De Duitse mentaliteit is sowiedo anders dan de Nederlandse, daar moet je aan wennen / rekening mee houden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 14:19 schreef blomke het volgende:
[..]
Wat is er dan mis met Duitsland? In mijn beperkte perceptie zijn daar genoeg kleine tot middelgrote steden (105 inwoners) met enorme gebieden omheen, vooral in Thüringen, Saksen etc.
Vandaar mijn vraag daarover.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 14:22 schreef Oud_student het volgende:
Ik woon al in Duitsland geheel naar mijn zin, lees mijn eerdere post.
Als het daar om gaat, zou ik denken dat andere West-Europese landen eerder gaan. Sterker nog: denk dat Duitsland als sterkste economie, als laatste kopje onder gaat.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 14:22 schreef Oud_student het volgende:
Plan B is een noodplan voor het geval dat ik last ga krijgen van de neergang van Duitsland
Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 14:25 schreef Oud_student het volgende:
De Duitse mentaliteit is sowiedo anders dan de Nederlandse, daar moet je aan wennen / rekening mee houden.
Het is eerder andersom Duitsland presteert steeds slechter op alle fronten, zie;quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 14:26 schreef blomke het volgende:
[..]
Vandaar mijn vraag daarover.
[..]
Als het daar om gaat, zou ik denken dat andere West-Europese landen eerder gaan. Sterker nog: denk dat Duitsland als sterkste economie, als laatste kopje onder gaat.
Indier gespot, erg doorzichtigquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:45 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Pakistan is een shithole man, aanslagen, religieus geweld, veel criminaliteit door armoede, smog, vervuiling. BuZa geeft ook niet bepaald een positief reisadvies, het hele land bestaat uit code rood, oranje en geel.
Neuh, 1x geweest vanwege werk. Was ook gelijk de laatste keer.quote:
Karachi zeker mijn collegas zijn er geweest en man man man wat een hitte en drukte zeggen zequote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:08 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Neuh, 1x geweest vanwege werk. Was ook gelijk de laatste keer.
Nee, Mumbai. Sommige delen zagen er er wel redelijk uit, maar verder was het een vieze, pauperige bende. En het was er erg druk en warm inderdaad.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:31 schreef Edding345 het volgende:
Karachi zeker mijn collegas zijn er geweest en man man man wat een hitte en drukte zeggen ze
Dat verwacht je niet hè?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:40 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Nee, Mumbai. Sommige delen zagen er er wel redelijk uit, maar verder was het een vieze, pauperige bende. En het was er erg druk en warm inderdaad.
Aah het beroemde Mumbai in Pakistan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:40 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Nee, Mumbai. Sommige delen zagen er er wel redelijk uit, maar verder was het een vieze, pauperige bende. En het was er erg druk en warm inderdaad.
Nee, in India. Lees anders nog even de reactie waarop ik reageerde. Hij impliceerde dat ik een Indiër ben, waarop ik zeg dat ik er alleen een keer ben geweestquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 13:00 schreef Richestorags het volgende:
Aah het beroemde Mumbai in Pakistan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |