abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 mei 2026 @ 09:54:17 #26
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220762085
quote:
5s.gif Op maandag 11 mei 2026 09:48 schreef Barbusse het volgende:
Waddup met TT?
BARACK HUSSEIN OBAMA SHIT DEAL BARACK HUSSEIN OBAMA GAVE MONEY AWAY BARACK HUSSEIN OBAMA DESTROYED AMERICA

THANK YOU FOR YOUR ATTENTION TO THIS MATTER

DONALD J. TRUMP
pi_220762086
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 09:47 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wanneer vindt dat bezoek plaats?
Staat gepland op 13 tot en met 15 mei.
pi_220762188
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 09:54 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
BARACK HUSSEIN OBAMA SHIT DEAL BARACK HUSSEIN OBAMA GAVE MONEY AWAY BARACK HUSSEIN OBAMA DESTROYED AMERICA

THANK YOU FOR YOUR ATTENTION TO THIS MATTER

DONALD J. TRUMP
:')

Mijn brein is op de maandagochtend niet klaar voor all caps wortelkop bullcrap, pendejo ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220762250
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:30 schreef Perrin het volgende:
Een eindeloze fontein van bullshit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ondertussen in Hormuz:

[ x ]
Dit blijft me ook wel verbazen. Aandelenmarkten kunnen lang teren op een soort van pyramidespel, maar oil futures zijn toch meer vergelijkbaar met opties en zullen ook te maken krijgen met de daadwerkelijke prijs van olie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_220762635
Het lijkt erop dat Trump vooral de oorlog wil stallen tot de midterms (en om voorraden aan te vullen) en rond die tijd all-out te gaan om de aandacht af te leiden.
  maandag 11 mei 2026 @ 12:09:37 #31
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220763060
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 11:08 schreef byah het volgende:
Het lijkt erop dat Trump vooral de oorlog wil stallen tot de midterms (en om voorraden aan te vullen) en rond die tijd all-out te gaan om de aandacht af te leiden.
Maar das nog maanden ver. Als de straat tot die tijd gesloten is zitten we echt in de shit .
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 11 mei 2026 @ 12:11:47 #32
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220763086
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:10 schreef Monolith het volgende:

[..]
Dit blijft me ook wel verbazen. Aandelenmarkten kunnen lang teren op een soort van pyramidespel, maar oil futures zijn toch meer vergelijkbaar met opties en zullen ook te maken krijgen met de daadwerkelijke prijs van olie.
https://finance.yahoo.com(...)pivot-113752970.html
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_220763096
quote:
2s.gif Op maandag 11 mei 2026 12:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Maar das nog maanden ver. Als de straat tot die tijd gesloten is zitten we echt in de shit .
Jup.
pi_220763170
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:10 schreef Monolith het volgende:

[..]
Dit blijft me ook wel verbazen. Aandelenmarkten kunnen lang teren op een soort van pyramidespel, maar oil futures zijn toch meer vergelijkbaar met opties en zullen ook te maken krijgen met de daadwerkelijke prijs van olie.
De aandelenmarkten zijn al jarenlang los van alle realiteit. Tesla is het meest waardevolle autobedrijf terwijl ze maar weinig auto's verkopen en hun zelfrij tech achterloopt. Deadline naar deadline wordt gemist, aangekondigde producten verdwijnen zonder er ooit nog wat van te horen en de beurs wordt gewoon weer gehyped voor de volgende vaporware. De AI bedrijven moeten zowat heel de economie gaan overnemen om ooit rendabel te worden met de huidige investeringen en mensen gooien er nog steeds nieuw geld in, terwijl het aantal betalende gebruikers al aan het afnemen is.
pi_220763330
quote:
Ah interessant. Lijkt me toch wel een flinke gok. Dit soort short posities zijn wel vaker grandioos misgegaan.
Ben wel benieuwd wat de impact van het Japanse programma op de gehele markt is. Als het slechts een kleine fractie van de futures markt betreft, dan is er misschien weinig directe relatie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_220764015
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 09:44 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Onze boekhouders klasse die de veelal de bovenste bestuurs lagen bevolken van veel westerse bedrijven nemen vooral de goedkoopste toeleveranciers heel serieus waarbij de voorraden ook zoveel mogelijk gedrukt worden om maar de meest positieve cijfers te kunnen presenteren.
Lekker lean Jitten maar vergeten dat daar wel voorwaarden ana vastzitten.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_220766817
Netanyahu hint openlijk op Amerikaanse grondtroepen in Iran
In een CBS‑interview zei Netanyahu dat grondtroepen nodig zijn om Iraans nucleair materiaal te bemachtigen. Hij voegde eraan toe dat Trump tegen hem zei: “I want to go in there.”

Zelfs het pro‑Trump‑gezinde Fox News moet het nu ontgelden:

https://truthsocial.com/@realDonaldTrump/posts/116552577177859102
pi_220766925
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:08 schreef AFA2022 het volgende:
Netanyahu hint openlijk op Amerikaanse grondtroepen in Iran
In een CBS‑interview zei Netanyahu dat grondtroepen nodig zijn om Iraans nucleair materiaal te bemachtigen. Hij voegde eraan toe dat Trump tegen hem zei: “I want to go in there.”

Zelfs het pro‑Trump‑gezinde Fox News moet het nu ontgelden:

https://truthsocial.com/@(...)s/116552577177859102
Veel plezier met die onmogelijke opdracht.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator maandag 11 mei 2026 @ 19:18:14 #39
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220766950
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:08 schreef AFA2022 het volgende:
Netanyahu hint openlijk op Amerikaanse grondtroepen in Iran
In een CBS‑interview zei Netanyahu dat grondtroepen nodig zijn om Iraans nucleair materiaal te bemachtigen. Hij voegde eraan toe dat Trump tegen hem zei: “I want to go in there.”

Zelfs het pro‑Trump‑gezinde Fox News moet het nu ontgelden:

https://truthsocial.com/@(...)s/116552577177859102
Lekker lafjes eisen dat de Amerikanen je vuile werk gaan opknappen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 11 mei 2026 @ 19:23:17 #40
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220767037
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:08 schreef AFA2022 het volgende:
Netanyahu hint openlijk op Amerikaanse grondtroepen in Iran
In een CBS‑interview zei Netanyahu dat grondtroepen nodig zijn om Iraans nucleair materiaal te bemachtigen. Hij voegde eraan toe dat Trump tegen hem zei: “I want to go in there.”

Zelfs het pro‑Trump‑gezinde Fox News moet het nu ontgelden:

https://truthsocial.com/@(...)s/116552577177859102
Dat zou natuurlijk fantastisch zijn.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220767280
quote:
81s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:18 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Lekker lafjes eisen dat de Amerikanen je vuile werk gaan opknappen.
Dat zijn ze toch gewend de afgelopen 50 jaar. Benieuwd hoe lang het nog duurt. Voor types als Tucker Carlson is dit makkelijk scoren. Voor je het weet is zo'n vent opeens razend populair. Zeker gezien de Democraten amper enige kritiek op deze oorlog of Israel durven hebben.

Het zou denk ik heel kostbaar zijn voor Amerika om dit te doen dus wat dat betreft voor ons niet nadelig.
Probleem is dan dat je in Europa natuurlijk best wat rechtse partijen hebben die maar wat graag ook wat mensen de dood in sturen voor een ideologische missie.
pi_220767335
quote:
14s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat zou natuurlijk fantastisch zijn.
Oorlogshitser much?

Oh, right. That was clear for years now. Silly me :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 11 mei 2026 @ 19:56:47 #43
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220767344
quote:
14s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat zou natuurlijk fantastisch zijn.
Dat ligt eraan. Een grote invasie die veel onschuldige slachtoffers gaat maken lijkt me geen goed idee.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_220767356
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:49 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Dat zijn ze toch gewend de afgelopen 50 jaar. Benieuwd hoe lang het nog duurt. Voor types als Tucker Carlson is dit makkelijk scoren. Voor je het weet is zo'n vent opeens razend populair. Zeker gezien de Democraten amper enige kritiek op deze oorlog of Israel durven hebben.

Het zou denk ik heel kostbaar zijn voor Amerika om dit te doen dus wat dat betreft voor ons niet nadelig.
Probleem is dan dat je in Europa natuurlijk best wat rechtse partijen hebben die maar wat graag ook wat mensen de dood in sturen voor een ideologische missie.
Die 'rechtse' mensen gaan vooral juichen omdat ze dan de kans hebben om nog meer 'den buut'landers' overal de schuld van te geven.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220767394
quote:
14s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat zou natuurlijk fantastisch zijn.
Het Amerikaanse leger is helemaal niet fatsoenlijk getraind of voorbereid op "drone warfare" dus het zou vooral veel dode Amerikaanse soldaten kunnen opleveren.

Weet niet hoe dat "fantastisch" is.

Misschien herinner je nog de Eerste Golfoorlog, waar de Amerikanen met zware tanks, artillerie en luchtsteun vlot door de woestijnen van Irak optrokken en in vrij korte tijd de overgave van het Irakese leger hadden geregeld?

Nou, dat is hier dus niet de situatie. Het is vooral bergen, smalle bergpassen, heuvels, grotten en Iran is goed in het maken van goedkope drones.

Diplomatie lijkt me nog steeds de beste weg naar een oplossing.
  Moderator maandag 11 mei 2026 @ 20:08:05 #46
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220767487
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:01 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Het Amerikaanse leger is helemaal niet fatsoenlijk getraind of voorbereid op "drone warfare" dus het zou vooral veel dode Amerikaanse soldaten kunnen opleveren.

Weet niet hoe dat "fantastisch" is.

Misschien herinner je nog de Eerste Golfoorlog, waar de Amerikanen met zware tanks, artillerie en luchtsteun vlot door de woestijnen van Irak optrokken en in vrij korte tijd de overgave van het Irakese leger hadden geregeld?

Nou, dat is hier dus niet de situatie. Het is vooral bergen, smalle bergpassen, heuvels, grotten en Iran is goed in het maken van goedkope drones.

Diplomatie lijkt me nog steeds de beste weg naar een oplossing.
Ik vraag me vooral af waarom Netanyahu wil dat de VS het vuile werk voor hem opknapt. Doe het dan dan gewoon lekker zelf als je het zo graag wil.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_220767562
quote:
14s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat zou natuurlijk fantastisch zijn.
Het zou waarschijnlijk gaan om zeer gerichte grondoperatie van de VS en Israël in Iran, specifiek om uranium te verwijderen en centrifuges te ontmantelen. Daarna snelle exfiltratie.
Een full‑scale grondoorlog zou niet slim zijn en praktisch zelfmoord, gezien het terrein en de grootte van het land.
  Moderator maandag 11 mei 2026 @ 20:15:42 #48
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220767583
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:13 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Het zou waarschijnlijk gaan om zeer gerichte grondoperatie van de VS en Israël in Iran, specifiek om uranium te verwijderen en centrifuges te ontmantelen. Daarna snelle exfiltratie.
Een full‑scale grondoorlog zou niet slim zijn en praktisch zelfmoord, gezien het terrein en de grootte van het land.
Dat is al geprobeerd, maar dat mislukte grandioos.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 11 mei 2026 @ 20:16:22 #49
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220767592
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:01 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Het Amerikaanse leger is helemaal niet fatsoenlijk getraind of voorbereid op "drone warfare" dus het zou vooral veel dode Amerikaanse soldaten kunnen opleveren.

Weet niet hoe dat "fantastisch" is.

Misschien herinner je nog de Eerste Golfoorlog, waar de Amerikanen met zware tanks, artillerie en luchtsteun vlot door de woestijnen van Irak optrokken en in vrij korte tijd de overgave van het Irakese leger hadden geregeld?

Nou, dat is hier dus niet de situatie. Het is vooral bergen, smalle bergpassen, heuvels, grotten en Iran is goed in het maken van goedkope drones.

Diplomatie lijkt me nog steeds de beste weg naar een oplossing.
Op basis waarvan concludeer je dat het Amerikaanse leger niet fatsoenlijk getraind of voorbereid zou zijn? Dat er slachtoffers gaan vallen spreekt voor zich, die vallen in elke oorlog. Golfoorlog was voor mijn tijd, dus dat herinner ik mij niet nee.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220767597
quote:
2s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:08 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik vraag me vooral af waarom Netanyahu wil dat de VS het vuile werk voor hem opknapt. Doe het dan dan gewoon lekker zelf als je het zo graag wil.
Serieus? Israel is veel te zwak daarvoor. Amerika heeft waarschijnlijk de capaciteiten niet eens.
Daarbij waarom zelf het politieke risico nemen als je het ook kan afschuiven.

Ik vraag me vooral wat de Amerikanen in dit soort zaken zien? Is het echt omdat ze geloven dat ze zo de eindtijd kunnen inluiden? Worden ze omgekocht voor zulke sommen dat ze landverraad geen probleem vinden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')