SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Desireless - Voyage Voyage
Deze post van Symph zie ik niet in mijn browser.quote:
Oostindisch blindquote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze post van Symph zie ik niet in mijn browser.
Go west?quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:34 schreef DJ11 het volgende:
Desireless - Voyage Voyage
Het alarm is aanstaande. Met een nummer dat een beetje inspiratie heeft geput uit wat je nu hoort...
Het is ook gemaakt met onzichtbare inktquote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Pet Shop Boys - Vulnerable
Ik zag 'm ook niet. Soms gaat er weleens iets mis met het automatisch refreshen.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Jeetje lang niet geluisterd naar de Pet shop boysquote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:35 schreef DJ11 het volgende:
We vinken weer eens een nog niet eerder gedraaid nummer van dit duo af. Afkomstig van hun album Yes, uit 2009:Pet Shop Boys - Vulnerable
Moet je vaker hier komen luisteren.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jeetje lang niet geluisterd naar de Pet shop boys
In mijn uitzendingen zijn ze zo ongeveer de huisbandquote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jeetje lang niet geluisterd naar de Pet shop boys
quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
In mijn uitzendingen zijn ze zo ongeveer de huisband(en naast bekendere singles hoor je hier ook albumtracks en B-kanten van ze)
Van het vorige nummerquote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Van wie vind je dit nummer jatwerk?
Go West is in ieder geval het PSB-nummer dat ik het minst kan hebben.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:38 schreef brother52 het volgende:
Deze van PSB kan ik nog best goed hebben.
Mon Rayon feat. Vira Milton - One Of A Kind
Oeiii het is niet voor niets dat ik ze niet zo heul vaak luister.quote:
Heel eerlijk, door DJ11 ga je PSB echt meer waarderen. Ik in ieder geval wel.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oeiii het is niet voor niets dat ik ze niet zo heul vaak luister.![]()
maar dit nummer vond ik wel oke om naar te luisteren.
Dit is meer dan primaquote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:41 schreef DJ11 het volgende:
Met Riviera stonden ze eerder al in m'n jaarlijst. Nu is er deze fijne track:Mon Rayon feat. Vira Milton - One Of A Kind
Dat kan ik lastig ontkennen, gezien mijn staat van dienst in de afgelopen 546 uitzendingen. Laat ik het zo zeggen: er zijn soms weleens uitzendingen waarin ze *niet* voorbij komen.quote:
#metooquote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Heel eerlijk, door DJ11 ga je PSB echt meer waarderen. Ik in ieder geval wel.
Die uitzonderingen zijn themauitzendingen?quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat kan ik lastig ontkennen, gezien mijn staat van dienst in de afgelopen 546 uitzendingen. Laat ik het zo zeggen: er zijn soms weleens uitzendingen waarin ze *niet* voorbij komen.
Daar zitten ze vaak genoeg ook inquote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die uitzonderingen zijn themauitzendingen?
Moet hierom lachenquote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat kan ik lastig ontkennen, gezien mijn staat van dienst in de afgelopen 546 uitzendingen. Laat ik het zo zeggen: er zijn soms weleens uitzendingen waarin ze *niet* voorbij komen.
Tears For Fears - Sowing The Seeds Of Love
Vast wel ergens een verdwaalde connectionquote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Daar zitten ze vaak genoeg ook inMaar in de Noorwegen-uitzendingen zaten ze bijvoorbeeld niet
Wat vreemdquote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Daar zitten ze vaak genoeg ook inMaar in de Noorwegen-uitzendingen zaten ze bijvoorbeeld niet
Ze waren al eens hoofdonderwerp van The Connection. De radioversie van de kwis die trouwens ook weer op TV begint.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Vast wel ergens een verdwaalde connection![]()
Maar ik heb in ieder geval enorm bewondering gekregen voor hun enorme staat van dienst voor ook andere artiesten. Ik denk dat ze enorm toonaangevend zijn (geweest).
Absoluut wel. Ze klepperen overal naartoe. Een Noorse connectie is trouwens dat ze een nummer voor Morten Harket hebben geschreven.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat vreemd
Je had er een live concert in Noorwegen in kunnen sneaken misschien? (Geen idee of ze ooit hier zijn geweest)
Oeh, welke?quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Absoluut wel. Ze klepperen overal naartoe. Een Noorse connectie is trouwens dat ze een nummer voor Morten Harket hebben geschreven.
bij mij 'shout'quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:49 schreef livelink het volgende:
Dit is eigenlijk het nummer waardoor ik Tears for Fears heb leren kennen.
Birds of Tokyo - Lanterns
Ik vind het wel een prettig liedje, inderdaadquote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:52 schreef brother52 het volgende:
![]()
2 weken geleden het andere bandje van de zanger gezien maar dit is net ietsjes toegankelijker.
Wat voor een band is dat dan?quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:52 schreef brother52 het volgende:
![]()
2 weken geleden het andere bandje van de zanger gezien maar dit is net ietsjes toegankelijker.
Ik heb hem volgens mij wel eens eerder bij je aangevraagd... of een ander liedje van hetzelfde album.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een prettig liedje, inderdaad
Fijne avond Shii en misschien tot later.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:53 schreef Shii het volgende:
Ik zeg alvast dankjewel @:DJ11 voor de fijne muziek en iedereen voor de gezelligheid. Ik kom later vanavond wel weer online denk ik.
Dank voor het luisteren, fijne avondquote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:53 schreef Shii het volgende:
Ik zeg alvast dankjewel @:DJ11 voor de fijne muziek en iedereen voor de gezelligheid. Ik kom later vanavond wel weer online denk ik.
Nicequote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:50 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer valt hier wat mij betreft prima op z'n plek. Met dank aan brother52 voor dit verzoekje:Birds of Tokyo - Lanterns
Dat is Karnivool, dat gaat meer richting de prog rock/metal.quote:
Fijne avond alvast Shii.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:53 schreef Shii het volgende:
Fijne avond en tot laterquote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:53 schreef Shii het volgende:
Wow dat klinkt mooi!!quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:52 schreef brother52 het volgende:
![]()
Crowded House - All I Ask
Dag Shiiquote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:53 schreef Shii het volgende:
Ze noemen ze niet voor niets de Australische Tool.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wow dat klinkt mooi!!![]()
Karnivool Themata aan het luisteren nu.. beetje Tools vibes.
Ah vandaar! Tool vind ikquote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze noemen ze niet voor niets de Australische Tool.
Het album Sound Awake is een aanrader.
Begin volgende week komt er ook een liedje van hun voorbij...quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:55 schreef DJ11 het volgende:
Eén van de mooiste niet-singles die ik ken, van het album Woodface uit 1991:Crowded House - All I Ask
Dit is de slotsong; hierna neemt Melting het over
Ik ben bang dat ik daar niet bij kan zijn. Ik heb weliswaar een weekje vakantie, maar alle avonden verplichtingen buiten de deur (op vrijdag na)quote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Begin volgende week komt er ook een liedje van hun voorbij...
Bedankt voor de muziek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh wat leuk!quote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:00 schreef Melting het volgende:
Welkom allemaal!
Vandaag beginnen we met deze:
[ afbeelding ]
Nee helaas..quote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet alleen daar.![]()
[ afbeelding ]
Alleen daar zou wishful thinking zijn.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet alleen daar.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Alleen daar zou wishful thinking zijn.
Neenquote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:11 schreef Melting het volgende:
Hebben jullie de film Desperately Seeking Susan ooit gezien?
helaas wel...quote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:11 schreef Melting het volgende:
Ik ook niet. Weet ook niet of dat een kaskraker is geweest eigenlijk.quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:13 schreef livelink het volgende:
Nik Kershaw - Don't let the sun go down on me
Ja, ik vond het best vermakelijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:11 schreef Melting het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |