https://www.fr12.nl/trans(...)il-sterling-behoudenquote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:00 schreef Caland het volgende:
Er zal vooral eerst gesaneerd moeten worden.
Er is toch helemaal niemand die ze alle 24 in het kratje heeft die Sterling een contract gaat voorleggen (hoop ik).quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:15 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
https://www.fr12.nl/trans(...)il-sterling-behouden
Begint al goed dan
Damn, dat zou waanzin zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:22 schreef Gert het volgende:
AD (premium, artikel staat ook op archive.ph):
Robin van Persie wacht witte rook in de Kuip niet af: ‘Ik beslis wie er weg mag en wie kan blijven’
Ik denk dat hij meer bedoelt dat hij welliswaar niet over de aankopen gaat, maar wel bepaalt wie er speelt, met andere woorden de aankopen zullen ook in overleg met Robin zijn, ik vind dat niet meer als logisch van een zittende trainer.quote:
Begint al lekker ditquote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:22 schreef Gert het volgende:
Robin van Persie wacht witte rook in de Kuip niet af: ‘Ik beslis wie er weg mag en wie kan blijven’
Nou nee, dat bedoelt hij niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meer bedoelt dat hij welliswaar niet over de aankopen gaat, maar wel bepaalt wie er speelt, met andere woorden de aankopen zullen ook in overleg met Robin zijn, ik vind dat niet meer als logisch van een zittende trainer.
Nou ja hij kan wel stoer doen, maar zelfs als hij zou willen bepalen wie er komt/gaat dan zal toch echt de directie er wat van moeten vinden lijkt me, hij heeft niet eens de tekenbevoegdheid om spelers aan te trekken of weg te sturen, ik kan me voorstellen dat hij een lijstje gaat maken, maar dat is niet zijn verantwoordelheid.quote:
De directie is al op vakantiequote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou ja hij kan wel stoer doen, maar zelfs als hij zou willen bepalen wie er komt/gaat dan zal toch echt de directie er wat van moeten vinden lijkt me, hij heeft niet eens de tekenbevoegdheid om spelers aan te trekken of weg te sturen, ik kan me voorstellen dat hij een lijstje gaat maken, maar dat is niet zijn verantwoordelheid.
"You are HIV Aladeen!"quote:Op dinsdag 12 mei 2026 18:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik bepaal en niemand anders.![]()
[ afbeelding ]
Complete waanzin joh. Aangeven welke spelers er weg mogen is 1 ding. Maar de TD hoort van de scouting een lijst te krijgen, vervolgens te filteren en dan kan je eventueel met de trainer afstemmen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:22 schreef Gert het volgende:
Konden wij maar beslissen over wanneer Robin eindelijk eens op gaat tyfen.quote:
Nu al zin in Van Persie als trainer in de Champions League.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Konden wij maar beslissen over wanneer Robin eindelijk eens op gaat tyfen.
Nu zitten we ongetwijfeld weer tot medio oktober aan deze tactisch onbenullige clown vast.
Met wanstaltige voetballers als Mats Deijl en Ueda in de CL, dat wordt vast een nog groter succes dan Feyenoord in de EL dit jaarquote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nu al zin in Van Persie als trainer in de Champions League.
Maar hee, die 40-45 miljoen ff in de kassa hebben is natuurlijk wel lekker.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 23:10 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Met wanstaltige voetballers als Mats Deijl en Ueda in de CL, dat wordt vast een nog groter succes dan Feyenoord in de EL dit jaar
Ja MaAr OnDeR PrIskE
Eerder 60 miljoen. Inclusief extra tv gelden als ajax vijfde wordt en opbrengst uit ticketverkoopquote:Op woensdag 13 mei 2026 06:43 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Maar hee, die 40-45 miljoen ff in de kassa hebben is natuurlijk wel lekker.
Daarbuiten is het gewoon 1 grote puinhoop; maar we hebben er in het verleden slechter voorgestaan. Om toch maar een positieve draai eraan te geven.![]()
Open deur; maar alles valt of staat wie er AD, TD, medische/performance staff en RVC komen te zitten. Misschien is dan ook wel de conclusie dat dit nu niet de juiste trainer is. Maar laten we beginnen met het geraamte: AD, TD en RVC.
Ben bijna bang, dat oprecht dat enge clubje van Blokland (mede door eigen belang) er meer kijk op heeft dan charlatan van Bodegom en de zogenaamde Sjaakie Troost. Ja, Sjakie is weg;maar stem ligt bij van Bodegom. Weer zo raar iets.
Jammer dat iconen, helden en clubmensen zoals je in deze tijd een van Persie en Kuyt (door eigen schuld) hun ramen aan het ingooien zijn. Was beter gegund.
Wat zijn patat broodjesquote:Op woensdag 13 mei 2026 12:28 schreef GertKuyt het volgende:
https://www.nytimes.com/a(...)feyenoord-next-club/
Heerlijk leesvoer over Raheem Sterling. Wat een circus.
Kent de club, kent de stad, kijkt dom uit zijn ogenquote:Op woensdag 13 mei 2026 18:11 schreef De_Pel het volgende:
Ferry de Haan het voornaamste alternatief voor Eenhoorn. hmm...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |