abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220764863
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 14:57 schreef W00fer het volgende:

[..]
Ik kan me herinneren dat bij de vele post die Boer Zoekt Vrouw langsbrengt er ook wel eens een naam en achternaam stond / staat. Overigens, als de productie dit wist (want gemeld door Sandra) konden ze denk ik niet meer terug, aangezien de trouwlocatie en alles al was gehuurd.
Het programma stond met de rug tegen de muur, het was gewoon een eigen grove fout van het programma dat dit kon gebeuren. Zij sturen toch alle post en pakketten door naar de locatie waar iemand "verrast" wordt met de kaart/kado? Je kan mij niet vertellen dat deelnemers dat zelf naar bruidsboetiek het Jurkje hoeven te sturen.
pi_220764878
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 14:58 schreef W00fer het volgende:

[..]
Dat kan zeker wel, er zijn allerlei bepalingen in spelprogramma's.
Maar die zijn wel een stuk minder ingrijpend. Als je met een bepaling voorkomt dat iemand nee kan zeggen dan ga je echt elke grens over. Het is een huwelijk en een huwelijk heeft zowel juridisch als belastingtechnisch verregaande gevolgen. Ik denk niet dat er ook maar 1 rechter in meegaat met een bepaling waarbij je geen nee kan zeggen tenzij je een zak geld overhandigt.

Qua kosten is dit gewoon risico van het programma. Ik zou eerder als gast een bepaling laten opnemen dat het programma je outfit en dergelijken vergoed in zo'n geval. Dat klinkt veel logischer. En zou voor de experts ook een stok achter de deur kunnen worden om de best mogelijke match af te leveren.
pi_220764896
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 13:21 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Nou ja.. hoe leuk is de dag nog, als degene waar je voor komt zojuist op tv gedumpt is door z'n bruid..
Zaten de ouders van Rob er ook niet? Sneu voor hen ook om dit te zien.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220764904
Ik ben wel benieuwd of Sandra ook nee had gezegd als ze Rob daar voor het eerst had gezien. (We zullen het nooit weten. :+ )
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220764907
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 15:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Op uiterlijk matchen, idd. :)

Bij de AUS en UK versie (ik volg het pas recent dus misschien zit ik mis) zijn mensen veel meer verzorgd en socialer. Meer aantrekkelijk. Er zijn of lijken meer successen.
Wij hebben de helft gevuld met socially awkward en forever single. Aan wie koppel je ijskoude Linda en Kirsten, en Kyle? :')
Is het niet per definitie zo dat er grotendeels wat meer "kanslozen" mee zullen doen? Bij Lang leve de Liefde en in mindere mate bij First Dates zie je dit ook. Want uiteindelijk is het simpel: iemand met een leuke uitstraling, goede verzorging en sociale skills heeft een programma meestal niet nodig om een date te vinden.

De de AUS versie kan ik mij voorstellen dat de verspreiding van de bevolking over het land, en daardoor de zeer lage bevolkingsdichtheid, er een ander slag mensen zich aanmeldt.

Van de UK geloof ik niet dat er meer aantrekkelijke mensen zijn, wat een trailer trash loopt daar rond zeg _O-
pi_220764920
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 15:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben wel benieuwd of Sandra ook nee had gezegd als ze Rob daar voor het eerst had gezien. (We zullen het nooit weten. :+ )
We zullen het nooit weten, maar eerlijk gezegd denk ik dat het dan wel anders gelopen was als ze dat niet had geweten. Nu heeft ze zich al dagen zitten opnaaien thuis. Dat is ook wel menselijk, daarom is het ook zo'n grote fout van de productie wat mij betreft.

Niet dat ik denk dat het huwelijk ook op maar 1 manier stand had gehouden, dat was op huwelijksreis op dag 2 of 3 alsnog geklapt hoor.
pi_220764928
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 15:49 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Zaten de ouders van Rob er ook niet? Sneu voor hen ook om dit te zien.
Tsjah, om die reden zullen er ook geregeld familieleden / vrienden niet aanwezig op zo'n bruiloft.

Je weet dat het kan gebeuren, als je daar niet mee kan dealen dan moet je niet komen. Teleurstelling hoort ook bij het leven en laten we het ook niet te zwaar maken, het is "maar" een afgeblazen huwelijk. Als dat de grootste tegenslag is in het leven (het als gast bij een afgeblazen bruiloft zijn) dan heb je het echt goed voor elkaar hoor :)
pi_220764931
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 15:54 schreef GereDathan het volgende:

[..]
We zullen het nooit weten, maar eerlijk gezegd denk ik dat het dan wel anders gelopen was als ze dat niet had geweten. Nu heeft ze zich al dagen zitten opnaaien thuis. Dat is ook wel menselijk, daarom is het ook zo'n grote fout van de productie wat mij betreft.

Niet dat ik denk dat het huwelijk ook op maar 1 manier stand had gehouden, dat was op huwelijksreis op dag 2 of 3 alsnog geklapt hoor.
Of de productie dacht een keer iets ‘per ongeluk’ niet te controleren. :+ Precies bij een vrij ijdele vrouw.

Of het was echt per ongeluk en ze genieten smakeloos en zien het niet als fout.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220764945
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 15:56 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Tsjah, om die reden zullen er ook geregeld familieleden / vrienden niet aanwezig op zo'n bruiloft.

Je weet dat het kan gebeuren, als je daar niet mee kan dealen dan moet je niet komen. Teleurstelling hoort ook bij het leven en laten we het ook niet te zwaar maken, het is "maar" een afgeblazen huwelijk. Als dat de grootste tegenslag is in het leven (het als gast bij een afgeblazen bruiloft zijn) dan heb je het echt goed voor elkaar hoor :)
Oudere mensen op leeftijd en hun zoon zie ik toch niet gewoon “als gast op een afgeblazen bruiloft”. Maar jij staat er sowieso wat anders in.
Jezelf met een groep kapot zuipen op een bruiloft vind ik dan weer trailer trash. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220764978
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 15:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Of de productie dacht een keer iets ‘per ongeluk’ niet te controleren. :+ Precies bij een vrij ijdele vrouw.

Of het was echt per ongeluk en ze genieten smakeloos en zien het niet als fout.
Ik heb er heel veel moeite mee, en ook geen enkele serieuze aanwijzing voor, dat de productie dit bewust zou doen. Uiteindelijk verkoopt succes TV beter en ook als het later in het programma botst op de huwelijksreis of bij het samenwonen is dat vaak veel smeuïger voor de kijker.

Er wordt natuurlijk wel gestuurd her en der, het zou erg naïef zijn om dat niet te denken, maar dat gebeurd veel subtieler en op andere momenten. Bijvoorbeeld de bijzonder ongemakkelijke situaties die de experts creëren op zo'n bankje op het koppelsweekend (is het een weekend of dag vraag ik mij nu af). Kyle/Danique en Luigi/Kirsten blijven pushen om het toch op een andere manier nog te proberen levert gouden TV op.

Denk ook oprecht dat ze er niet van genieten, als je naar het hele programma kijkt is het huwelijksmoment echt het minst belangrijk van allemaal gek genoeg. Traditioneel wordt er een zee van tijd verspild aan jurken en pakken uitzoeken, vrijgezellendagen en andere nonsens. Dan even snel een JA eruit persen en doooorrr naar de huwelijksreis.
pi_220765002
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 15:57 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Oudere mensen op leeftijd en hun zoon zie ik toch niet gewoon “als gast op een afgeblazen bruiloft”. Maar jij staat er sowieso wat anders in.
Hoe moet je ze dan zien? Het zijn niet meer dan gasten die uitgenodigd zijn toch?

quote:
Jezelf met een groep kapot zuipen op een bruiloft vind ik dan weer trailer trash. :D
Beter lezen en dan nog een keer reageren ;)
pi_220765106
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 16:02 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Hoe moet je ze dan zien? Het zijn niet meer dan gasten die uitgenodigd zijn toch?

Oude mensen op leeftijd die misschien zo onwijs de hoop hebben dat de zoon eindelijk iemand gaat vinden.
Ze leven er maanden naartoe.
Dat is wat anders dan dat een vriend of vriendin het een leuk probeersel vindt en niet vies is van tv.

Zelfs bij een Gio die jonger is zag je bijna de opluchting bij de ouders. Zou het dan toch?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 11 mei 2026 @ 16:30:28 #38
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220765219
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 15:54 schreef GereDathan het volgende:

[..]
We zullen het nooit weten, maar eerlijk gezegd denk ik dat het dan wel anders gelopen was als ze dat niet had geweten. Nu heeft ze zich al dagen zitten opnaaien thuis. Dat is ook wel menselijk, daarom is het ook zo'n grote fout van de productie wat mij betreft.

Niet dat ik denk dat het huwelijk ook op maar 1 manier stand had gehouden, dat was op huwelijksreis op dag 2 of 3 alsnog geklapt hoor.
Plus ze heeft het al met vriendinnen besproken natuurlijk, die ook al uitgebreid hun mening gegeven hebben. Ben het met je eens dat het waarschijnlijk sowieso niet gewerkt had, maar denk ook dat ze dan misschien nog wel ja gezegd had.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  maandag 11 mei 2026 @ 18:02:12 #39
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220766147
Het is tv, en tv is alles voor de kijkcijfers.
Als gast zou ik geen kado meenemen, bel maar als je na een jaar nog bij elkaar bent :+
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 12 mei 2026 @ 20:45:34 #40
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220775752
Ik begrijp die Kirsten echt niet hoor. "Nee ik ga echt niet binnen een jaar samenwonen, dan is niks meer van mezelf, véél te veel onzekerheid!".
Waarom doe je dan in godsnaam aan zo'n programma mee :')
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_220775785
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 20:45 schreef kwiwi het volgende:
Ik begrijp die Kirsten echt niet hoor. "Nee ik ga echt niet binnen een jaar samenwonen, dan is niks meer van mezelf, véél te veel onzekerheid!".
Waarom doe je dan in godsnaam aan zo'n programma mee :')
Ze lijkt mentaal op een onzekere puber die nergens nee op durft te zeggen. Stukkie assertiviteitstraining kan ze wel gebruiken i.i.g.
pi_220776432
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 20:45 schreef kwiwi het volgende:
Ik begrijp die Kirsten echt niet hoor. "Nee ik ga echt niet binnen een jaar samenwonen, dan is niks meer van mezelf, véél te veel onzekerheid!".
Waarom doe je dan in godsnaam aan zo'n programma mee :')
Echt onbegrijpelijk. Die moet dit toch niet met goed fatsoen terug kunnen kijken?
Ik wou trouwens dat ik zo opgewekt en optimistisch in het leven stond als Luigi, die man verdient echt een prijs voor zijn doorzettingsvermogen.
pi_220778586
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 21:25 schreef Remco het volgende:

[..]
Echt onbegrijpelijk. Die moet dit toch niet met goed fatsoen terug kunnen kijken?
Ik wou trouwens dat ik zo opgewekt en optimistisch in het leven stond als Luigi, die man verdient echt een prijs voor zijn doorzettingsvermogen.
Ik vind het een slappe hap. Zeg wat !! Doe wat !! Zeg tegen haar dat je aan tafel wil eten met een bord ipv met een plastic bak op de bank. Geef wat tegengas aan die sufkut.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220779138
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 21:25 schreef Remco het volgende:

[..]
Echt onbegrijpelijk. Die moet dit toch niet met goed fatsoen terug kunnen kijken?
Ik wou trouwens dat ik zo opgewekt en optimistisch in het leven stond als Luigi, die man verdient echt een prijs voor zijn doorzettingsvermogen.
Heel eerlijk? Het lijkt me best een aardige kerel toe, maar wel het laatste puppy uit het nest dat niet helemaal door heeft hoe ie schattig moet zijn en zich daardoor in allerlei bochten aan het wringen is om maar mee naar huis genomen te worden.
  woensdag 13 mei 2026 @ 08:35:48 #45
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_220779417
Hij is veel te a-typisch voor een man, of zoals vrouwen vaak zeggen 'man-man'. Vrouwen die nog denken in oude rolpatronen (vrouw praat over gevoel, man is groot en stoer en lomp), snappen Luigi dus niet en vinden hem een sukkeltje. Kirsten heeft het überhaupt niet begrepen in het leven dus die slaat dan al helemaal dicht bij zo'n gozer.

Luigi kan er na deze uitzendingen er lekker op los tinderen als 'ie wil, maar waarschijnlijk blijft ie plakken aan de eerste de beste vrouw die met honger aan komt lopen op de eerste date. Kirsten durft nu nooit meer buiten haar tribe te komen. Eigenlijk allemaal van die natte tosti's in een nichterig danspakje en nog veel vrouwelijker dan Luigi. Conclusie ze gaat nog meer tegen haar kat praten, ze gaat nog meer naar haar kat ruiken, ze wordt nog contactgestoorder en blijft dus gewoon alleen. Lieve ouders had ze, maar die hebben toch wat steken laten vallen in de opvoeding als dit je eindproduct is na 31 jaar.
Gourmetten of steengrillen?
pi_220779579
Ik heb het idee dat Kirsten vooral ongemakkelijk is bij alle eigenschappen van Luigi die door omstanders juist worden gewaardeerd, want voor haar vergroot dat de druk weer.
Dat is blijkbaar ook waar Hinke heel goed mee omging.

Vond het wel heel sneu hoe Luigi eerst nog met Kirsten over zijn gevoel probeerde te praten, maar daar werd zo kil op gereageerd dat hij het beneden bij de twee dames echt nodig had om zijn hart te luchten.
  woensdag 13 mei 2026 @ 09:26:06 #47
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_220779821
Kirsten was juist in haar huis veel beter in de omgang, viel mij zeker niet tegen
  woensdag 13 mei 2026 @ 10:02:47 #48
174940 W00fer
Maar echt
pi_220780455
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 09:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Kirsten was juist in haar huis veel beter in de omgang, viel mij zeker niet tegen
Het probleem is dat je niet in je huis leeft maar in de maatschappij.

Vaak hebben dit soort mensen een succesbubbel waar ze zelden uit komen. Als het leven dan ook nog een groot deel geluk is, dan heb je weinig te vertellen aan een man.
Friettent dikke Willie, met Willie
  woensdag 13 mei 2026 @ 10:42:46 #49
511255 camilero
tufkatufka...
pi_220780721
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 07:33 schreef totebel het volgende:

[..]
Heel eerlijk? Het lijkt me best een aardige kerel toe, maar wel het laatste puppy uit het nest dat niet helemaal door heeft hoe ie schattig moet zijn en zich daardoor in allerlei bochten aan het wringen is om maar mee naar huis genomen te worden.
mooie omschrijving :D
pi_220780911
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 23:53 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik vind het een slappe hap. Zeg wat !! Doe wat !! Zeg tegen haar dat je aan tafel wil eten met een bord ipv met een plastic bak op de bank. Geef wat tegengas aan die sufkut.
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 07:33 schreef totebel het volgende:

[..]
Heel eerlijk? Het lijkt me best een aardige kerel toe, maar wel het laatste puppy uit het nest dat niet helemaal door heeft hoe ie schattig moet zijn en zich daardoor in allerlei bochten aan het wringen is om maar mee naar huis genomen te worden.
Ja ben ik het beide ook wel mee eens. Maar dat is wel een beetje het rare aan dit programma. Er wordt maar gepushed en gepushed om door te gaan en Luigi doet dat wel. Maar persoonlijk was ik ook allang afgehaakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')