Begin volgende week komt er ook een liedje van hun voorbij...quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:55 schreef DJ11 het volgende:
Eén van de mooiste niet-singles die ik ken, van het album Woodface uit 1991:Crowded House - All I Ask
Dit is de slotsong; hierna neemt Melting het over
Ik ben bang dat ik daar niet bij kan zijn. Ik heb weliswaar een weekje vakantie, maar alle avonden verplichtingen buiten de deur (op vrijdag na)quote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Begin volgende week komt er ook een liedje van hun voorbij...
Bedankt voor de muziek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh wat leuk!quote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:00 schreef Melting het volgende:
Welkom allemaal!
Vandaag beginnen we met deze:
[ afbeelding ]
Nee helaas..quote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet alleen daar.![]()
[ afbeelding ]
Alleen daar zou wishful thinking zijn.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet alleen daar.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Alleen daar zou wishful thinking zijn.
Neenquote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:11 schreef Melting het volgende:
Hebben jullie de film Desperately Seeking Susan ooit gezien?
helaas wel...quote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:11 schreef Melting het volgende:
Hebben jullie de film Desperately Seeking Susan ooit gezien?
Ik ook niet. Weet ook niet of dat een kaskraker is geweest eigenlijk.quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:13 schreef livelink het volgende:
Nik Kershaw - Don't let the sun go down on me
Ja, ik vond het best vermakelijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:11 schreef Melting het volgende:
Hebben jullie de film Desperately Seeking Susan ooit gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |