Voegt toch weinig toe. April was mooi stabiel zonnig en aangenaam. Een bui was welkom en is gevallen. M'n tuin heeft hier ook geen baat bijquote:Op maandag 11 mei 2026 12:38 schreef Twieki het volgende:
[..]
Vind het prima zo. Af en toe een dag (of paar dagen) als vandaag, andere dagen weer warm en zonnig. Die bloedhitte komt later nog wel.
Hier een week of 3/4 kurkdroog. Dus laat maar flink regenen.quote:Op maandag 11 mei 2026 12:55 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Voegt toch weinig toe. April was mooi stabiel zonnig en aangenaam. Een bui was welkom en is gevallen. M'n tuin heeft hier ook geen baat bij
Heb hier alweer een millimeter of 40 opgevangen, dus kan wel ff vooruit. Maar een bui is ook niet erg. Het moet wel warmer worden. Pas vanaf maandag weer enigszins acceptabel aangename temperaturenquote:Op maandag 11 mei 2026 13:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier een week of 3/4 kurkdroog. Dus laat maar flink regenen.
Zaterdag hier 16. Best oke.quote:Op maandag 11 mei 2026 13:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Heb hier alweer een millimeter of 40 opgevangen, dus kan wel ff vooruit. Maar een bui is ook niet erg. Het moet wel warmer worden. Pas vanaf maandag weer enigszins acceptabel aangename temperaturen
Hier nu sinds dat bericht van me constant zon, best lekker nu.quote:Op maandag 11 mei 2026 12:31 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nah, vrij weinig zon en sowieso veel te koud. Maar 11/12 graden. M'n groenten willen warmte, dus mag zeker wel graad of 8 bij.
Geen chill buiten zit weer ofzo
KF is onderweg. Veluwe inmiddels regen + windquote:Op maandag 11 mei 2026 13:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Hier nu sinds dat bericht van me constant zon, best lekker nu.
Planten willen meer warmte, maar dan hebben ze maar pech. In de kas warmt het nu wel vlot op met de zon erop.
Precies wat we hier willen en nodig hebbenquote:
Spreek voor jezelf.quote:Op maandag 11 mei 2026 13:36 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Precies wat we hier willen en nodig hebben
Waarom wens je mij dan sterkte? 🤷🏻♂️quote:Op maandag 11 mei 2026 14:24 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet nodig zie ik aan de pluim
Intense hittequote:Op maandag 11 mei 2026 14:28 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Waarom wens je mij dan sterkte? 🤷🏻♂️
Dat zou eerder nodig zijn als ik met jullie pluim had moeten dealen.
Hier droog gebleven met kortstondig donkere wolken. Nu weer regelmatig zonnetje.quote:Op maandag 11 mei 2026 13:21 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
KF is onderweg. Veluwe inmiddels regen + wind
Veel te koud en te harde noordenwind. Prima dagje voor in maart of novemberquote:Op maandag 11 mei 2026 16:58 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Hier droog gebleven met kortstondig donkere wolken. Nu weer regelmatig zonnetje.
Prima dagje hoor
Wind valt hier best mee. Gemiddeld windkracht 3 vandaag. Amper wind boven de 40 km/u gemeten, meestal pak lager (20-30).quote:Op maandag 11 mei 2026 17:04 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Veel te koud en te harde noordenwind. Prima dagje voor in maart of november
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |