BARACK HUSSEIN OBAMA SHIT DEAL BARACK HUSSEIN OBAMA GAVE MONEY AWAY BARACK HUSSEIN OBAMA DESTROYED AMERICAquote:
Staat gepland op 13 tot en met 15 mei.quote:Op maandag 11 mei 2026 09:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wanneer vindt dat bezoek plaats?
quote:Op maandag 11 mei 2026 09:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
BARACK HUSSEIN OBAMA SHIT DEAL BARACK HUSSEIN OBAMA GAVE MONEY AWAY BARACK HUSSEIN OBAMA DESTROYED AMERICA
THANK YOU FOR YOUR ATTENTION TO THIS MATTER
DONALD J. TRUMP
quote:Op maandag 11 mei 2026 08:30 schreef Perrin het volgende:
Een eindeloze fontein van bullshit:Dit blijft me ook wel verbazen. Aandelenmarkten kunnen lang teren op een soort van pyramidespel, maar oil futures zijn toch meer vergelijkbaar met opties en zullen ook te maken krijgen met de daadwerkelijke prijs van olie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ondertussen in Hormuz:
[ x ]Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Maar das nog maanden ver. Als de straat tot die tijd gesloten is zitten we echt in de shit .quote:Op maandag 11 mei 2026 11:08 schreef byah het volgende:
Het lijkt erop dat Trump vooral de oorlog wil stallen tot de midterms (en om voorraden aan te vullen) en rond die tijd all-out te gaan om de aandacht af te leiden.
https://finance.yahoo.com(...)pivot-113752970.htmlquote:Op maandag 11 mei 2026 10:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit blijft me ook wel verbazen. Aandelenmarkten kunnen lang teren op een soort van pyramidespel, maar oil futures zijn toch meer vergelijkbaar met opties en zullen ook te maken krijgen met de daadwerkelijke prijs van olie.
Jup.quote:Op maandag 11 mei 2026 12:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Maar das nog maanden ver. Als de straat tot die tijd gesloten is zitten we echt in de shit .
De aandelenmarkten zijn al jarenlang los van alle realiteit. Tesla is het meest waardevolle autobedrijf terwijl ze maar weinig auto's verkopen en hun zelfrij tech achterloopt. Deadline naar deadline wordt gemist, aangekondigde producten verdwijnen zonder er ooit nog wat van te horen en de beurs wordt gewoon weer gehyped voor de volgende vaporware. De AI bedrijven moeten zowat heel de economie gaan overnemen om ooit rendabel te worden met de huidige investeringen en mensen gooien er nog steeds nieuw geld in, terwijl het aantal betalende gebruikers al aan het afnemen is.quote:Op maandag 11 mei 2026 10:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit blijft me ook wel verbazen. Aandelenmarkten kunnen lang teren op een soort van pyramidespel, maar oil futures zijn toch meer vergelijkbaar met opties en zullen ook te maken krijgen met de daadwerkelijke prijs van olie.
Ah interessant. Lijkt me toch wel een flinke gok. Dit soort short posities zijn wel vaker grandioos misgegaan.quote:Op maandag 11 mei 2026 12:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
https://finance.yahoo.com(...)pivot-113752970.html
Lekker lean Jitten maar vergeten dat daar wel voorwaarden ana vastzitten.quote:Op maandag 11 mei 2026 09:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Onze boekhouders klasse die de veelal de bovenste bestuurs lagen bevolken van veel westerse bedrijven nemen vooral de goedkoopste toeleveranciers heel serieus waarbij de voorraden ook zoveel mogelijk gedrukt worden om maar de meest positieve cijfers te kunnen presenteren.
Veel plezier met die onmogelijke opdracht.quote:Op maandag 11 mei 2026 19:08 schreef AFA2022 het volgende:
Netanyahu hint openlijk op Amerikaanse grondtroepen in Iran
In een CBS‑interview zei Netanyahu dat grondtroepen nodig zijn om Iraans nucleair materiaal te bemachtigen. Hij voegde eraan toe dat Trump tegen hem zei: “I want to go in there.”
Zelfs het pro‑Trump‑gezinde Fox News moet het nu ontgelden:
https://truthsocial.com/@(...)s/116552577177859102
Lekker lafjes eisen dat de Amerikanen je vuile werk gaan opknappen.quote:Op maandag 11 mei 2026 19:08 schreef AFA2022 het volgende:
Netanyahu hint openlijk op Amerikaanse grondtroepen in Iran
In een CBS‑interview zei Netanyahu dat grondtroepen nodig zijn om Iraans nucleair materiaal te bemachtigen. Hij voegde eraan toe dat Trump tegen hem zei: “I want to go in there.”
Zelfs het pro‑Trump‑gezinde Fox News moet het nu ontgelden:
https://truthsocial.com/@(...)s/116552577177859102
Dat zou natuurlijk fantastisch zijn.quote:Op maandag 11 mei 2026 19:08 schreef AFA2022 het volgende:
Netanyahu hint openlijk op Amerikaanse grondtroepen in Iran
In een CBS‑interview zei Netanyahu dat grondtroepen nodig zijn om Iraans nucleair materiaal te bemachtigen. Hij voegde eraan toe dat Trump tegen hem zei: “I want to go in there.”
Zelfs het pro‑Trump‑gezinde Fox News moet het nu ontgelden:
https://truthsocial.com/@(...)s/116552577177859102
Dat zijn ze toch gewend de afgelopen 50 jaar. Benieuwd hoe lang het nog duurt. Voor types als Tucker Carlson is dit makkelijk scoren. Voor je het weet is zo'n vent opeens razend populair. Zeker gezien de Democraten amper enige kritiek op deze oorlog of Israel durven hebben.quote:Op maandag 11 mei 2026 19:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Lekker lafjes eisen dat de Amerikanen je vuile werk gaan opknappen.
Oorlogshitser much?quote:Op maandag 11 mei 2026 19:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk fantastisch zijn.
Dat ligt eraan. Een grote invasie die veel onschuldige slachtoffers gaat maken lijkt me geen goed idee.quote:Op maandag 11 mei 2026 19:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk fantastisch zijn.
Die 'rechtse' mensen gaan vooral juichen omdat ze dan de kans hebben om nog meer 'den buut'landers' overal de schuld van te geven.quote:Op maandag 11 mei 2026 19:49 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dat zijn ze toch gewend de afgelopen 50 jaar. Benieuwd hoe lang het nog duurt. Voor types als Tucker Carlson is dit makkelijk scoren. Voor je het weet is zo'n vent opeens razend populair. Zeker gezien de Democraten amper enige kritiek op deze oorlog of Israel durven hebben.
Het zou denk ik heel kostbaar zijn voor Amerika om dit te doen dus wat dat betreft voor ons niet nadelig.
Probleem is dan dat je in Europa natuurlijk best wat rechtse partijen hebben die maar wat graag ook wat mensen de dood in sturen voor een ideologische missie.
Het Amerikaanse leger is helemaal niet fatsoenlijk getraind of voorbereid op "drone warfare" dus het zou vooral veel dode Amerikaanse soldaten kunnen opleveren.quote:Op maandag 11 mei 2026 19:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk fantastisch zijn.
Ik vraag me vooral af waarom Netanyahu wil dat de VS het vuile werk voor hem opknapt. Doe het dan dan gewoon lekker zelf als je het zo graag wil.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het Amerikaanse leger is helemaal niet fatsoenlijk getraind of voorbereid op "drone warfare" dus het zou vooral veel dode Amerikaanse soldaten kunnen opleveren.
Weet niet hoe dat "fantastisch" is.
Misschien herinner je nog de Eerste Golfoorlog, waar de Amerikanen met zware tanks, artillerie en luchtsteun vlot door de woestijnen van Irak optrokken en in vrij korte tijd de overgave van het Irakese leger hadden geregeld?
Nou, dat is hier dus niet de situatie. Het is vooral bergen, smalle bergpassen, heuvels, grotten en Iran is goed in het maken van goedkope drones.
Diplomatie lijkt me nog steeds de beste weg naar een oplossing.
Het zou waarschijnlijk gaan om zeer gerichte grondoperatie van de VS en Israël in Iran, specifiek om uranium te verwijderen en centrifuges te ontmantelen. Daarna snelle exfiltratie.quote:Op maandag 11 mei 2026 19:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk fantastisch zijn.
Dat is al geprobeerd, maar dat mislukte grandioos.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:13 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Het zou waarschijnlijk gaan om zeer gerichte grondoperatie van de VS en Israël in Iran, specifiek om uranium te verwijderen en centrifuges te ontmantelen. Daarna snelle exfiltratie.
Een full‑scale grondoorlog zou niet slim zijn en praktisch zelfmoord, gezien het terrein en de grootte van het land.
Op basis waarvan concludeer je dat het Amerikaanse leger niet fatsoenlijk getraind of voorbereid zou zijn? Dat er slachtoffers gaan vallen spreekt voor zich, die vallen in elke oorlog. Golfoorlog was voor mijn tijd, dus dat herinner ik mij niet nee.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het Amerikaanse leger is helemaal niet fatsoenlijk getraind of voorbereid op "drone warfare" dus het zou vooral veel dode Amerikaanse soldaten kunnen opleveren.
Weet niet hoe dat "fantastisch" is.
Misschien herinner je nog de Eerste Golfoorlog, waar de Amerikanen met zware tanks, artillerie en luchtsteun vlot door de woestijnen van Irak optrokken en in vrij korte tijd de overgave van het Irakese leger hadden geregeld?
Nou, dat is hier dus niet de situatie. Het is vooral bergen, smalle bergpassen, heuvels, grotten en Iran is goed in het maken van goedkope drones.
Diplomatie lijkt me nog steeds de beste weg naar een oplossing.
Serieus? Israel is veel te zwak daarvoor. Amerika heeft waarschijnlijk de capaciteiten niet eens.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af waarom Netanyahu wil dat de VS het vuile werk voor hem opknapt. Doe het dan dan gewoon lekker zelf als je het zo graag wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |