25-26 gradenquote:
Ik bijna de hele week gewoon overdag die handschoenen met winterjasquote:Op zaterdag 16 mei 2026 09:40 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Keehl, gisteravond met handschoenen gefietst en de verwarming nog aan gehad. Was 16.5 graad in de woonkamer. Echt sneu. Het is nu weliswaar wel mooi zonnig, maar blijft fris
De airco maar eens een schoonmaakbeurt geven dan. Dat zal 't moment zijn dat hij voor 't eerst mag gaan koelen dit jaar.quote:
Komende week nog meer dan genoeg tijd om je huis naar 15 graden af te koelen. Dan kan ie dat wel hebben als je niet in een energielabel F woont.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:34 schreef Twieki het volgende:
[..]
De airco maar eens een schoonmaakbeurt geven dan. Dat zal 't moment zijn dat hij voor 't eerst mag gaan koelen dit jaar.
Bij de omschakeling van verwarmen naar koelen en vice versa maak ik 'm altijd schoon. Dan werkt hij 't efficiëntst.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komende week nog meer dan genoeg tijd om je huis naar 15 graden af te koelen. Dan kan ie dat wel hebben als je niet in een energielabel F woont.
Het was ook vrij koud en met die wind erbij is dat niet altijd even prettig voor de handen, nee. Het hoeft geen winter te zijn voor handschoenen. Ik heb vrijwel elk jaar in maart en april, dus late lente, en zeker dit jaar met die lage luchtvochtigheid en vele uren zon echt snel last van droge handen. Scheurt het tot bloedens te openquote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik bijna de hele week gewoon overdag die handschoenen met winterjas![]()
krijg anders teveel last met die reuma klauwtjes
15? Waarom zo koud? 18/19 is toch prima.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komende week nog meer dan genoeg tijd om je huis naar 15 graden af te koelen. Dan kan ie dat wel hebben als je niet in een energielabel F woont.
Omdat het met twee zonnestralen 4 graden warmer is.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:30 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
15? Waarom zo koud? 18/19 is toch prima.
Energielabel Z gespot.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat het met twee zonnestralen 4 graden warmer is.
Heb de winterjas en handschoenen er deze week ook al een paar keer bij gehad... traumatisch!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik bijna de hele week gewoon overdag die handschoenen met winterjas![]()
krijg anders teveel last met die reuma klauwtjes
Godverdomme wat heb ik die gemist!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:50 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben een simpel persoon. Ik zie roze in CAPE kaartjes en het water loopt me meteen in de mond.
Nou, dan heb ik goed nieuws! Helemaal niets meer van over in de nieuwe runquote:
Ja wel hequote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:58 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Heb de winterjas en handschoenen er deze week ook al een paar keer bij gehad... traumatisch!
Wow van niets naar allesquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil daarnaast ook nog even delen dat de eerste 30'ers in de pluim zijn verschenen.
Vanmiddag zag ik ze nog wel staan, bij de laatste run hebben ze plaatsgemaakt voor 16 gradenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil daarnaast ook nog even delen dat de eerste 30'ers in de pluim zijn verschenen.
Oja, nu zijn ze wegquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:09 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Vanmiddag zag ik ze nog wel staan, bij de laatste run hebben ze plaatsgemaakt voor 16 graden
En weer terug naar nietsquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:09 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Vanmiddag zag ik ze nog wel staan, bij de laatste run hebben ze plaatsgemaakt voor 16 graden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |