abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 mei 2026 @ 05:20:44 #193
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220787552
Het huidige Metoo tijd perk is meedogenloos

40 jaar geleden had men gezegd ok en was het niet lekker dan,

ja we hebbe we gevreeën maar eigenlijk wilde ik het niet en hij gaf me ook helemaal niks
dacht ie dat gratis was

nou das toch verkrachting , achteraf had ik dat niet gewild he
heb ik toch recht op een vergoeding van hem toch ?
quote:
Meer telefoontjes bij Centrum Seksueel Geweld sinds veroordeling Ali B: 'Dit is opvallend'
Amsterdam- Bij het Centrum Seksueel Geweld zijn sinds de veroordeling van rapper en presentator Ali B 15 procent meer hulpvragen binnengekomen.

Ook lopen er bij het kantoor in Amsterdam meer mensen zonder afspraak binnen dan normaal. ,,

We kunnen niet zeggen dat de uitspraak een direct effect heeft, maar het is wel opvallend", zegt netwerkcoördinator Aukje Bosman.
Marieke de Witte Rechtbankverslaggever 19 minuten geleden

Direct nadat Ali B tot drie jaar cel werd veroordeeld voor twee verkrachtingen, was al duidelijk dat het een stuk drukker dan normaal was bij het Centrum Seksueel Geweld.
Ik pleit voor een apart ministerie voor seksueel zonder dat je het wilde eigenlijk

quote:
Bezoek zonder afspraak
De vestiging van het Centrum Seksueel Geweld in Amsterdam is de enige waar mensen ook fysiek binnen kunnen lopen zonder afspraak.
Dat gebeurt normaal gesproken gemiddeld een keer per dag.

Sinds de veroordeling van Ali B waren er dagen met vier binnenlopers per dag. ,
,Hierbij kunnen we niet zeggen dat de media-aandacht en de uitspraak in de zaak van Ali B direct effect hierop heeft. Maar het is wel opvallend."

[ Bericht 52% gewijzigd door michaelmoore op 14-05-2026 05:54:52 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220787591
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 05:20 schreef michaelmoore het volgende:
Het huidige Metoo tijd perk is meedogenloos

40 jaar geleden had men gezegd ok en was het niet lekker dan,
[..]
Wat een prachtige niet-meedogenloze tijd was dat, nietwaar?
Waar is het gebleven, de vrije liefde, de compassie?

8)7

quote:
ja we hebbe we gevreeën maar eigenlijk wilde ik het niet en hij gaf me ook helemaal niks
dacht ie dat gratis was

nou das toch verkrachting , achteraf had ik dat niet gewild he
heb ik toch recht op een vergoeding van hem toch ?

[...]

Ik pleit voor een apart ministerie voor seksueel zonder dat je het wilde eigenlijk
Gaat het weer een beetje?
Ik doe het ff rustig aan.
  donderdag 14 mei 2026 @ 09:35:10 #195
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220788209
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 06:03 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Wat een prachtige niet-meedogenloze tijd was dat, nietwaar?
Waar is het gebleven, de vrije liefde, de compassie?

8)7
[..]
Gaat het weer een beetje?
Het gaat naar het victoriaans tijdperk toe , dan krijgen alle tafelpoten weer een rokje
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220788898
Een slachtoffer van Ali B krijgt bedreigingen, fysieke belaging en zelfs voor de rechtbank nog een gebroken neus. Terwijl meneer B van niemand iets te vrezen heeft? talkshows die interesse tonen? wat een trieste bedoelingen allemaal.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_220789294
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 10:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
Een slachtoffer van Ali B krijgt bedreigingen, fysieke belaging en zelfs voor de rechtbank nog een gebroken neus. Terwijl meneer B van niemand iets te vrezen heeft? talkshows die interesse tonen? wat een trieste bedoelingen allemaal.
Ja het is allemaal de schuld van meneer B.
pi_220789323
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 09:35 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Het gaat naar het victoriaans tijdperk toe , dan krijgen alle tafelpoten weer een rokje
Dat staat volkomen los van verkrachtingszaken en de juridische implicaties daarvan.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_220789521
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 09:15 schreef Kottnauer het volgende:
Hij is veroordeeld voor twee verkrachtingen die door niemand zijn waargenomen
Dat is natuurlijk vrijwel altijd het geval met verkrachtingen, dat die niet door anderen zijn waargenomen. Het zou ook wat vreemd zijn als je alleen veroordeeld zou kunnen worden voor een verkrachting als die door een buitenstaander is waargenomen.
pi_220789964
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 11:47 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk vrijwel altijd het geval met verkrachtingen, dat die niet door anderen zijn waargenomen. Het zou ook wat vreemd zijn als je alleen veroordeeld zou kunnen worden voor een verkrachting als die door een buitenstaander is waargenomen.
Daar heb je gelijk in. Maar soms maken verkrachters of hun kompanen videobeelden van de verkrachting, die later als bewijs dienen.

Ook kan er soms DNA van de verdachte in of op het slachtoffer worden aangetroffen.

Hoe het ook zij, in dit geval was het alleen het woord van Naomi tegen het woord van Ali. Ook de twee getuigen die steumbewijs hebben aangeleverd hebben zelf niets concreets waargenomen. De vrouw op de fiets heeft alleen Naomi zelf gesproken, dat is dus informatie uit dezelfde bron. De tweede getuige Ronnie was nota bene zelf aanwezig in de kamer op zeer korte afstand, maar heeft niets waargenomen.
  donderdag 14 mei 2026 @ 12:19:53 #201
483584 incel
they/them
pi_220789970
Nu is hij tenminste wel een echte rapper, je wordt pas serieus genomen als je serieuze tijd hebt gedaan in de bak
pi_220789980
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 12:19 schreef incel het volgende:
Nu is hij tenminste wel een echte rapper, je wordt pas serieus genomen als je serieuze tijd hebt gedaan in de bak
Zeker als hij 3 jaar is aangewezen op de herenliefde.
  donderdag 14 mei 2026 @ 12:22:30 #203
483584 incel
they/them
pi_220789985
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 12:21 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Bom tsjikke boem tsjikkie yo yo ik ben ali-B je weet toch ik heb serieuze tijd gedaan man ja toch ik pak die bitches fuck de politie mij moete ze niet pakke jatoch ik ben zware jonge boem tsjikke boem tsjikkie

ok sorry ik weet niet hoe rap werkt, vind het kutmuziek voor domme mensen
pi_220790362
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 12:21 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Hij mag elke maand op zijn vrouw.
speak only if it improves the silence.
pi_220790655
quote:
3s.gif Op donderdag 14 mei 2026 13:09 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Hij mag elke maand op zijn vrouw.
Die wil niet meer. Maar misschien zijn er nog fans die langs willen komen.
pi_220790879
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 12:19 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Daar heb je gelijk in. Maar soms maken verkrachters of hun kompanen videobeelden van de verkrachting, die later als bewijs dienen.

Ook kan er soms DNA van de verdachte in of op het slachtoffer worden aangetroffen.

Hoe het ook zij, in dit geval was het alleen het woord van Naomi tegen het woord van Ali. Ook de twee getuigen die steumbewijs hebben aangeleverd hebben zelf niets concreets waargenomen. De vrouw op de fiets heeft alleen Naomi zelf gesproken, dat is dus informatie uit dezelfde bron. De tweede getuige Ronnie was nota bene zelf aanwezig in de kamer op zeer korte afstand, maar heeft niets waargenomen.
Hij heeft wel wat waargenomen, in eerdere interviews met de instanties had hij daarbij aangegeven de woorden seksueel overschrijdend gedrag te hebben gehoord en in latere interviews was het een 'akkefietje'.

Wat probeer je zelf nou eigenlijk te bereiken met je posts in dit topic? Ze kloppen vaak of helemaal niet, of ze zitten vol halve waarheden.

Waarom?
pi_220791177
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 14:34 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Hij heeft wel wat waargenomen, in eerdere interviews met de instanties had hij daarbij aangegeven de woorden seksueel overschrijdend gedrag te hebben gehoord en in latere interviews was het een 'akkefietje'.

Wat probeer je zelf nou eigenlijk te bereiken met je posts in dit topic? Ze kloppen vaak of helemaal niet, of ze zitten vol halve waarheden.

Waarom?
Omdat ik het bijzonder vind dat iemand wordt veroordeeld voor een delict dat door niemand feitelijk is waargenomen, ook niet door het slachtoffer, en waarvoor ook op geen enkele andere manier concreet bewijs voor bestaat.
pi_220791292
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 15:22 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Omdat ik het bijzonder vind dat iemand wordt veroordeeld voor een delict dat door niemand feitelijk is waargenomen, ook niet door het slachtoffer, en waarvoor ook op geen enkele andere manier concreet bewijs voor bestaat.
Het is bijzonder dat mensen denken overal mee weg te kunnen komen zolang niemand het gezien heeft.
Ook apart dat een getuige na 4 opeens een compleet andere verklaring heeft afgelegd.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_220791408
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 15:22 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Daar ga je alweer.

Het is allemaal door tenminste 2 mensen feitelijk waargenomen, Ali B en het slachtoffer, wat het een hij tegen zij verhaal maakt. Daar zijn getuigen bij gehaald (door beide kanten) die allemaal tot de conclusie kwamen dat er 'iets' is gebeurd wat meer kracht aan de verklaring van het slachtoffer geeft dan die van Ali B.

Het is verder ook wel van belang om te onthouden dat er meer vrouwen naar voren zijn gekomen en aangifte hebben gedaan tegen Ali B dan dat het OM uiteindelijk in behandeling heeft genomen. Het was vrij duidelijk dat Ali B heel wat op zijn kerfstok had maar het bewijzen is nou eenmaal lastig dus een hoop beschuldigen zijn al niet meegenomen richting de rechtbank.

Uiteindelijk heeft het OM in maar 3 zaken voldoende bewijs kunnen verzamelen om tot een redelijke kans op veroordeling te komen, waarna hij er voor 2 is veroordeeld en in eerste instantie zelfs maar voor 1.

Was Ali B 'zonder bewijs' voor alles veroordeeld waar hij ook van was beschuldigd dan zat hij heel wat meer dan 3 jaartjes in de bak. In die zin had hij mazzel dat het OM een hoop al niet kon bewijzen en zou hij er met maar 1 veroordeling al goed vanaf zijn gekomen.
  donderdag 14 mei 2026 @ 17:41:21 #210
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220792569
  donderdag 14 mei 2026 @ 17:43:29 #211
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220792589
  donderdag 14 mei 2026 @ 17:45:08 #212
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220792599
Ali B neemt het ervan na vonnis celstraf

Vorige week donderdag werd Ali B door de rechtbank in hoger beroep veroordeeld voor twee bewezen verkrachtingen: van zangeres Ellen ten Damme bij tv-opnames in het buitenland en de onbekende Naomi, die aanwezig was op een schrijverskamp van Ali met onder anderen Ronnie Flex.

Ali kreeg drie jaar onvoorwaardelijk aan zijn broek, en zal die in de gevangenis moeten uitzitten.

Vrouwen overrompeld

Het hof vonniste dat de rapper geen rekening hield met zijn slachtoffers, maar alleen handelde naar zijn eigen seksuele behoeftes. ‘Hij heeft geen inzicht getoond in het kwaad van zijn handelingen,’ was het oordeel. Volgens het hof heeft Ali zijn bekendheid gebruikt om vrouwen te overrompelen. ‘Deze handelswijze is volkomen onaanvaardbaar.’

Thuis zijn wonden likken

Thuis in Almere likt Ali vooralsnog zijn wonden; inmiddels is duidelijk dat de rapper in cassatie gaat tegen het vonnis. Dat betekent dat hij vermoedelijk nog minimaal een jaar in vrijheid kan doorbrengen.

Op foto’s die Story-fotograaf Edwin Smulders afgelopen zaterdag maakte, zit Ali geheel ontspannen in een luie stoel op straat, voor zijn huis. Of hij zijn zonden overdacht, daarnaar kan slechts geraden worden.

Meer foto’s uit deze serie zijn te zien in de nieuwe Story die morgen in de winkel ligt.

https://www.story.nl/show(...)an-na-vonnis~140efed?
pi_220792647
Misschien kan Ali hier zelf ook even reageren?
pi_220792655
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 16:00 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Daar ga je alweer.

Het is allemaal door tenminste 2 mensen feitelijk waargenomen, Ali B en het slachtoffer, wat het een hij tegen zij verhaal maakt. Daar zijn getuigen bij gehaald (door beide kanten) die allemaal tot de conclusie kwamen dat er 'iets' is gebeurd wat meer kracht aan de verklaring van het slachtoffer geeft dan die van Ali B.

Het is verder ook wel van belang om te onthouden dat er meer vrouwen naar voren zijn gekomen en aangifte hebben gedaan tegen Ali B dan dat het OM uiteindelijk in behandeling heeft genomen. Het was vrij duidelijk dat Ali B heel wat op zijn kerfstok had maar het bewijzen is nou eenmaal lastig dus een hoop beschuldigen zijn al niet meegenomen richting de rechtbank.

Uiteindelijk heeft het OM in maar 3 zaken voldoende bewijs kunnen verzamelen om tot een redelijke kans op veroordeling te komen, waarna hij er voor 2 is veroordeeld en in eerste instantie zelfs maar voor 1.

Was Ali B 'zonder bewijs' voor alles veroordeeld waar hij ook van was beschuldigd dan zat hij heel wat meer dan 3 jaartjes in de bak. In die zin had hij mazzel dat het OM een hoop al niet kon bewijzen en zou hij er met maar 1 veroordeling al goed vanaf zijn gekomen.
Hoe weet het slachtoffer dat het de vingers van Ali waren en niet de vingers van Ronnie?
pi_220792670
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 16:00 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Daar ga je alweer.

Zoals ik al eerder heb uitgelegd, heb ik zelf geen twijfel over de schuld van Ali (hoewel ik de straf buitenproportioneel vind). Dus daar gaat het mij niet om. Wat mij interesseert is het ontbrekende bewijs.
pi_220792717
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 17:54 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Hoe weet het slachtoffer dat het de vingers van Ali waren en niet de vingers van Ronnie?
Omdat als je liggend gepijpt wordt door een vrouw met haar gezicht naar jou toe je uitzonderlijk lange armen moet hebben wil je er aan de achterkant nog 2 vingers in duwen.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 17:56 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Zoals ik al eerder heb uitgelegd, heb ik zelf geen twijfel over de schuld van Ali (hoewel ik de straf buitenproportioneel vind). Dus daar gaat het mij niet om. Wat mij interesseert is het ontbrekende bewijs.
Er is geen ontbrekend bewijs, er is bewijs genoeg dat 2 rechtbanken hem onafhankelijk van elkaar hebben veroordeeld.
  donderdag 14 mei 2026 @ 18:25:53 #217
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220792912
Slecht nieuws voor Ali B: 'Dat komt niet meer goed'

Ali B kreeg eerder deze maand in hoger beroep te horen dat zijn gevangenisstraf wegens verkrachting alleen maar hoger is geworden: van twee naar zelfs drie jaar. Bovendien is zijn imago voorgoed ernstig beschadigd.

Dat vertelt imagodeskundige Zabeth van Veen in het blad Weekend. "Het omdraaien van de rol van slachtoffer en die van de dader - en dat is wat hij doet. Samengevat is zijn ’verdediging’: ik ben slachtoffer van een hetze, mijn carričre is kapot, mijn huwelijk en gezin zijn kapot, mijn reputatie is kapot, ik sta onder voortdurende stress, terwijl ik een heel liefdevolle man ben…"

Ali zou er volgens Zabeth goed aan doen om eerst eens te stoppen met ontkennen. "Als hij de vorige keer had erkend dat het voor de slachtoffers, die allemaal in deze zaak voorbij zijn gekomen, afschuwelijk is hoe óók zij door de publieke opinie weg zijn gezet, en bedreigd zijn door zijn fans en vrienden, dan had hij niet zoveel schade aan zijn imago gehad. Hij had het leed van de vrouwen moeten erkennen, wat kan zónder te bekennen."

'Overgrote deel publiek is afgehaakt op Ali B'

Volgens Zabeth is het kwaad nu al wel geschied voor Ali. "Het publiek kijkt toch ook naar houding. En die houding van hem, in het gehele voortraject, is gewoon niet oké geweest. Wie blijft vechten bevestigt het beeld van strijd én niet van zelfreflectie. Alles bij elkaar opgeteld heeft dat ertoe bijgedragen dat een overgrote deel van het publiek op hem is afgehaakt."

Collega-rapper Lil' Kleine is inmiddels wel weer in de armen gesloten door het publiek, maar voor Ali zal het niet zo ver gaan komen, denkt Zabeth. "Nee, dit is niet te vergelijken, Lil’ Kleine heeft geen mensen verkracht." Mocht Ali ooit terug willen keren op het podium, zal hij sowieso eerst moeten bekennen, vindt Zabeth. "Mensen vertrouwen hem tot die tijd niet. En vertrouwen is heel belangrijk voor imago."

https://www.shownieuws.nl(...)-komt-niet-meer-goed

Heeft Ali toch maar weer slim aangepakt dit :') _O-
  donderdag 14 mei 2026 @ 18:31:41 #218
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220792945
Imagodeskundige over Ali B: ‘Hij draait alles om’

Volgens imagodeskundige Zabeth van Veen is de manier waarop Ali B zich heeft opgesteld in zijn rechtszaak funest geweest voor zijn imago. In plaats van het leed van de slachtoffers te erkennen draaide hij de rollen om en maakte hij van zichzelf het slachtoffer. Zijn afwezigheid in de rechtszaal tijdens de uitspraak is hier volgens Zabeth tekenend voor. “Hij neemt nog steeds geen verantwoording”, meent ze deze week in Weekend.

Ali B is veroordeeld tot drie jaar cel voor de verkrachtingen van Ellen ten Damme en Naomi. De gevallen rapper was niet aanwezig bij de uitspraak in het gerechtshof in Amsterdam en dat vindt imagodeskundige Zabeth van Veen dubbel. “Aan de ene kant: tijdens de vorige zaak was Ali B te loslippig. Hij weet zich emotioneel niet goed te houden onder deze zaak. Daardoor is de kans groot dat hij meer fouten zou gaan maken, wat nog slechter voor hem uit zou pakken.”

Probleem

De keerzijde is echter dat Ali hiermee doet voorkomen alsof hij geen verantwoordelijkheid neemt voor zijn daden, aldus Zabeth. “Dat is gelijk ook het hele probleem in dit verhaal, want Ali B neemt nog steeds geen verantwoording. En daarom denk ik ook dat hij er niet heel erg mee heeft gezeten om ‘gewoon’ niet naar de rechtbank te gaan.”

DARVO-effect

De publieke opinie doet dat echter geen goed, want volgens Zabeth is bij Ali duidelijk het DAVRO-effect aanwezig. “Dat staat voor ‘Deny, Attack and Reverse Victim and Offender’ oftewel: ontken, val aan en keer de rol van slachtoffer en dader om. Hij draait alles om, waardoor híj opeens het slachtoffer is. Samengevat is zijn ‘verdediging’: ik ben slachtoffer van een hetze, mijn carričre is kapot, mijn huwelijk en gezin zijn kapot, ik sta voortdurend onder stress, terwijl ik een heel liefdevolle man ben… Hij had het leed van de vrouwen moeten erkennen, wat kan zónder te bekennen.”

Lees het hele interview over Ali B in Weekend editie 20, vanaf 13 mei in de winkel. Liever bestellen? Dat kan hier.

https://www.weekend-onlin(...)hij-draait-alles-om/

Iemand die de weekend heeft?
  donderdag 14 mei 2026 @ 18:32:21 #219
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220792947
quote:
6s.gif Op donderdag 14 mei 2026 18:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
Imagodeskundige over Ali B: ‘Hij draait alles om’

Volgens imagodeskundige Zabeth van Veen is de manier waarop Ali B zich heeft opgesteld in zijn rechtszaak funest geweest voor zijn imago. In plaats van het leed van de slachtoffers te erkennen draaide hij de rollen om en maakte hij van zichzelf het slachtoffer. Zijn afwezigheid in de rechtszaal tijdens de uitspraak is hier volgens Zabeth tekenend voor. “Hij neemt nog steeds geen verantwoording”, meent ze deze week in Weekend.

Ali B is veroordeeld tot drie jaar cel voor de verkrachtingen van Ellen ten Damme en Naomi. De gevallen rapper was niet aanwezig bij de uitspraak in het gerechtshof in Amsterdam en dat vindt imagodeskundige Zabeth van Veen dubbel. “Aan de ene kant: tijdens de vorige zaak was Ali B te loslippig. Hij weet zich emotioneel niet goed te houden onder deze zaak. Daardoor is de kans groot dat hij meer fouten zou gaan maken, wat nog slechter voor hem uit zou pakken.”

Probleem

De keerzijde is echter dat Ali hiermee doet voorkomen alsof hij geen verantwoordelijkheid neemt voor zijn daden, aldus Zabeth. “Dat is gelijk ook het hele probleem in dit verhaal, want Ali B neemt nog steeds geen verantwoording. En daarom denk ik ook dat hij er niet heel erg mee heeft gezeten om ‘gewoon’ niet naar de rechtbank te gaan.”

DARVO-effect

De publieke opinie doet dat echter geen goed, want volgens Zabeth is bij Ali duidelijk het DAVRO-effect aanwezig. “Dat staat voor ‘Deny, Attack and Reverse Victim and Offender’ oftewel: ontken, val aan en keer de rol van slachtoffer en dader om. Hij draait alles om, waardoor híj opeens het slachtoffer is. Samengevat is zijn ‘verdediging’: ik ben slachtoffer van een hetze, mijn carričre is kapot, mijn huwelijk en gezin zijn kapot, ik sta voortdurend onder stress, terwijl ik een heel liefdevolle man ben… Hij had het leed van de vrouwen moeten erkennen, wat kan zónder te bekennen.”

Lees het hele interview over Ali B in Weekend editie 20, vanaf 13 mei in de winkel. Liever bestellen? Dat kan hier.

https://www.weekend-onlin(...)hij-draait-alles-om/

Iemand die de weekend heeft?
Typisch Marokkanengedrag weer dit
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 14 mei 2026 @ 18:32:54 #220
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220792948
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 17:54 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 17:56 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Echt hoor :')
Hoe kun je dit uit je toetsenbord krijgen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220794079
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 18:32 schreef Molo het volgende:

[..]
[..]
Echt hoor :')
Hoe kun je dit uit je toetsenbord krijgen
Zou het rage bait zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo