Dat klopt niet, weet ik nu door de link die je hierboven zelf gaf. Daarin staat een lange lijst van strafverhogende factoren. Er staan echter geen strafverlagende factoren vermeld.quote:Op zondag 10 mei 2026 00:44 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dan weet je ook dat die wet geen gradaties kent.
Verkrachting is altijd ongewenst.quote:Op zondag 10 mei 2026 00:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zit er een verschil tussen gewenst of ongewenst?
geloof niet dat ze vastgebonden was he en toen verkracht?quote:
Begin je weer? Het is bewezen verkrachting en overschrijdend /intimiderend gedrag van Ali. Dat die andere drie viezerikken van Voice er onderuit zijn gekomen is mazzel.quote:Op zondag 10 mei 2026 00:59 schreef kree het volgende:
[..]
geloof niet dat ze vastgebonden was he en toen verkracht?
Ze was daar vrijwillig wss en ff een ander vriendje van Ali aan het pijpen.
hoe de fuck dit ging is mij dan een raadsel?
Maar geen zuivere koffie als je het mij vraagt.
Hoe kom je erbij dat Ali uitgekleed was?quote:Op zondag 10 mei 2026 00:59 schreef kree het volgende:
[..]
en we hebben het hier niet over minderjarigen die mss dat allemaal niet kunnen bedenken of inzien?
Echt, Ali kwam binnen kleede zich snel uit en probeerde (gedeeltelijk) haar binnen te dringen zonder dat iemand wat doorhad?
Of wat?
zal wel weer negative comments krijgen op dit, maar serieus probeer me voor te stellen hoe zoiets dan gaat.
Euhm in dit geval ben je onwijs voor de uitspraak van de rechtbankquote:Op zondag 10 mei 2026 01:02 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Begin je weer? Het is bewezen verkrachting en overschrijdend /intimiderend gedrag van Ali. Dat die andere drie viezerikken van Voice er onderuit zijn gekomen is mazzel.
Ze was samen met iemand en Ali steekt zijn vingers in haar, waar ze niet om vroeg en niet wilde. Dat is verkrachting.quote:Op zondag 10 mei 2026 00:59 schreef kree het volgende:
[..]
en we hebben het hier niet over minderjarigen die mss dat allemaal niet kunnen bedenken of inzien?
Echt, Ali kwam binnen kleede zich snel uit en probeerde (gedeeltelijk) haar binnen te dringen zonder dat iemand wat doorhad?
Of wat?
zal wel weer negative comments krijgen op dit, maar serieus probeer me voor te stellen hoe zoiets dan gaat.
geen idee?quote:Op zondag 10 mei 2026 01:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat Ali uitgekleed was?
Mooi en nu je waffel houden dan.quote:Op zondag 10 mei 2026 01:05 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee?
maar oke neem aan gedeeltelijk dan ofzo.
maar oke ik wil hier geen ophef maken, maar ik vind een aantal hier dus wel erg hypocriet denken.
En niet objectief. Ik ben niet voor of tegen alle? Maar wil het gewoon openbaar bespreken.
ja wat niet oke is dus, helemaal mee eens. Maar de hele context van hoe ze daar waren enzo is niet duidelijk dan voor mij?quote:Op zondag 10 mei 2026 01:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze was samen met iemand en Ali steekt zijn vingers in haar, waar ze niet om vroeg en niet wilde. Dat is verkrachting.
Hoe kom je erbij dat ie überhaupt ook maar iets uitgekleed was?quote:Op zondag 10 mei 2026 01:05 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee?
maar oke neem aan gedeeltelijk dan ofzo.
maar oke ik wil hier geen ophef maken, maar ik vind een aantal hier dus wel erg hypocriet denken.
En niet objectief. Ik ben niet voor of tegen alle? Maar wil het gewoon openbaar bespreken.
hoe kwam Ali b daar binnen sowieso?quote:Op zondag 10 mei 2026 01:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ie überhaupt ook maar iets uitgekleed was?
Dit zijn de feiten:
Vrouw en man hebben seks in slaapkamer. 1 op 1. Geen groepsseks ofzo.
Ali komt binnen en steekt ongevraagd zijn vingers in haar.
Nou, mocht je daar interesse in hebben, lees dan de rechtbankverslagen en vraag hier niet naar de bekende weg.quote:Op zondag 10 mei 2026 01:09 schreef kree het volgende:
[..]
hoe kwam Ali b daar binnen sowieso?
en hoe steekt ie vingers erin gelijk. ?
snap je mijn vraag waarom het voor mij dan aardig onduidelijk is?
Loopt kamer binnen.quote:Op zondag 10 mei 2026 01:09 schreef kree het volgende:
[..]
En wat ik wel hoorde op radio denk, gedeeltelijk penis naar binnen?
ik ga uit van dat de rechtbank haar werk doet en de rechters, dus sta ook achter die hele uitspraak, maar het is een beetje merkwaardig allemaal wel.quote:Op zondag 10 mei 2026 01:11 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou, mocht je daar interesse in hebben, lees dan de rechtbankverslagen en vraag hier niet naar de bekende weg.
ja denk je? zou het zo zijn gegaan?quote:Op zondag 10 mei 2026 01:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Loopt kamer binnen.
Ziet dame ontkleed man pijpen.
Duwt zijn vingers in haar.
Duidelijk?
Hij kwam binnen via de deur van de slaapkamer.quote:Op zondag 10 mei 2026 01:09 schreef kree het volgende:
[..]
Ruig feestje misschien, maar dat wil niet zeggen dat alles maar kan.quote:Op zondag 10 mei 2026 01:12 schreef kree het volgende:
[..]
ik ga uit van dat de rechtbank haar werk doet en de rechters, dus sta ook achter die hele uitspraak, maar het is een beetje merkwaardig allemaal wel.
Wat vind je merkwaardig precies?quote:Op zondag 10 mei 2026 01:12 schreef kree het volgende:
[..]
ik ga uit van dat de rechtbank haar werk doet en de rechters, dus sta ook achter die hele uitspraak, maar het is een beetje merkwaardig allemaal wel.
dat is duidelijk he? voor de duidelijkheid ik probeer dit niet goed te praten.quote:Op zondag 10 mei 2026 01:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij kwam binnen via de deur van de slaapkamer.
En hoe Ali gelijk zijn vingers er in stak, moet je hem vragen.
Het was niet gewenst. Ali was niet uitgenodigd door haar.
en al geeft ze hem dan een klap dan had ze geen aangifte mogen doen?quote:Op zondag 10 mei 2026 01:13 schreef kree het volgende:
[..]
ja denk je? zou het zo zijn gegaan?
kan bijna niet anders? En goed neem aan die vrouw heeft hem gelijk een onwijze klap verkocht enzo?
nouja zoiets wellicht of allemaal dronken? geen idee.quote:Op zondag 10 mei 2026 01:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ruig feestje misschien, maar dat wil niet zeggen dat alles maar kan.
Heb je die zelf ooit eens gekregen? Sorry lui, ik word hier melig van.quote:Op zondag 10 mei 2026 01:13 schreef kree het volgende:
[..]
ja denk je? zou het zo zijn gegaan?
kan bijna niet anders? En goed neem aan die vrouw heeft hem gelijk een onwijze klap verkocht enzo?
wat maakt het uitquote:Op zondag 10 mei 2026 01:15 schreef kree het volgende:
[..]
nouja zoiets wellicht of allemaal dronken? geen idee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |