Is wel oud ja maar je moeder is ook lekker op tijd dat ze 10 jaar heeft gewacht en blijkbaar je niet genoeg geprikkelt had zodat je eens wat van je leven ging maken als je dan nog thuis woont maar goed met die huizenmarkt van tegenwoordig is t ook lastig maar ja dan zal ik gewoon een vent zoeken die al een huis heeft als ik jou wasquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:34 schreef incel het volgende:
[..]
Is wel oud ja maar je moeder is ook lekker op tijd dat ze 10 jaar heeft gewacht en blijkbaar je niet genoeg geprikkelt had zodat je eens wat van je leven ging maken als je dan nog thuis woont maar goed met die huizenmarkt van tegenwoordig is t ook lastig maar ja dan zal ik gewoon een vent zoeken die al een huis heeft als ik jou was
quote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:34 schreef incel het volgende:
[..]
Is wel oud ja maar je moeder is ook lekker op tijd dat ze 10 jaar heeft gewacht en blijkbaar je niet genoeg geprikkelt had zodat je eens wat van je leven ging maken als je dan nog thuis woont maar goed met die huizenmarkt van tegenwoordig is t ook lastig maar ja dan zal ik gewoon een vent zoeken die al een huis heeft als ik jou was
Succes met de 21e eeuw. Er is totaal geen oog voor de lange termijn: alles draait om politieke hokjes, ideologische moddergevechten, de waan van de dag en het individu. Er lijkt geen enkel vermogen te zijn om uit te zoomen en verder te kijken dan het jaar 2026. Bah.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 08:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is goed Andrew, we zullen tegen alle wandelende broedmachines weer zeggen dat ze hun bek moeten houden en moeten gaan koken.
Ik weet ook niet hoe ze die kettingen steeds loskrijgen
Als je meer kinderen wil maak ze lekker zelf.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:19 schreef Peppert het volgende:
[..]
Succes met de 21e eeuw. Er is totaal geen oog voor de lange termijn: alles draait om politieke hokjes, ideologische moddergevechten, de waan van de dag en het individu. Er lijkt geen enkel vermogen te zijn om uit te zoomen en verder te kijken dan het jaar 2026. Bah.
[ x ]
Die mensen zoomen juist een stuk verder uit dan jij. Op de korte termijn is bevolkingsafname problematisch, maar op de lange termijn is het veel beter voor de aarde en de mensen die er wonen. Al onze problemen komen door overbevolking. Alleen als je in generaties denkt is bevolkingsafname slechtquote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:19 schreef Peppert het volgende:
[..]
Succes met de 21e eeuw. Er is totaal geen oog voor de lange termijn: alles draait om politieke hokjes, ideologische moddergevechten, de waan van de dag en het individu. Er lijkt geen enkel vermogen te zijn om uit te zoomen en verder te kijken dan het jaar 2026. Bah.
[ x ]
Toepasselijke username.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:34 schreef incel het volgende:
[..]
Wat brengt je op het idee dat iemand van 28 nog heel jong is? ben je zelf inwendig over de 100 of zo?quote:Op zaterdag 9 mei 2026 22:02 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ben nu 38 geworden en heb spijt dat ik niet eerder heb gesetteld toen ik veel opties had. Ik hoop dat het nog niet te laat is voor mij. Er is een vrouw uit mijn verleden waar ik nog steeds van hou en altijd van zal blijven houden, Ik hoop dat ik mijn band met haar kan herstellen en een familie met haar mag beginnen. De tijd zal het leren.
In jouw geval ben je nog heel jong, maar ik vraag me af of je hechte banden hebt met mannen die jij potentieel als relatiemateriaal ziet? Je kan alvast hechte vriendschappen aangaan met leuke mannen en kijken welke van die mannen verliefd op jou worden? Heb je goede mannen in je leven waarmee je omgaat?
Jawel. Maar wel met de persoon waarmee ik gelukkig ben.. en me veilig voel. Zoiets.quote:
Ik heb oog voor mijn lange termijn. Daar hebben kinderen geen plaats in. Prima, en niets mis mee.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:19 schreef Peppert het volgende:
Er is totaal geen oog voor de lange termijn
Ja stel je voor.. een rustig leven, omringd door katten,.. Wat een nachtmerriequote:Op donderdag 21 mei 2026 11:17 schreef Edding345 het volgende:
Luister naar je moeder anders eindig je als een van de vele spinsters
Katten eten je lijk op.quote:Op donderdag 21 mei 2026 11:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja stel je voor.. een rustig leven, omringd door katten,.. Wat een nachtmerrie
(niets tegen huwelijk, kinderen enz by the way)
quote:Op donderdag 21 mei 2026 11:37 schreef TAmaru het volgende:
Meisje toch. Weet je wat jij eens moet doen? Eens een paar jaar lekker niet meer met je moeder praten.
Klinkt alsof je zelf enorm onzeker en conflict-vermijdend bent ...quote:Op vrijdag 8 mei 2026 23:46 schreef Medusa666 het volgende:
Ik weet gewoon niet goed hoe ik hier emotioneel mee om moet gaan. Ik ben bang om haar advies níét te volgen en uiteindelijk inderdaad te eindigen als een van die eenzame ouderen die zij beschrijft. Maar ik ben ook bang om met de verkeerde persoon te eindigen en ongelukkig te worden. Het voelt zwaar. Anderen merken ook op dat ik veel naar mijn moeder luister, en ergens klopt dat ook wel. Ik ben gewoon heel bang om fouten te maken, terwijl ik tegelijkertijd probeer te leren dat fouten maken ook onderdeel van het leven is en dat je ze nooit helemaal kunt voorkomen.
Zelfs FvD is hedonistisch als je gewoon kijkt welke levenswijze ze voorstaan en hoe ze zich uiten. Wel zie je data figuren zoals die Wijnands qua beeldvorming wel vaak boven komen drijven, dat is lachwekkend en dom tegelijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 08:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dingen doen omdat je er zelf aan toe bent komt niet voor in de FvD-denkwijze.
U zult zo snel en efficiënt mogelijk boreale broedkip worden .
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |