Die coffeeshops legaliseerde?quote:Op zaterdag 9 mei 2026 17:55 schreef Cockwhale het volgende:
Westerse tenten zijn niet toegestaan. Het is immers wel een Islamitische stad.
Dit is natuurlijk ook niet echt een uitspraak die veel vertrouwen geeft in de tentconstructie.quote:De advocaat van Loveland vroeg zich af hoe groot de kans is dat de wind voor grote problemen zou zorgen. "Kijk naar buiten, het is prachtig weer!", riep hij uit tijdens de zitting.
En dat om naar een zg bonkie feest te gaan waarvan je niet eens weet welke DJs er draaien.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 17:11 schreef MissButterflyy het volgende:
100 tot 500 euro voor een ticket? Wtf.
Mysteryland ook volgens mij.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:28 schreef The-BFG het volgende:
Die nieuwe tent heeft volgens mij jaren dienst gedaan als de black toen Defqon nog in Almere was.
Je zou toch zeggen dat de eigenaar van die tent zijn papieren op orde heeft en er met een keuring en doorlopen van de papieren de vervanging van zo'n tent goed te doen is.
Anyway dat zijn allemaal aannames.
De vraag is alleen of die tent wel echt afgekeurd is (lijkt me sterk dat een gemeentelijke opzichter dat zo even kan bepalen, maar staat wel in de uitspraak), of afgekeurd is met wat op het veiligheidsplan staat.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:28 schreef The-BFG het volgende:
Die nieuwe tent heeft volgens mij jaren dienst gedaan als de black toen Defqon nog in Almere was.
Je zou toch zeggen dat de eigenaar van die tent zijn papieren op orde heeft en er met een keuring en doorlopen van de papieren de vervanging van zo'n tent goed te doen is.
Anyway dat zijn allemaal aannames.
Wat moet je dan met een tent?quote:Op zaterdag 9 mei 2026 17:06 schreef Watmoetjenou het volgende:
"Kijk naar buiten, het is prachtig weer!"
Waarom zou de gemeente de shit van een falende festival organisatie moeten opruimen?quote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:25 schreef Pegos het volgende:
Is het dan wel verantwoord om op het laatste moment als de festivalgangers er uit vele windstreken al zijn dit ineens te stoppen?
Was het deze keer dan anders dan eerdere keren?
Als ik burgemeester geweest zou zijn had ik het festival deze keer nog wel door laten gaan met eventueel de nodige extra veiligheidsvoorzieningen en maatregelen.
Wat een enorme afgang.
De vraag is wie hier faalt.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom zou de gemeente de shit van een falende festival organisatie moeten opruimen?
Vraag me wel af hoe gebruikelijk dit is. 'Pas ff dit aan, pas ff dat aan'.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:01 schreef Enchanter het volgende:
Wat je ook van Halsema vindt , dit ligt echt bij de organisatie zelf
Zal wel een keer uitkomen wie en hoe hier gehandeld is.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:25 schreef Pegos het volgende:
Is het dan wel verantwoord om op het laatste moment als de festivalgangers er uit vele windstreken al zijn dit ineens te stoppen?
Was het deze keer dan anders dan eerdere keren?
Als ik burgemeester geweest zou zijn had ik het festival deze keer nog wel door laten gaan met eventueel de nodige extra veiligheidsvoorzieningen en maatregelen.
Wat een enorme afgang.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |