We gaan het zien, wij hebben ook tot ruim halverwege Oktober 40+ gehad (en in April/Mei, April was echt niet leuk, dan gaat bijna de gehele moestuin eraan).quote:Op maandag 10 augustus 2026 14:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zou dan in de zomermaanden juni/juli/augustus ergens anders gaan zitten
Dat kun je al zien aan het gegenereerde plaatje...quote:
Geld, ik koop een huis en stimuleer de economiequote:Op maandag 10 augustus 2026 14:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat kom je dus halen, maar wat heb je te bieden aan een land?
Al concrete plannen of een keuze kunnen maken?quote:Op maandag 10 augustus 2026 14:56 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Geld, ik koop een huis en stimuleer de economie
Pakistan, Mauritanie... gezellige landenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:24 schreef Edding345 het volgende:
Ik zou zelf gaan waar joden niet komen, dus Pakistan, Maleisie, Mauritanie, elk land zonder ECB
Kansloos dat soort voorstellen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Pakistan, Mauritanie... gezellige landen
Daar waar joden niet wonen is er de meeste invloed van instelligentiedienstenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:24 schreef Edding345 het volgende:
Ik zou zelf gaan waar joden niet komen, dus Pakistan, Maleisie, Mauritanie, elk land zonder ECB
Heb jij in het dagelijks leven zoveel last van joden dan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:24 schreef Edding345 het volgende:
Ik hoop echt dat dit een sarcastisch vraag is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Heb jij in het dagelijks leven zoveel last van joden dan?
De meest gezellige en open vriendelijke landen volgens objectieve toeristen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Pakistan, Mauritanie... gezellige landen
En draagt hiermee bij dat de woningen voor locals erg duur worden, die zullen niet zo blij met al die economische vluchtelingen zijn..quote:Op maandag 10 augustus 2026 14:56 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Geld, ik koop een huis en stimuleer de economie
Nee, daarom heet het plan B. Ik kijk graag vooruit.quote:Op maandag 10 augustus 2026 23:03 schreef blomke het volgende:
[..]
Al concrete plannen of een keuze kunnen maken?
Ik ga echt niet op plaatsen zoals Barcelona wonen, omdat het daar idd door toerisme veel te duur is geworden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:48 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En draagt hiermee bij dat de woningen voor locals erg duur worden, die zullen niet zo blij met al die economische vluchtelingen zijn..
Pakistan is een shithole man, aanslagen, religieus geweld, veel criminaliteit door armoede, smog, vervuiling. BuZa geeft ook niet bepaald een positief reisadvies, het hele land bestaat uit code rood, oranje en geel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:06 schreef Edding345 het volgende:
De meest gezellige en open vriendelijke landen volgens objectieve toeristen.
Verlaten dorpjes in Italië en Spanje bouwvallen voor een euro..quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:31 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ik ga echt niet op plaatsen zoals Barcelona wonen, omdat het daar idd door toerisme veel te duur is geworden.
Ik zoek rustige plaatsen op waar leegstand is en men mensen verwelkomt die een huis willen kopen
Dat is het andere uiterstequote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Verlaten dorpjes in Italië en Spanje bouwvallen voor een euro..
Nee, belastingen niet. Op dit moment genereer ik veel meer rendement in box 1 en 3 dan de heffing(en). Sterker nog, we zijn druk doende alle vorige aangiften (2020 - 2024) aan te passen naar het werkelijke rendement.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:35 schreef Oud_student het volgende:
Nog een vraag voor het forum: Wat vinden jullie van de Box 3 plannen?
Hoewel ik in Duitsland woon betaal ik (ook) belasting in Nederland en geldt box 3 ook voor mij.
Bij emigratie buiten de EU betaal je in dat land. Ook bij veel EU landen betaal je belasting in dat land, bijv in Denemarken. Is dit voor jullie ook een extra argument om te emigreren?
Dus buiten de steden??quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:31 schreef Oud_student het volgende:
Ik ga echt niet op plaatsen zoals Barcelona wonen, omdat het daar idd door toerisme veel te duur is geworden.
Ik zoek rustige plaatsen op waar leegstand is en men mensen verwelkomt die een huis willen kopen
Ja, geen grote steden, maar wel in de buurt van steden met de nodige voorzieningenquote:
In de Coronatijd waren de rendementen idd negatief bij veel aandelenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 14:11 schreef blomke het volgende:
[..]
Nee, belastingen niet. Op dit moment genereer ik veel meer rendement in box 1 en 3 dan de heffing(en). Sterker nog, we zijn druk doende alle vorige aangiften (2020 - 2024) aan te passen naar het werkelijke rendement.
De huidige regeling box 3 is ook al onaanvaardbaar, belasting betalen over wat al belast is.quote:Verwacht dat de nieuwe plannen weer een draaideur worden: invoeren bij de TK, onhoudbaar en weer terug naar de minister. Nieuw kabinet -> nieuwe plannen en weer de draaideur in.
Wat is er dan mis met Duitsland? In mijn beperkte perceptie zijn daar genoeg kleine tot middelgrote steden (105 inwoners) met enorme gebieden omheen, vooral in Thüringen, Saksen etc.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 14:13 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ja, geen grote steden, maar wel in de buurt van steden met de nodige voorzieningen
Er zitten nogal wat regeltjes vast aan de mogelijkheid om een huis te kopen in Denemarken als niet Deen zijnde.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:35 schreef Oud_student het volgende:
Nog een vraag voor het forum: Wat vinden jullie van de Box 3 plannen?
Hoewel ik in Duitsland woon betaal ik (ook) belasting in Nederland en geldt box 3 ook voor mij.
Bij emigratie buiten de EU betaal je in dat land. Ook bij veel EU landen betaal je belasting in dat land, bijv in Denemarken. Is dit voor jullie ook een extra argument om te emigreren?
Ik woon al in Duitsland geheel naar mijn zin, lees mijn eerdere post.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 14:19 schreef blomke het volgende:
[..]
Wat is er dan mis met Duitsland? In mijn beperkte perceptie zijn daar genoeg kleine tot middelgrote steden (105 inwoners) met enorme gebieden omheen, vooral in Thüringen, Saksen etc.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |