abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Colorchick vrijdag 8 mei 2026 @ 19:50:58 #1
382129 crew  Donna
pi_220746205
Geinspireerd op het topic van @Chandler en nog steeds niet wetende waarom zijn topic in SEX staat, open ik toch ook maar de droomman versie van dit topic.

Laat AI een plaatje maken van je droomman, gebaseerd op (een deel van) deze vragen;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Colorchick vrijdag 8 mei 2026 @ 19:51:46 #2
382129 crew  Donna
pi_220746218
En natuurlijk mijn resultaat.



100% on point. _O_
  Redactie Frontpage vrijdag 8 mei 2026 @ 19:57:00 #3
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220746259
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 19:51 schreef Donna het volgende:
En natuurlijk mijn resultaat.

[ afbeelding ]

100% on point. _O_
Ouwe snoepert
  Moderator / Colorchick vrijdag 8 mei 2026 @ 20:00:40 #4
382129 crew  Donna
pi_220746276
Daarna vroeg ik chat of hij een korte zwarte broek aan kon krijgen en 1 beensleeve.
En deed hij zo zonder te vragen het t-shirt ook uit.

Ik klaag niet.

  Moderator vrijdag 8 mei 2026 @ 20:08:28 #5
451823 crew  Plompzakker
Met het ov reizen :')
pi_220746335
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_220746986
Ik weet het niet hoor, als ik mijn chat gpt creatie zie, dan heb ik volgens mij daddy issues...

Heb wel een zwak voor (oudere) glamrock/heavy metal mannen. Maar dit is me wat iets te...


@Donna ik wil die van jou wel eigenlijk.
pi_220747012

Dit is al iets beter... Maar het is het nog steeds niet. Waarom maakt chat gpt mijn mannen zo oud. :'(

[ Bericht 12% gewijzigd door ZombieQueen op 08-05-2026 22:01:09 ]
pi_220747117
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 19:50 schreef Donna het volgende:
nog steeds niet wetende waarom zijn topic in SEX staat
Ik ook niet, maar desondanks kan ik ook hier weer meedoen.

  Moderator vrijdag 8 mei 2026 @ 23:01:06 #9
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220747377
Chat heeft voor jullie een hele fotoshoot gemaakt _O-



PS er staat geen vraag over gezichtsbeharing in @Donna :o

Mijn echte droomman zou meer dit zijn :P (en ook gevraagd hem ietsje ouder te laten lijken)

Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  Moderator vrijdag 8 mei 2026 @ 23:19:17 #10
441859 crew  Lenny77
pi_220747461
Pfffff.. had een man samengesteld en hij was echt knap :9~
En toen drukte ik op de verkeerde toets en vloog ik uit chatgtp.. en weg was ie...
Heb een nieuwe poging gewaagd maar de nieuwe man was meh ;(

Ben eigenlijk best wel aan het balen nu
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator / Miss SHO vrijdag 8 mei 2026 @ 23:23:43 #11
22592 crew  Ole
pi_220747491
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 23:19 schreef Lenny77 het volgende:
Pfffff.. had een man samengesteld en hij was echt knap :9~
En toen drukte ik op de verkeerde toets en vloog ik uit chatgtp.. en weg was ie...
Heb een nieuwe poging gewaagd maar de nieuwe man was meh ;(

Ben eigenlijk best wel aan het balen nu
_O-
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator vrijdag 8 mei 2026 @ 23:24:10 #12
441859 crew  Lenny77
pi_220747493
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 23:23 schreef Ole het volgende:

[..]
_O-
:'(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator / Miss SHO vrijdag 8 mei 2026 @ 23:25:19 #13
22592 crew  Ole
pi_220747495
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 23:24 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
:'(
:@ dat ik moest lachen :s)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator vrijdag 8 mei 2026 @ 23:26:43 #14
441859 crew  Lenny77
pi_220747503
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 23:25 schreef Ole het volgende:

[..]
:@ dat ik moest lachen :s)
Ik lach nu nooit meer...
Stomme chatgtp..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator / Colorchick zaterdag 9 mei 2026 @ 00:13:53 #15
382129 crew  Donna
pi_220747657
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 23:01 schreef Meke het volgende:
Chat heeft voor jullie een hele fotoshoot gemaakt _O-

[ link | afbeelding ]

PS er staat geen vraag over gezichtsbeharing in @:Donna :o

Mijn echte droomman zou meer dit zijn :P (en ook gevraagd hem ietsje ouder te laten lijken)

[ link | afbeelding ]
Oh shit die vraag heb ik zelf wel gesteld, maar niet in het lijstje gezet. Ik pas het morgen even aan! _O-
  zaterdag 9 mei 2026 @ 18:56:58 #16
483584 incel
they/them
pi_220752003
Ik ben beetje een combinatie van die 5
  zaterdag 9 mei 2026 @ 18:58:50 #17
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220752013
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 18:56 schreef incel het volgende:
Ik ben beetje een combinatie van die 5
Piks pics
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zondag 10 mei 2026 @ 21:42:17 #18
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_220760370


Komt in de buurt. :9
Protège moi de mes désirs.
  Moderator / Colorchick zondag 10 mei 2026 @ 23:17:58 #19
382129 crew  Donna
pi_220760935
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 21:42 schreef arvensis het volgende:
[ link | afbeelding ]

Komt in de buurt. :9
Oehlala! :S___D
pi_220761310
+1 voor dit topic! _O_
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  maandag 11 mei 2026 @ 09:42:52 #21
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220762002
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 18:56 schreef incel het volgende:
Ik ben beetje een combinatie van die 5
Een 5 is niet veel soeps. ;)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator maandag 11 mei 2026 @ 16:53:22 #22
441859 crew  Lenny77
pi_220765350
Eindelijk gelukt :@

Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator / Miss SHO maandag 11 mei 2026 @ 17:02:10 #23
22592 crew  Ole
pi_220765417
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 16:53 schreef Lenny77 het volgende:
Eindelijk gelukt :@

[ link | afbeelding ]
Oef!!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220765498
Het zijn fases bij mij, maar op dit moment vind ik Aziatische mannen de shit.



Heb 'm in de keuken gezet in de hoop dat hij lekker Aziatisch kan koken voor me :9

Wit shirt mocht wel iets strakker btw :P
  Moderator maandag 11 mei 2026 @ 17:08:21 #25
441859 crew  Lenny77
pi_220765531
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 17:02 schreef Ole het volgende:

[..]
Oef!!
Mijn eerste versie was beter. Versie 2 tem 4 trokken op niets.
Deze lijkt nog het meeste op de eerste.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator maandag 11 mei 2026 @ 17:09:13 #26
441859 crew  Lenny77
pi_220765549
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 17:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het zijn fases bij mij, maar op dit moment vind ik Aziatische mannen de shit.

[ afbeelding ]

Heb 'm in de keuken gezet in de hoop dat hij lekker Aziatisch kan koken voor me :9

Wit shirt mocht wel iets strakker btw :P
Aziatische mannen kunnen best knap zijn ja :P
Deze is wat jong voor mij
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220765570
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 17:09 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Aziatische mannen kunnen best knap zijn ja :P
Deze is wat jong voor mij
Ik had gezegd 30/40 jaar in chatgpt :P

Heel veel Aziatische mannen lijken jonger dan dat ze zijn.
  Moderator / Colorchick maandag 11 mei 2026 @ 17:11:44 #28
382129 crew  Donna
pi_220765595
Hij is wel knap!
  Moderator / Colorchick maandag 11 mei 2026 @ 17:12:12 #29
382129 crew  Donna
pi_220765603
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 16:53 schreef Lenny77 het volgende:
Eindelijk gelukt :@

[ link | afbeelding ]
O+ Ook al zo'n mooie!
  Moderator maandag 11 mei 2026 @ 17:12:32 #30
441859 crew  Lenny77
pi_220765607
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 17:11 schreef Donna het volgende:
Hij is wel knap!
Welke van de twee? Die van Sunshine of mij :D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator maandag 11 mei 2026 @ 17:12:53 #31
441859 crew  Lenny77
pi_220765613
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 17:12 schreef Donna het volgende:

[..]
O+ Ook al zo'n mooie!
Ow nevermind
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator / Colorchick maandag 11 mei 2026 @ 17:13:42 #32
382129 crew  Donna
pi_220765618
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 17:12 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Welke van de twee? Die van Sunshine of mij :D
Beide dus. :7
pi_220766044


Not mad, not mad. *O*
  maandag 11 mei 2026 @ 18:43:10 #34
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220766557
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 16:53 schreef Lenny77 het volgende:
Eindelijk gelukt :@

[ link | afbeelding ]
Gelukkig zie ik er niet zo uit. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220774047
Mijn stelling dat vrouwen sociaal wenselijke antwoorden geven in (anonieme) enquetes is weer bewezen.

quote:
75% of respondents to a survey conducted by Dating.com said that they preferred the body shape to a more toned one
75% van de vrouwen geeft in een enquete aan de voorkeur te geven aan een "dad bod".

Laat vrouwen met ai hun droomman ontwerpen.

0 dad bods
100% fysiek fitte mannen met meer of minder spieren.

Dit kan iedere man die regelmatig in the gym te vinden is je ook vertellen. Ga 3 keer per week naar de gym en zorg dat je een beetje fit eruit ziet en de benen spreiden sneller dan jij ze kan afwerken.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Moderator dinsdag 12 mei 2026 @ 22:49:07 #36
441859 crew  Lenny77
pi_220777990
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Mijn stelling dat vrouwen sociaal wenselijke antwoorden geven in (anonieme) enquetes is weer bewezen.
[..]
75% van de vrouwen geeft in een enquete aan de voorkeur te geven aan een "dad bod".

Laat vrouwen met ai hun droomman ontwerpen.

0 dad bods
100% fysiek fitte mannen met meer of minder spieren.

Dit kan iedere man die regelmatig in the gym te vinden is je ook vertellen. Ga 3 keer per week naar de gym en zorg dat je een beetje fit eruit ziet en de benen spreiden sneller dan jij ze kan afwerken.
Weet je wat het rare is? Ik heb letterlijk ingegeven: normale bouw, niet gespierd. En je ziet wat ChatGTP er van gemaakt heeft bij mij. Bij de eerste man die ik heb laten maken heb ik nog de opdracht gegeven dat hij minder gespierd moest zijn en toen kreeg ik een hele iele man met ellenlange benen. Net alsof AI geen normale lichamen kan maken?

Maar ok, hier was de opdracht: je droomman. In de realiteit kies je toch op een andere manier he?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator dinsdag 12 mei 2026 @ 22:51:00 #37
441859 crew  Lenny77
pi_220778024
Ik ga eens een poging doen om een dadbod man te maken :) Kijken of dat lukt.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator / Colorchick dinsdag 12 mei 2026 @ 22:55:26 #38
382129 crew  Donna
pi_220778075
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Mijn stelling dat vrouwen sociaal wenselijke antwoorden geven in (anonieme) enquetes is weer bewezen.
[..]
75% van de vrouwen geeft in een enquete aan de voorkeur te geven aan een "dad bod".

Laat vrouwen met ai hun droomman ontwerpen.

0 dad bods
100% fysiek fitte mannen met meer of minder spieren.

Dit kan iedere man die regelmatig in the gym te vinden is je ook vertellen. Ga 3 keer per week naar de gym en zorg dat je een beetje fit eruit ziet en de benen spreiden sneller dan jij ze kan afwerken.
Het ligt ook maar net aan de vraagstelling ben ik bang. Sommige enquêtes zijn echt heel slecht.
En ik vul er dagelijks een handjevol in, dus ik weet wel waarover ik het heb.

Mijn serieuze date op dit moment heeft trouwens wel een dad bod. Heerlijk ook. En brede armen.
Maar het is niet mijn AI droomman.
  Moderator dinsdag 12 mei 2026 @ 22:59:49 #39
441859 crew  Lenny77
pi_220778106
Zelfde foto gehouden en gevraagd voor wat meer gewicht, een dadbod:

Dan gevraagd om ietsje minder:

Er lijkt geen middenweg te zijn??

Maar zelfs met de zwaardere man zou ik een beschuitje eten :)
Vind m nog steeds knap
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator / Colorchick dinsdag 12 mei 2026 @ 23:09:27 #40
382129 crew  Donna
pi_220778238
Ik doe m'n best maar Chat heeft er ook moeite mee. Het linkerdeel van de foto wil sowieso geen dadbod krijgen.
Rechts begint wat een buikje te krijgen. Nog steeds lekker.
Ik hou gewoon van brede armen ook. Dat een man goed sterk is.

pi_220784221
Ik heb er eentje gemaakt die niet model-knap is maar wel bereikbaar-knap zeg maar :P



Mooie open blik ook. Aan de hand van zijn uiterlijk zou ik me wel op mijn gemak bij hem kunnen voelen.
  woensdag 13 mei 2026 @ 18:05:16 #42
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220784258
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 23:09 schreef Donna het volgende:
Ik doe m'n best maar Chat heeft er ook moeite mee. Het linkerdeel van de foto wil sowieso geen dadbod krijgen.
Rechts begint wat een buikje te krijgen. Nog steeds lekker.
Ik hou gewoon van brede armen ook. Dat een man goed sterk is.

[ afbeelding ]
Een man met brede armen is niet per se sterk.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator / Colorchick woensdag 13 mei 2026 @ 18:41:49 #43
382129 crew  Donna
pi_220784577
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 18:05 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Een man met brede armen is niet per se sterk.
I know.
  Moderator / Colorchick woensdag 13 mei 2026 @ 18:42:12 #44
382129 crew  Donna
pi_220784581
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 18:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb er eentje gemaakt die niet model-knap is maar wel bereikbaar-knap zeg maar :P

[ afbeelding ]

Mooie open blik ook. Aan de hand van zijn uiterlijk zou ik me wel op mijn gemak bij hem kunnen voelen.
Hahaha dit is net de vader van mijn kinderen. _O-
pi_220784794
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 18:42 schreef Donna het volgende:

[..]
Hahaha dit is net de vader van mijn kinderen. _O-
_O- Hij lijkt niet erg op de droommannen die je hier post :@
  Moderator / Colorchick woensdag 13 mei 2026 @ 19:53:13 #46
382129 crew  Donna
pi_220785277
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 19:09 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
_O- Hij lijkt niet erg op de droommannen die je hier post :@
Nee, daarom droom ik er ook nog van. :P
pi_220798221
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 22:09 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Ik ook niet, maar desondanks kan ik ook hier weer meedoen.

[ afbeelding ]
Dit is gewoon een Koreaanse/Japanse vrouw
pi_220800238
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:43 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik weet het niet hoor, als ik mijn chat gpt creatie zie, dan heb ik volgens mij daddy issues...

Heb wel een zwak voor (oudere) glamrock/heavy metal mannen. Maar dit is me wat iets te...
[ afbeelding ]

@:Donna ik wil die van jou wel eigenlijk.
Bekijk deze YouTube-video

:X
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220854810
Mag er ook eentje waarbij geen gezicht te zien is? :P

Dat is wel een fijn tijdverdrijf de laatste tijd, tiktoks bekijken van mannen met een perfect lichaam (met of zonder bovenkleding aan) en met een motorhelm op. Love it. Enig nadeel, je kan niet zien hoe oud ze zijn 😬
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')