland. Iedereen begint het sausje nu te doen.
Noem je @Strani en mij nou saaiquote:Op maandag 11 mei 2026 20:26 schreef NailQueen het volgende:
Wat verlang ik eigenlijk terug naar 2023 toen de grootste ophef Käärijä vs Loreen was en Nederland even opgescheept zat met een saai valszingend duo. Little did we know.
Nog erger, de terugkeer van de jury in de semi's is volgens hem DE oplossingquote:Op maandag 11 mei 2026 20:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het mooiste is nog wel dat die het het meest veiligste en eerlijkste kiessysteem noemt (gelachen). En daarbij dan betrekken dat dit geen verkiezingen zijn voor politici, die in de meeste Europese landen een stuk transparanter en veiliger zijn dan die van het ESF
Ja, waarom moesten die ook alweer verdwijnen…quote:Op maandag 11 mei 2026 21:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nog erger, de terugkeer van de jury in de semi's is volgens hem DE oplossing
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |