abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 mei 2026 @ 17:49:51 #1
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220745420
Vanaf 7 april iedere dinsdag, woensdag en donderdag
Married at First Sight 2026:



de deelnemers
Op basis van geruchten zijn de eerste deelnemers van Married at First Sight 2026 bekend! Dit seizoen wagen opnieuw veertien singles zich aan het experiment. Hieronder stellen we de kandidaten die we tot nu toe kennen aan je voor. Zodra de overige deelnemers bekend zijn, vullen we dit overzicht verder aan.

Luigi Volpe
Luigi werkt als Engineering Manager in de wereld van online gaming en technologie. Op zijn socials zien we vooral zijn liefde voor goed eten en wijn terug. Hij kijkt ernaar uit om dit avontuur te delen en is benieuwd wie zijn match zal zijn.

Anton Brobbel
Anton omschrijft zichzelf als chef en heeft een grote passie voor koken en reizen. In het verleden runde hij zijn eigen cafetaria. Met zijn liefde voor eten en nieuwe ervaringen hoopt hij de juiste partner te vinden.

Cindy
Cindy deelt op haar socials vooral beelden van haar leven met haar chihuahua Moos. Ze noemt haar deelname aan MAFS een groot avontuur. Uit de eerste beelden kunnen we opmaken dat ze gekoppeld is aan Linda.

Nick Mens
Nick komt uit Bergen op Zoom en is een fanatieke hardloper. Hij werkt als klantadviseur en kocht recent een huis. In de promo van het seizoen lijkt hij het niet altijd makkelijk te hebben in het experiment.

Ferenc Damen
Ferenc is actief in de dressuursport en helpt anderen bij het trainen van paarden. Daarnaast houdt hij zich bezig met interieurstyling. In dit seizoen zien we hem trouwen met een man.

Linda Vergouwen
Linda is hypnotherapeut en heeft haar eigen coachingspraktijk. Na een zwaar motorongeluk gooide ze haar leven om en richt ze zich nu op het begeleiden van anderen. Ze houdt van festivals en is daarnaast hobby-dj. Op basis van de eerste beelden lijkt ze gekoppeld aan Cindy.

Sandra Witt
Sandra is moeder van twee dochters en staat aan het begin van een nieuw avontuur. Veel details zijn nog niet bekend, maar ze kijkt ernaar uit om de liefde te vinden.

Danique
Voor Danique, die vol overtuiging het experiment aanging, is het ‘een bijzondere ervaring’. Ze geeft aan dat ze zichzelf beter heeft leren kennen en sterker en zelfverzekerder uit het proces is gekomen.

Kirsten Branderhorst
Kirsten werkt als business analist en heeft een grote passie voor ballroom- en latin-dansen. Ze doet mee aan wedstrijden en heeft al meerdere prijzen gewonnen. Meedoen aan Married at First Sight ziet ze als een spannende nieuwe stap.
Bron Ziggo
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  zondag 10 mei 2026 @ 00:23:14 #2
501914 Flory-
met streepje!
pi_220754345
Nog twee weken!

Reünie 21 mei, tot die tijd nog meer samenwonen en koppelsweekend?
Er kan nog vanalles gebeuren (hoop ik) *O*
It's weird being the same age as old people
  maandag 11 mei 2026 @ 02:05:33 #3
174940 W00fer
Maar echt
pi_220761167
De vraag is meer leert RTL nu van het nee debacle of gaan we dit elk jaar zien? Want het shock effect (voor zover dat er was en nodig was) is er nu wel vanaf.

Als we voortaan elk seizoen een of meerdere nee's gaan krijgen...
Friettent dikke Willie, met Willie
  maandag 11 mei 2026 @ 05:22:06 #4
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220761224
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 02:05 schreef W00fer het volgende:
De vraag is meer leert RTL nu van het nee debacle of gaan we dit elk jaar zien? Want het shock effect (voor zover dat er was en nodig was) is er nu wel vanaf.

Als we voortaan elk seizoen een of meerdere nee's gaan krijgen...
Ik had het programma nog niet eerder gezien, en dacht eigenlijk dat er altijd wel een koppel tussen zat dat niet trouwde. Heb me meer verbaasd over het feit dat dat niet zo was :D
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_220762004
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 02:05 schreef W00fer het volgende:
De vraag is meer leert RTL nu van het nee debacle of gaan we dit elk jaar zien? Want het shock effect (voor zover dat er was en nodig was) is er nu wel vanaf.

Als we voortaan elk seizoen een of meerdere nee's gaan krijgen...
Je kan het niet echt voorkomen. Je kan er geen boetes opzetten of iets, uiteindelijk trouwt met wel echt voor de wet. De basis van het programma is dat je het probeert maar ook dat je te allen tijde kan stoppen. We hebben vaak genoeg gezien dat het op de huwelijksreis op dag 1 of 2 al klapt en men apart gaat slapen.

Het enige wat je als programma kan doen is mensen zoals Sandra niet de aandacht geven die ze zo graag wenst. Een beetje eenzelfde probleem wat Idols op een gegeven moment had, de idioten kwamen puur voor de TV exposure.

Ik blijf het respectloos vinden van Sandra. Respectloos naar de makers, naar de kijkers, naar je gasten en natuurlijk naar Rob. Ik snap het heel goed dat een eerste blik soms even slikken is, maar er is allerlei moeite gedaan voor jouw huwelijk. Het is niet dat de experts helemaal debiel zijn en maar wat koppelen, we kunnen er van alles van zeggen en vinden maar het eerlijke verhaal is wel dat ze echt wel serieus naar de matches kijken (zeker de laatste jaren opvallend veel succes zelfs).

Maar laten we de rol van RTL ook niet uitvlakken. Het is toch kneiterdom dat Sandra de naam van Rob gewoon opgestuurd kreeg en Google kon aanslingeren? Hoe grote faal van het programma is dat zeg. In de aanloop naar het huwelijk loopt toch alle post en communicatie via het programma? Dan mag je dit soort fouten niet maken. Er is niet zeker dat Sandra dan gewoon ja had gezegd, maar op zijn minst had ze niet al een week in de stress gezeten en opgebouwd naar de Nee omdat ze wist wie er voor haar zou staan.
pi_220762365
Op zijn minst de onkosten laten vergoeden als iemand er meteen uit wil stappen door nee te zeggen. Het is voor beide families ook een en al ellende als dat gebeurd, dus betalen pannenkoek!!!!!!!!!!!!!! ^)

[ Bericht 40% gewijzigd door Chea49 op 11-05-2026 10:35:57 ]
  maandag 11 mei 2026 @ 10:21:25 #7
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_220762368
Je kan er toch gewoon wel boetes op zetten lijkt me?

Je doet mee en je trouwt, en als je dat niet aandurft doe je niet mee. Simpel.
Zeg je nee, dan betaal je lekker voor al die kosten die zijn gemaakt.
Gourmetten of steengrillen?
pi_220762487
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:21 schreef Silenus het volgende:
Je kan er toch gewoon wel boetes op zetten lijkt me?

Je doet mee en je trouwt, en als je dat niet aandurft doe je niet mee. Simpel.
Zeg je nee, dan betaal je lekker voor al die kosten die zijn gemaakt.
Lijkt mij geen goede zaak, het is een huwelijk en niet een dinertje zoals bij andere datingsprogramma's. Je kan iemand niet dwingen om te trouwen lijkt mij en daar boetes op zetten is onethisch en ik vermoed ook juridisch onhoudbaar.

Het zelf laten betalen klinkt leuk, maar lang niet elke kandidaat heeft daar genoeg geld voor. Ze zouden maar net een trouwjurk van 5k hebben uitgezocht voor je en een huwelijksreis naar de Bahama's. Dan ben je failliet.

Denk dat de enige echte optie is om het dan niet uit te zenden. Of dusdanig kort (nog korter dan nu) dat het op geen enkel vlak interessant is om te doen.
pi_220762499
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:21 schreef Chea49 het volgende:
Op zijn minst de onkosten laten vergoeden als iemand er meteen uit wil stappen door nee te zeggen. Het is voor beide families ook een en al ellende als dat gebeurd, dus betalen pannenkoek!!!!!!!!!!!!!! ^)
Wellicht is dat nog wel het meest krachtige middel, de eigen familie en vrienden. Ik zou als ik daar zou zitten, opgedirkt en met een duur kado, en zo genept zou worden mij wel achter de oren krabben wat ik van de persoon die nee zegt zou vinden. Dat zou niet zomaar voorbijgaan denk ik.
pi_220762528
Haar eigen familie weet hoe zij is maar de andere familie wordt totaal verrast en dat vind ik nog het ergste. Allemaal hun gemaakte onkosten naar dat mens sturen. :(
pi_220762817
Ben wel benieuwd of het iets qua kijkcijfers heeft opgeleverd.
Er was vooraf al bekend dat er dit seizoen iets bijzonders ging gebeuren, daarna dat het om een ‘nee’ ging.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220763317
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:48 schreef Chea49 het volgende:
Haar eigen familie weet hoe zij is maar de andere familie wordt totaal verrast en dat vind ik nog het ergste. Allemaal hun gemaakte onkosten naar dat mens sturen. :(
Als ze de familie een leuke dag hebben gegeven verder zal het allemaal wel loslopen toch? Beetje eten en drinken met elkaar is toch altijd goed, bruiloft of geen bruiloft. De kado's konden weer mee naar huis :)
pi_220763700
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 12:39 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Als ze de familie een leuke dag hebben gegeven verder zal het allemaal wel loslopen toch? Beetje eten en drinken met elkaar is toch altijd goed, bruiloft of geen bruiloft. De kado's konden weer mee naar huis :)
Tot je outfits van een paar honderd euro heb gekocht. Kapper geweest. Etc.
Dan is het niet even een leuke dag. Voor Jan Joker. Gewoon je geld weggegooid.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 11 mei 2026 @ 13:21:31 #14
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220763845
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 12:39 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Als ze de familie een leuke dag hebben gegeven verder zal het allemaal wel loslopen toch? Beetje eten en drinken met elkaar is toch altijd goed, bruiloft of geen bruiloft. De kado's konden weer mee naar huis :)
Nou ja.. hoe leuk is de dag nog, als degene waar je voor komt zojuist op tv gedumpt is door z'n bruid..
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  maandag 11 mei 2026 @ 13:22:05 #15
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220763855
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 13:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Tot je outfits van een paar honderd euro heb gekocht. Kapper geweest. Etc.
Dan is het niet even een leuke dag. Voor Jan Joker. Gewoon je geld weggegooid.
Vind ik sowieso bij bruiloften, een hoop weggegooid geld. Ook als er wel ja gezegd wordt. Maar dat terzijde :+
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  maandag 11 mei 2026 @ 14:54:49 #16
174940 W00fer
Maar echt
pi_220764431
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 05:22 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ik had het programma nog niet eerder gezien, en dacht eigenlijk dat er altijd wel een koppel tussen zat dat niet trouwde. Heb me meer verbaasd over het feit dat dat niet zo was :D
Je hebt dus nog 10 seizoenen in te halen!
Friettent dikke Willie, met Willie
  maandag 11 mei 2026 @ 14:57:52 #17
174940 W00fer
Maar echt
pi_220764439
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 09:43 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Je kan het niet echt voorkomen. Je kan er geen boetes opzetten of iets, uiteindelijk trouwt met wel echt voor de wet. De basis van het programma is dat je het probeert maar ook dat je te allen tijde kan stoppen. We hebben vaak genoeg gezien dat het op de huwelijksreis op dag 1 of 2 al klapt en men apart gaat slapen.

Het enige wat je als programma kan doen is mensen zoals Sandra niet de aandacht geven die ze zo graag wenst. Een beetje eenzelfde probleem wat Idols op een gegeven moment had, de idioten kwamen puur voor de TV exposure.

Ik blijf het respectloos vinden van Sandra. Respectloos naar de makers, naar de kijkers, naar je gasten en natuurlijk naar Rob. Ik snap het heel goed dat een eerste blik soms even slikken is, maar er is allerlei moeite gedaan voor jouw huwelijk. Het is niet dat de experts helemaal debiel zijn en maar wat koppelen, we kunnen er van alles van zeggen en vinden maar het eerlijke verhaal is wel dat ze echt wel serieus naar de matches kijken (zeker de laatste jaren opvallend veel succes zelfs).

Maar laten we de rol van RTL ook niet uitvlakken. Het is toch kneiterdom dat Sandra de naam van Rob gewoon opgestuurd kreeg en Google kon aanslingeren? Hoe grote faal van het programma is dat zeg. In de aanloop naar het huwelijk loopt toch alle post en communicatie via het programma? Dan mag je dit soort fouten niet maken. Er is niet zeker dat Sandra dan gewoon ja had gezegd, maar op zijn minst had ze niet al een week in de stress gezeten en opgebouwd naar de Nee omdat ze wist wie er voor haar zou staan.
Ik kan me herinneren dat bij de vele post die Boer Zoekt Vrouw langsbrengt er ook wel eens een naam en achternaam stond / staat. Overigens, als de productie dit wist (want gemeld door Sandra) konden ze denk ik niet meer terug, aangezien de trouwlocatie en alles al was gehuurd.
Friettent dikke Willie, met Willie
  maandag 11 mei 2026 @ 14:58:54 #18
174940 W00fer
Maar echt
pi_220764448
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:40 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Lijkt mij geen goede zaak, het is een huwelijk en niet een dinertje zoals bij andere datingsprogramma's. Je kan iemand niet dwingen om te trouwen lijkt mij en daar boetes op zetten is onethisch en ik vermoed ook juridisch onhoudbaar.

Het zelf laten betalen klinkt leuk, maar lang niet elke kandidaat heeft daar genoeg geld voor. Ze zouden maar net een trouwjurk van 5k hebben uitgezocht voor je en een huwelijksreis naar de Bahama's. Dan ben je failliet.

Denk dat de enige echte optie is om het dan niet uit te zenden. Of dusdanig kort (nog korter dan nu) dat het op geen enkel vlak interessant is om te doen.
Dat kan zeker wel, er zijn allerlei bepalingen in spelprogramma's.
Friettent dikke Willie, met Willie
  maandag 11 mei 2026 @ 15:00:08 #19
174940 W00fer
Maar echt
pi_220764457
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ben wel benieuwd of het iets qua kijkcijfers heeft opgeleverd.
Er was vooraf al bekend dat er dit seizoen iets bijzonders ging gebeuren, daarna dat het om een ‘nee’ ging.
Het heeft wel veel meer kijkcijfers opgeleverd want vorige seizoenen zaten op of onder het miljoen, nu 1.4 miljoen.
Dat is in deze tijd waarin steeds minder lineaire tv werd gekeken toch wel uitzonderlijk. In de tijd dat Peter vd Vorst het programma maakte was er nog niet veel concurrentie.
Friettent dikke Willie, met Willie
  maandag 11 mei 2026 @ 15:01:28 #20
174940 W00fer
Maar echt
pi_220764464
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 13:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Tot je outfits van een paar honderd euro heb gekocht. Kapper geweest. Etc.
Dan is het niet even een leuke dag. Voor Jan Joker. Gewoon je geld weggegooid.
Niet helemaal vergelijkbaar want bijvoorbeeld bij Kyle en Danique hoor je iedereen op de bruiloft zeggen dat komt wel goed. Terwijl ze nu op tv zien dat het helemaal mislukt. Je weet dat dat onderdeel is van het programma.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_220764503
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 15:01 schreef W00fer het volgende:

[..]
Niet helemaal vergelijkbaar want bijvoorbeeld bij Kyle en Danique hoor je iedereen op de bruiloft zeggen dat komt wel goed. Terwijl ze nu op tv zien dat het helemaal mislukt. Je weet dat dat onderdeel is van het programma.
Onderdeel van het programma is niet nee zeggen bij het altaar en mensen voor niks laat komen naar een bruiloft? Of begrijp ik je verkeerd.

Mensen komen, ja, en het experiment kan mislukken. Maar ze volgen het experiment van begin tot eind.
Nee zeggen is nog niet eerder gebeurd. En is niet standaard risico.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 11 mei 2026 @ 15:18:47 #22
174940 W00fer
Maar echt
pi_220764589
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 15:05 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Onderdeel van het programma is niet nee zeggen bij het altaar en mensen voor niks laat komen naar een bruiloft? Of begrijp ik je verkeerd.

Mensen komen, ja, en het experiment kan mislukken. Maar ze volgen het experiment van begin tot eind.
Nee zeggen is nog niet eerder gebeurd. En is niet standaard risico.
Andere landen hebben dit al wel gehad. Dus het zat er een keer aan te komen in Nederland. Zoals Eveline Stallaart in de media aangeeft worden mensen op de datingmarkt steeds kritischer. Dat je er niet vanuit gaat dat het kan gebeuren is misschien naief.

Dat iedereen in zijn nette kloffie komt dat is inderdaad erg vervelend. Wat je daartegen kan doen is de selectie beter doen, nog meer gaan focussen op uiterlijk, boetes in de contracten opnemen of zoals in dit geval blijkt Sandra vooraf al filteren.

Aan de andere kant kun je ook zeggen we nemen het op de koop toe. En in de entertainment industrie is het toch altijd al the show must go on.

Komt nog bij dat het plan B van RTL (MAFS Second Chance) ook niet echt werkte. Ik bedoel er zijn 2 seizoenen uitgezonden? Maar wie herinnert zich dat nog?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_220764656
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 15:18 schreef W00fer het volgende:

[..]
Andere landen hebben dit al wel gehad. Dus het zat er een keer aan te komen in Nederland. Zoals Eveline Stallaart in de media aangeeft worden mensen op de datingmarkt steeds kritischer. Dat je er niet vanuit gaat dat het kan gebeuren is misschien naief.

Dat iedereen in zijn nette kloffie komt dat is inderdaad erg vervelend. Wat je daartegen kan doen is de selectie beter doen, nog meer gaan focussen op uiterlijk, boetes in de contracten opnemen of zoals in dit geval blijkt Sandra vooraf al filteren.

Aan de andere kant kun je ook zeggen we nemen het op de koop toe. En in de entertainment industrie is het toch altijd al the show must go on.

Komt nog bij dat het plan B van RTL (MAFS Second Chance) ook niet echt werkte. Ik bedoel er zijn 2 seizoenen uitgezonden? Maar wie herinnert zich dat nog?
Op uiterlijk matchen, idd. :)

Bij de AUS en UK versie (ik volg het pas recent dus misschien zit ik mis) zijn mensen veel meer verzorgd en socialer. Meer aantrekkelijk. Er zijn of lijken meer successen.
Wij hebben de helft gevuld met socially awkward en forever single. Aan wie koppel je ijskoude Linda en Kirsten, en Kyle? :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220764840
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 13:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Tot je outfits van een paar honderd euro heb gekocht. Kapper geweest. Etc.
Dan is het niet even een leuke dag. Voor Jan Joker. Gewoon je geld weggegooid.
Je weet waar je naartoe gaat toch? En dan weet je ook het risico. Je kan ook voor minder dan 100 euro klaar zijn.

Het is zuur, maar zowel de deelnemers als gasten weten waar ze aan beginnen.
pi_220764849
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 13:21 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Nou ja.. hoe leuk is de dag nog, als degene waar je voor komt zojuist op tv gedumpt is door z'n bruid..
Ik kan enkel voor mijn eigen omgeving spreken, maar wij zouden nog een fantastische dag hebben. Waarschijnlijk dronken als een lor en volgevroten naar huis _O-
pi_220764863
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 14:57 schreef W00fer het volgende:

[..]
Ik kan me herinneren dat bij de vele post die Boer Zoekt Vrouw langsbrengt er ook wel eens een naam en achternaam stond / staat. Overigens, als de productie dit wist (want gemeld door Sandra) konden ze denk ik niet meer terug, aangezien de trouwlocatie en alles al was gehuurd.
Het programma stond met de rug tegen de muur, het was gewoon een eigen grove fout van het programma dat dit kon gebeuren. Zij sturen toch alle post en pakketten door naar de locatie waar iemand "verrast" wordt met de kaart/kado? Je kan mij niet vertellen dat deelnemers dat zelf naar bruidsboetiek het Jurkje hoeven te sturen.
pi_220764878
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 14:58 schreef W00fer het volgende:

[..]
Dat kan zeker wel, er zijn allerlei bepalingen in spelprogramma's.
Maar die zijn wel een stuk minder ingrijpend. Als je met een bepaling voorkomt dat iemand nee kan zeggen dan ga je echt elke grens over. Het is een huwelijk en een huwelijk heeft zowel juridisch als belastingtechnisch verregaande gevolgen. Ik denk niet dat er ook maar 1 rechter in meegaat met een bepaling waarbij je geen nee kan zeggen tenzij je een zak geld overhandigt.

Qua kosten is dit gewoon risico van het programma. Ik zou eerder als gast een bepaling laten opnemen dat het programma je outfit en dergelijken vergoed in zo'n geval. Dat klinkt veel logischer. En zou voor de experts ook een stok achter de deur kunnen worden om de best mogelijke match af te leveren.
pi_220764896
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 13:21 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Nou ja.. hoe leuk is de dag nog, als degene waar je voor komt zojuist op tv gedumpt is door z'n bruid..
Zaten de ouders van Rob er ook niet? Sneu voor hen ook om dit te zien.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220764904
Ik ben wel benieuwd of Sandra ook nee had gezegd als ze Rob daar voor het eerst had gezien. (We zullen het nooit weten. :+ )
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220764907
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 15:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Op uiterlijk matchen, idd. :)

Bij de AUS en UK versie (ik volg het pas recent dus misschien zit ik mis) zijn mensen veel meer verzorgd en socialer. Meer aantrekkelijk. Er zijn of lijken meer successen.
Wij hebben de helft gevuld met socially awkward en forever single. Aan wie koppel je ijskoude Linda en Kirsten, en Kyle? :')
Is het niet per definitie zo dat er grotendeels wat meer "kanslozen" mee zullen doen? Bij Lang leve de Liefde en in mindere mate bij First Dates zie je dit ook. Want uiteindelijk is het simpel: iemand met een leuke uitstraling, goede verzorging en sociale skills heeft een programma meestal niet nodig om een date te vinden.

De de AUS versie kan ik mij voorstellen dat de verspreiding van de bevolking over het land, en daardoor de zeer lage bevolkingsdichtheid, er een ander slag mensen zich aanmeldt.

Van de UK geloof ik niet dat er meer aantrekkelijke mensen zijn, wat een trailer trash loopt daar rond zeg _O-
pi_220764920
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 15:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben wel benieuwd of Sandra ook nee had gezegd als ze Rob daar voor het eerst had gezien. (We zullen het nooit weten. :+ )
We zullen het nooit weten, maar eerlijk gezegd denk ik dat het dan wel anders gelopen was als ze dat niet had geweten. Nu heeft ze zich al dagen zitten opnaaien thuis. Dat is ook wel menselijk, daarom is het ook zo'n grote fout van de productie wat mij betreft.

Niet dat ik denk dat het huwelijk ook op maar 1 manier stand had gehouden, dat was op huwelijksreis op dag 2 of 3 alsnog geklapt hoor.
pi_220764928
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 15:49 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Zaten de ouders van Rob er ook niet? Sneu voor hen ook om dit te zien.
Tsjah, om die reden zullen er ook geregeld familieleden / vrienden niet aanwezig op zo'n bruiloft.

Je weet dat het kan gebeuren, als je daar niet mee kan dealen dan moet je niet komen. Teleurstelling hoort ook bij het leven en laten we het ook niet te zwaar maken, het is "maar" een afgeblazen huwelijk. Als dat de grootste tegenslag is in het leven (het als gast bij een afgeblazen bruiloft zijn) dan heb je het echt goed voor elkaar hoor :)
pi_220764931
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 15:54 schreef GereDathan het volgende:

[..]
We zullen het nooit weten, maar eerlijk gezegd denk ik dat het dan wel anders gelopen was als ze dat niet had geweten. Nu heeft ze zich al dagen zitten opnaaien thuis. Dat is ook wel menselijk, daarom is het ook zo'n grote fout van de productie wat mij betreft.

Niet dat ik denk dat het huwelijk ook op maar 1 manier stand had gehouden, dat was op huwelijksreis op dag 2 of 3 alsnog geklapt hoor.
Of de productie dacht een keer iets ‘per ongeluk’ niet te controleren. :+ Precies bij een vrij ijdele vrouw.

Of het was echt per ongeluk en ze genieten smakeloos en zien het niet als fout.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220764945
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 15:56 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Tsjah, om die reden zullen er ook geregeld familieleden / vrienden niet aanwezig op zo'n bruiloft.

Je weet dat het kan gebeuren, als je daar niet mee kan dealen dan moet je niet komen. Teleurstelling hoort ook bij het leven en laten we het ook niet te zwaar maken, het is "maar" een afgeblazen huwelijk. Als dat de grootste tegenslag is in het leven (het als gast bij een afgeblazen bruiloft zijn) dan heb je het echt goed voor elkaar hoor :)
Oudere mensen op leeftijd en hun zoon zie ik toch niet gewoon “als gast op een afgeblazen bruiloft”. Maar jij staat er sowieso wat anders in.
Jezelf met een groep kapot zuipen op een bruiloft vind ik dan weer trailer trash. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220764978
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 15:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Of de productie dacht een keer iets ‘per ongeluk’ niet te controleren. :+ Precies bij een vrij ijdele vrouw.

Of het was echt per ongeluk en ze genieten smakeloos en zien het niet als fout.
Ik heb er heel veel moeite mee, en ook geen enkele serieuze aanwijzing voor, dat de productie dit bewust zou doen. Uiteindelijk verkoopt succes TV beter en ook als het later in het programma botst op de huwelijksreis of bij het samenwonen is dat vaak veel smeuïger voor de kijker.

Er wordt natuurlijk wel gestuurd her en der, het zou erg naïef zijn om dat niet te denken, maar dat gebeurd veel subtieler en op andere momenten. Bijvoorbeeld de bijzonder ongemakkelijke situaties die de experts creëren op zo'n bankje op het koppelsweekend (is het een weekend of dag vraag ik mij nu af). Kyle/Danique en Luigi/Kirsten blijven pushen om het toch op een andere manier nog te proberen levert gouden TV op.

Denk ook oprecht dat ze er niet van genieten, als je naar het hele programma kijkt is het huwelijksmoment echt het minst belangrijk van allemaal gek genoeg. Traditioneel wordt er een zee van tijd verspild aan jurken en pakken uitzoeken, vrijgezellendagen en andere nonsens. Dan even snel een JA eruit persen en doooorrr naar de huwelijksreis.
pi_220765002
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 15:57 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Oudere mensen op leeftijd en hun zoon zie ik toch niet gewoon “als gast op een afgeblazen bruiloft”. Maar jij staat er sowieso wat anders in.
Hoe moet je ze dan zien? Het zijn niet meer dan gasten die uitgenodigd zijn toch?

quote:
Jezelf met een groep kapot zuipen op een bruiloft vind ik dan weer trailer trash. :D
Beter lezen en dan nog een keer reageren ;)
pi_220765106
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 16:02 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Hoe moet je ze dan zien? Het zijn niet meer dan gasten die uitgenodigd zijn toch?

Oude mensen op leeftijd die misschien zo onwijs de hoop hebben dat de zoon eindelijk iemand gaat vinden.
Ze leven er maanden naartoe.
Dat is wat anders dan dat een vriend of vriendin het een leuk probeersel vindt en niet vies is van tv.

Zelfs bij een Gio die jonger is zag je bijna de opluchting bij de ouders. Zou het dan toch?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 11 mei 2026 @ 16:30:28 #38
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220765219
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 15:54 schreef GereDathan het volgende:

[..]
We zullen het nooit weten, maar eerlijk gezegd denk ik dat het dan wel anders gelopen was als ze dat niet had geweten. Nu heeft ze zich al dagen zitten opnaaien thuis. Dat is ook wel menselijk, daarom is het ook zo'n grote fout van de productie wat mij betreft.

Niet dat ik denk dat het huwelijk ook op maar 1 manier stand had gehouden, dat was op huwelijksreis op dag 2 of 3 alsnog geklapt hoor.
Plus ze heeft het al met vriendinnen besproken natuurlijk, die ook al uitgebreid hun mening gegeven hebben. Ben het met je eens dat het waarschijnlijk sowieso niet gewerkt had, maar denk ook dat ze dan misschien nog wel ja gezegd had.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  maandag 11 mei 2026 @ 18:02:12 #39
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220766147
Het is tv, en tv is alles voor de kijkcijfers.
Als gast zou ik geen kado meenemen, bel maar als je na een jaar nog bij elkaar bent :+
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 12 mei 2026 @ 20:45:34 #40
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220775752
Ik begrijp die Kirsten echt niet hoor. "Nee ik ga echt niet binnen een jaar samenwonen, dan is niks meer van mezelf, véél te veel onzekerheid!".
Waarom doe je dan in godsnaam aan zo'n programma mee :')
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_220775785
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 20:45 schreef kwiwi het volgende:
Ik begrijp die Kirsten echt niet hoor. "Nee ik ga echt niet binnen een jaar samenwonen, dan is niks meer van mezelf, véél te veel onzekerheid!".
Waarom doe je dan in godsnaam aan zo'n programma mee :')
Ze lijkt mentaal op een onzekere puber die nergens nee op durft te zeggen. Stukkie assertiviteitstraining kan ze wel gebruiken i.i.g.
pi_220776432
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 20:45 schreef kwiwi het volgende:
Ik begrijp die Kirsten echt niet hoor. "Nee ik ga echt niet binnen een jaar samenwonen, dan is niks meer van mezelf, véél te veel onzekerheid!".
Waarom doe je dan in godsnaam aan zo'n programma mee :')
Echt onbegrijpelijk. Die moet dit toch niet met goed fatsoen terug kunnen kijken?
Ik wou trouwens dat ik zo opgewekt en optimistisch in het leven stond als Luigi, die man verdient echt een prijs voor zijn doorzettingsvermogen.
pi_220778586
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 21:25 schreef Remco het volgende:

[..]
Echt onbegrijpelijk. Die moet dit toch niet met goed fatsoen terug kunnen kijken?
Ik wou trouwens dat ik zo opgewekt en optimistisch in het leven stond als Luigi, die man verdient echt een prijs voor zijn doorzettingsvermogen.
Ik vind het een slappe hap. Zeg wat !! Doe wat !! Zeg tegen haar dat je aan tafel wil eten met een bord ipv met een plastic bak op de bank. Geef wat tegengas aan die sufkut.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220779138
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 21:25 schreef Remco het volgende:

[..]
Echt onbegrijpelijk. Die moet dit toch niet met goed fatsoen terug kunnen kijken?
Ik wou trouwens dat ik zo opgewekt en optimistisch in het leven stond als Luigi, die man verdient echt een prijs voor zijn doorzettingsvermogen.
Heel eerlijk? Het lijkt me best een aardige kerel toe, maar wel het laatste puppy uit het nest dat niet helemaal door heeft hoe ie schattig moet zijn en zich daardoor in allerlei bochten aan het wringen is om maar mee naar huis genomen te worden.
  woensdag 13 mei 2026 @ 08:35:48 #45
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_220779417
Hij is veel te a-typisch voor een man, of zoals vrouwen vaak zeggen 'man-man'. Vrouwen die nog denken in oude rolpatronen (vrouw praat over gevoel, man is groot en stoer en lomp), snappen Luigi dus niet en vinden hem een sukkeltje. Kirsten heeft het überhaupt niet begrepen in het leven dus die slaat dan al helemaal dicht bij zo'n gozer.

Luigi kan er na deze uitzendingen er lekker op los tinderen als 'ie wil, maar waarschijnlijk blijft ie plakken aan de eerste de beste vrouw die met honger aan komt lopen op de eerste date. Kirsten durft nu nooit meer buiten haar tribe te komen. Eigenlijk allemaal van die natte tosti's in een nichterig danspakje en nog veel vrouwelijker dan Luigi. Conclusie ze gaat nog meer tegen haar kat praten, ze gaat nog meer naar haar kat ruiken, ze wordt nog contactgestoorder en blijft dus gewoon alleen. Lieve ouders had ze, maar die hebben toch wat steken laten vallen in de opvoeding als dit je eindproduct is na 31 jaar.
Gourmetten of steengrillen?
pi_220779579
Ik heb het idee dat Kirsten vooral ongemakkelijk is bij alle eigenschappen van Luigi die door omstanders juist worden gewaardeerd, want voor haar vergroot dat de druk weer.
Dat is blijkbaar ook waar Hinke heel goed mee omging.

Vond het wel heel sneu hoe Luigi eerst nog met Kirsten over zijn gevoel probeerde te praten, maar daar werd zo kil op gereageerd dat hij het beneden bij de twee dames echt nodig had om zijn hart te luchten.
  woensdag 13 mei 2026 @ 09:26:06 #47
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_220779821
Kirsten was juist in haar huis veel beter in de omgang, viel mij zeker niet tegen
  woensdag 13 mei 2026 @ 10:02:47 #48
174940 W00fer
Maar echt
pi_220780455
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 09:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Kirsten was juist in haar huis veel beter in de omgang, viel mij zeker niet tegen
Het probleem is dat je niet in je huis leeft maar in de maatschappij.

Vaak hebben dit soort mensen een succesbubbel waar ze zelden uit komen. Als het leven dan ook nog een groot deel geluk is, dan heb je weinig te vertellen aan een man.
Friettent dikke Willie, met Willie
  woensdag 13 mei 2026 @ 10:42:46 #49
511255 camilero
tufkatufka...
pi_220780721
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 07:33 schreef totebel het volgende:

[..]
Heel eerlijk? Het lijkt me best een aardige kerel toe, maar wel het laatste puppy uit het nest dat niet helemaal door heeft hoe ie schattig moet zijn en zich daardoor in allerlei bochten aan het wringen is om maar mee naar huis genomen te worden.
mooie omschrijving :D
pi_220780911
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 23:53 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik vind het een slappe hap. Zeg wat !! Doe wat !! Zeg tegen haar dat je aan tafel wil eten met een bord ipv met een plastic bak op de bank. Geef wat tegengas aan die sufkut.
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 07:33 schreef totebel het volgende:

[..]
Heel eerlijk? Het lijkt me best een aardige kerel toe, maar wel het laatste puppy uit het nest dat niet helemaal door heeft hoe ie schattig moet zijn en zich daardoor in allerlei bochten aan het wringen is om maar mee naar huis genomen te worden.
Ja ben ik het beide ook wel mee eens. Maar dat is wel een beetje het rare aan dit programma. Er wordt maar gepushed en gepushed om door te gaan en Luigi doet dat wel. Maar persoonlijk was ik ook allang afgehaakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')