Blijkbaar Sayf, heb het in m'n posts hierboven al aangepast.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 12:58 schreef MacDeMarco het volgende:
Ok, die kerel heet dus Zaïf. Ik hoor ze steeds 'safe' zeggen.
Ik denk dat die oudere dame voor herres gaat zorgen als het niet lekker loopt met de punten.
We noemen 'm Zeef scheelt een hoop spellingquote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Blijkbaar Sayf, heb het in m'n posts hierboven al aangepast.
[ afbeelding ]
En als we de promo's mogen geloven is het een ZweefSayf
Misschien dat zijn muzikaliteit wel weer wat losmaakt bij Chess; 'zeef the best for last'.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
We noemen 'm Zeef scheelt een hoop spelling
Volgens de naamtitel in het insta filmpje vandaag is het Sayf.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 12:58 schreef MacDeMarco het volgende:
Ok, die kerel heet dus Zaïf. Ik hoor ze steeds 'safe' zeggen.
Ik denk dat die oudere dame voor herres gaat zorgen als het niet lekker loopt met de punten.
Een ½God met belastingschuld.. die hebben we nog niet gehadquote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:06 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Volgens de naamtitel in het insta filmpje vandaag is het Sayf.
En hij houdt van alle zielen, alle mensen ...
Eens zien hoe lang hij die gedachte vast kan houden daar in dat gekkenhuisquote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:06 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Volgens de naamtitel in het insta filmpje vandaag is het Sayf.
En hij houdt van alle zielen, alle mensen ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ah, ok. in de OP stond Zaïfquote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:20 schreef KinKiJan het volgende:
!Breaking! Schokkend nieuws van buiten de loods: Kim en Joey doen het niet meerrip JoeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All those angels with their wings glued on.
!Breaking! Schokkend nieuws van buiten de loods: Kim en Joey doen het niet meerWas voor haar de ontdekking van het stockholmsyndroom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zweefteef deugkneus. Wel aardige gozer, maar een beetje te vol van zichzelf is mijn eerste indruk. Maar ik denk dat ik naar verloop van tijd of sneller al jeuk krijg van hem door zijn voorkomen en zijn onvermijdelijke zweverige uitspraken.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:53 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die vind dat Chess niet zo’n beste kledingsmaak heeft??
Nee hoor, ik zag onlangs een meisje in een airbagbroek.. geen idee waarom ze die aan had, bang om te vallen denk ik..quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:53 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die vind dat Chess niet zo’n beste kledingsmaak heeft??
Topshow!quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:57 schreef 5thencounter het volgende:
Leuk spelletje in de maak blijkbaar.. wat in EJVJL werd bestraft als valsspelen.. skreewe tegen de tegenstander om niet te kunnen concentreren is nu een spelelement![]()
[ afbeelding ]
!Breaking! Schokkend nieuws van buiten de loods: Kim en Joey doen het niet meerEcht ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
you tokkie to me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |