SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ouwe snoepertquote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:51 schreef Donna het volgende:
En natuurlijk mijn resultaat.
[ afbeelding ]
100% on point.
Ik ook niet, maar desondanks kan ik ook hier weer meedoen.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:50 schreef Donna het volgende:
nog steeds niet wetende waarom zijn topic in SEX staat
quote:Op vrijdag 8 mei 2026 23:19 schreef Lenny77 het volgende:
Pfffff.. had een man samengesteld en hij was echt knap![]()
En toen drukte ik op de verkeerde toets en vloog ik uit chatgtp.. en weg was ie...
Heb een nieuwe poging gewaagd maar de nieuwe man was meh![]()
Ben eigenlijk best wel aan het balen nu
Oh shit die vraag heb ik zelf wel gesteld, maar niet in het lijstje gezet. Ik pas het morgen even aan!quote:Op vrijdag 8 mei 2026 23:01 schreef Meke het volgende:
Chat heeft voor jullie een hele fotoshoot gemaakt![]()
[ link | afbeelding ]
PS er staat geen vraag over gezichtsbeharing in @:Donna![]()
Mijn echte droomman zou meer dit zijn(en ook gevraagd hem ietsje ouder te laten lijken)
[ link | afbeelding ]
Een 5 is niet veel soeps.quote:
Oef!!quote:
Mijn eerste versie was beter. Versie 2 tem 4 trokken op niets.quote:
Aziatische mannen kunnen best knap zijn jaquote:Op maandag 11 mei 2026 17:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het zijn fases bij mij, maar op dit moment vind ik Aziatische mannen de shit.
[ afbeelding ]
Heb 'm in de keuken gezet in de hoop dat hij lekker Aziatisch kan koken voor me
Wit shirt mocht wel iets strakker btw![]()
Ik had gezegd 30/40 jaar in chatgptquote:Op maandag 11 mei 2026 17:09 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Aziatische mannen kunnen best knap zijn ja
Deze is wat jong voor mij
Beide dus.quote:Op maandag 11 mei 2026 17:12 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Welke van de twee? Die van Sunshine of mij
Gelukkig zie ik er niet zo uit.quote:
75% van de vrouwen geeft in een enquete aan de voorkeur te geven aan een "dad bod".quote:75% of respondents to a survey conducted by Dating.com said that they preferred the body shape to a more toned one
Weet je wat het rare is? Ik heb letterlijk ingegeven: normale bouw, niet gespierd. En je ziet wat ChatGTP er van gemaakt heeft bij mij. Bij de eerste man die ik heb laten maken heb ik nog de opdracht gegeven dat hij minder gespierd moest zijn en toen kreeg ik een hele iele man met ellenlange benen. Net alsof AI geen normale lichamen kan maken?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Mijn stelling dat vrouwen sociaal wenselijke antwoorden geven in (anonieme) enquetes is weer bewezen.
[..]
75% van de vrouwen geeft in een enquete aan de voorkeur te geven aan een "dad bod".
Laat vrouwen met ai hun droomman ontwerpen.
0 dad bods
100% fysiek fitte mannen met meer of minder spieren.
Dit kan iedere man die regelmatig in the gym te vinden is je ook vertellen. Ga 3 keer per week naar de gym en zorg dat je een beetje fit eruit ziet en de benen spreiden sneller dan jij ze kan afwerken.
Het ligt ook maar net aan de vraagstelling ben ik bang. Sommige enquêtes zijn echt heel slecht.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Mijn stelling dat vrouwen sociaal wenselijke antwoorden geven in (anonieme) enquetes is weer bewezen.
[..]
75% van de vrouwen geeft in een enquete aan de voorkeur te geven aan een "dad bod".
Laat vrouwen met ai hun droomman ontwerpen.
0 dad bods
100% fysiek fitte mannen met meer of minder spieren.
Dit kan iedere man die regelmatig in the gym te vinden is je ook vertellen. Ga 3 keer per week naar de gym en zorg dat je een beetje fit eruit ziet en de benen spreiden sneller dan jij ze kan afwerken.
Een man met brede armen is niet per se sterk.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 23:09 schreef Donna het volgende:
Ik doe m'n best maar Chat heeft er ook moeite mee. Het linkerdeel van de foto wil sowieso geen dadbod krijgen.
Rechts begint wat een buikje te krijgen. Nog steeds lekker.
Ik hou gewoon van brede armen ook. Dat een man goed sterk is.
[ afbeelding ]
I know.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:05 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Een man met brede armen is niet per se sterk.
Hahaha dit is net de vader van mijn kinderen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb er eentje gemaakt die niet model-knap is maar wel bereikbaar-knap zeg maar![]()
[ afbeelding ]
Mooie open blik ook. Aan de hand van zijn uiterlijk zou ik me wel op mijn gemak bij hem kunnen voelen.
quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahaha dit is net de vader van mijn kinderen.
Nee, daarom droom ik er ook nog van.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]Hij lijkt niet erg op de droommannen die je hier post
Dit is gewoon een Koreaanse/Japanse vrouwquote:Op vrijdag 8 mei 2026 22:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar desondanks kan ik ook hier weer meedoen.
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:43 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik weet het niet hoor, als ik mijn chat gpt creatie zie, dan heb ik volgens mij daddy issues...
Heb wel een zwak voor (oudere) glamrock/heavy metal mannen. Maar dit is me wat iets te...
[ afbeelding ]
@:Donna ik wil die van jou wel eigenlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |