Ja jammer dat Ricky er niet is uitgeschoptquote:Op maandag 11 mei 2026 17:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vergeet het kliphangertje van stoute Nissie niet, die nog wel wat wil.... moet ook nog vanavond
Neuh, die hoort nog even bij de Edelfiguranten, mét text, wel weing maar heeft nog een taak te vervullenquote:Op maandag 11 mei 2026 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja jammer dat Ricky er niet is uitgeschopt
Edelfigurantquote:Op maandag 11 mei 2026 17:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuh, die hoort nog even bij de Edelfiguranten, mét text, wel weing maar heeft nog een taak te vervullen
De maanlandingen zijn ook fakequote:Op maandag 11 mei 2026 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
EdelfigurantEn de aarde is plat. (oh wacht
)
Tja, wat ook meespeelt is hoeveel van de andere bewoners graag een tv-momentje willen met het in de hemel prijzen van de vertrekkende bewoner.quote:Op maandag 11 mei 2026 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Fianca is niet zo lang van stof, en Frank nog. 2 stuks dus het valt wel mee. (hoop ik)
Ze heeft haar droom kunnen waarmaken en als bonus 60.000 mee naar huis gekregen.quote:Op maandag 11 mei 2026 17:43 schreef KinKiJan het volgende:
Samenvatting van Fianca's tijd zal er ongetwijfeld zo uit zien:
Met Casper in de vossenkamer, met Casper in de gierenkamer, met Casper in de slangenkamer, met Casper in de haaienkamer, met Casper in de badkamer, met Casper in het washok en natuurlijk met Casper in de batsbak.
Denk ik ook, ze zal dan ook wel met meer dan een ton naar buiten gaan. Je laat jezelf niet zomaar gratis wegzetten op tv.quote:Op maandag 11 mei 2026 17:51 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat ze nauwelijks tot geen hoogtepunt heeft gehad met die pokdalige engnek van een Casper. Leuk voor een erotisch verhaallijntje in dat showgrammaatje maar ik denk dat we er niet teveel van moeten voorstellen. Wellicht gestaged dus.
Kan ze voor dat geld meteen ergens gaan huren voor 1500 pmnd want die vriend heeft als die 'n beetje slim is haar inboedel al gedropt bij haar ouders (incl kat)quote:Op maandag 11 mei 2026 18:11 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ze heeft haar droom kunnen waarmaken en als bonus 60.000 mee naar huis gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |