"De spelers van andere clubs in Nederland zijn aids, die onze zijn iets minder aids dus eigenlijk doen we het best goed!"quote:Op dinsdag 12 mei 2026 12:07 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Andere spitsen in Nederland spelen toch echt tegen dezelfde tegenstanders en scoren blijkbaar minder.
Dat zijn altijd van die dooddoeners, hij scoorde vorig jaar 3 keer tegen Feyenoord.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Niveautje hoger en hij komt schrikbarend veel handelingssnelheid tekort.
Leuk tegen de NAC's van deze wereld, maar Feyenoord hoort hoger te mikken dan deze Immers 1.4
Wanstaltig is inderdaad dan wel het juiste woord voor iemand die 20 posts nodig heeft om te vertellen hoe kut een spits is.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 12:17 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat een heerlijk stupide redenering.
Net als dat je echt een ezel moet zijn om deze wanstaltig slechte spits te blijven verdedigen als je ziet tegen welke clubs hij scoort - en dus ook welke clubs niet.
Eens.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Niveautje hoger en hij komt schrikbarend veel handelingssnelheid tekort.
Leuk tegen de NAC's van deze wereld, maar Feyenoord hoort hoger te mikken dan deze Immers 1.4
Feyenoord onder Priske.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 12:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat zijn altijd van die dooddoeners, hij scoorde vorig jaar 3 keer tegen Feyenoord.
Fantastisch, je hebt wel eens vaker spelers bij middelmatige clubs die scoren tegen Feyenoord.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 12:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat zijn altijd van die dooddoeners, hij scoorde vorig jaar 3 keer tegen Feyenoord.
Misschien is dat een gevolg van dat ongekende domme gepijp van die matige spits dat hier al topics lang plaatsvindt door jou.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 12:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is sowieso wel weer bizar en zelfs tot het tenenkrommende aan toe dat het hier weer pagina's lang over Ueda gaat terwijl hij een van de weinige spelers is die dit seizoen wel geleverd heeft. Zelfs boven verwachting als ik her en deer lees hoe hij weggezet wordt.Feyenoord heeft op dit moment veel grotere problemen op het trainingsveld staan.
Neemt niet weg dat Ueda deze zomer gewoon verkocht moet en gaat worden, perfecte moment. Zowel voor speler als club.
Oh das bijzonder, ik meng me nu pas.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 12:23 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Misschien is dat een gevolg van dat ongekende domme gepijp van die matige spits dat hier al topics lang plaatsvindt door jou.
Heb je weer eens zand in je vagina? Daar is het niet voor gemaakt, dat weet jij ook wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 12:17 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat een heerlijk stupide redenering.
Net als dat je echt een ezel moet zijn om deze wanstaltig slechte spits te blijven verdedigen als je ziet tegen welke clubs hij scoort - en dus ook welke clubs niet.
Nee. Het begint elke keer door dat achterlijke gepijp van die schele.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 12:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh das bijzonder, ik meng me nu pas.
quote:
quote:Op maandag 11 mei 2026 16:05 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Hopen op een goed WK en op laten rotten voor 15 miljoen euro
quote:Op maandag 11 mei 2026 17:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daar is geen goed WK meer voor nodig hoor.
quote:Op maandag 11 mei 2026 18:03 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
In het moderne voetbal heb je waarschijnlijk gelijk.
Een unicum, dat je een keer gelijk hebt.
quote:Op maandag 11 mei 2026 18:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als er echt meerdere geïnteresseerden uit de PL zijn haal je er misschien nog wel 20 uit ook.
quote:
Ik zie anders bijzonder weinig gepijp.quote:
Je moeder geeft ze me dagelijks dus dat lukt best aardig jaquote:Op dinsdag 12 mei 2026 12:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zie anders bijzonder weinig gepijp.
Maar goed, blij dat jij snel een blowjob denkt te herkennen.
Ah, dat is dan een goede verklaring voor jouw lage standaard.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 12:26 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Je moeder geeft ze me dagelijks dus dat lukt best aardig ja
Man praat over lage standaarden en is nummer één battieboy voor ubermatige spits Uedaquote:Op dinsdag 12 mei 2026 12:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ah, dat is dan een goede verklaring voor jouw lage standaard.
Bedankt voor deze inzichten.
Ik krijg een beetje de indruk dat jij geen fan bent.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 12:28 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Man praat over lage standaarden en is nummer één battieboy voor ubermatige spits Ueda
Oké dan
Wat een geluk dat jij hier bent.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 12:31 schreef GGMM het volgende:
Laten we het gezellig en respectvol houden jongens
Zeker.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 12:31 schreef HMFuckyouall het volgende:
Waar is klaasweetalles trouwens gebleven? Dat was een fijne gozer
Wat mij betreft is deze zomer het ideale moment om nog 15 of 20 miljoen te vangen voor Ueda.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:50 schreef H.FR het volgende:
Dolle boel hier. Ayase is misschien niet het niveau wat je moet nastreven, maar je hebt ook niet voor een appel en een ei een betere spits.
Er zijn wel wat hogere prioriteiten qua aankopen dan je spits van 25+ doelpunten vervangen.
Eens!quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:00 schreef Caland het volgende:
Er zal vooral eerst gesaneerd moeten worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |