Omdat dit iets is wat nu helemaal niet speelt en al van een tijd geleden is.quote:Op woensdag 9 september 2026 11:38 schreef Hetekip het volgende:
Oh dan geef je toe dat dat anders ligt, maar wil je daar niet over beginnen. Maar ja hij is wel weggepest omdat jullie hem niet mochten.
En daar krijgt hij dan ook vaak genoeg een ban voor.quote:Op woensdag 9 september 2026 11:38 schreef Hetekip het volgende:
Maar Solotovski scheld zo vaak met 'kk' roept agressieve dingen dat ik ook kan zeggen dat hij een act is van de rapper steen waar hij zo'n fan van is, en dat hij normaal moet doen.
Ik zit met niemand hier in een Discord.quote:Op woensdag 9 september 2026 11:38 schreef Hetekip het volgende:
Zo weet ik nu ook zeker dat jullie nu in een discord jullie plan B zitten, waar jullie smullen om wat hier nu gebeurd en daar komen jullie dan ook allemaal vandaan om hier te posten. Dat vind ik ook niet netjes, en dat vind ik klieren/trollen noem maar op, maar ja. Ik ga daarom niet kinderachtig doen dat ik vind dat jij niet meer mag posten of weg moet.
Ja maar je kan ook zeggen is een troll act mag hij niet meer doen in de SC.quote:Op woensdag 9 september 2026 11:40 schreef Ama het volgende:
En daar krijgt hij dan ook vaak genoeg een ban voor.
Schei uit met die slachtoffer rol.quote:Op woensdag 9 september 2026 11:47 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ja maar je kan ook zeggen is een troll act mag hij niet meer doen in de SC.
Maar daar maken jullie je niet hard voor, omdat jullie hem mogen, en ons niet.
Dat is het hele verschil waar het jullie om gaat. Wie zijn jullie vriendjes en wie niet.
Wij discrimineren niet, jullie wel.
quote:Op woensdag 9 september 2026 11:38 schreef Hetekip het volgende:
Zo weet ik nu ook zeker dat jullie nu in een discord jullie plan B zitten, waar jullie smullen om wat hier nu gebeurd en daar komen jullie dan ook allemaal vandaan om hier te posten.
Oh, pardon.quote:Op woensdag 9 september 2026 11:47 schreef yvonne het volgende:
Nou,lul je sc maar vol,je bent heel goed in het verdraaien van dingen en van iedereen behalve jezelf de maat te nemen. We laten het hier verder rusten..
Nee van mij geen posts meer hier. Het probleem is opgelost. Ik ga niet ergens posten waar men niet eens rekening wil houden met elkaar en de zin van een klein groepje gewoon moet worden doorgedreven. Nu zijn wij het, morgen is het iemand anders die hen niet bevalt. Ik zoek wel een lege SC maar daar komen ze ons geheid ook lastig vallen.quote:Op woensdag 9 september 2026 11:47 schreef yvonne het volgende:
Nou,lul je sc maar vol,je bent heel goed in het verdraaien van dingen en van iedereen behalve jezelf de maat te nemen. We laten het hier verder rusten..
Vragen aan @SimonB.quote:Op woensdag 9 september 2026 12:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoor ik dat er een fok discord is? Mag ik meedoen
Zie hier ook nog eens bewijs dat het allemaal niet zo erg voor ze is. Ze beginnen er zelf over. Het gaat ze om de persoon niet de inhoud. Maar hoop dat de regels in de SC voor iedereen gaan gelden. Dus dat zij het ook niet mogen.quote:Op woensdag 9 september 2026 12:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien heeft hij een vervelende beheerder
quote:Op woensdag 9 september 2026 13:03 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Zie hier ook nog eens bewijs dat het allemaal niet zo erg voor ze is. Ze beginnen er zelf over. Het gaat ze om de persoon niet de inhoud. Maar hoop dat de regels in de SC voor iedereen gaan gelden. Dus dat zij het ook niet mogen.
En dat is het ook. Waar jullie eerst al huilend afdropen, omdat jullie treitertechnieken op niets uitliepen hebben jullie nu ineens @yvonne achter jullie staan. Ik ben de beroerdste niet om een nederlaag in de ogen te kijken. Gefeliciteerd!quote:
Een sc links laten liggen omdat het bedroevend kut was is huilend afdruipen? Weer wat geleerdquote:Op woensdag 9 september 2026 13:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En dat is het ook. Waar jullie eerst al huilend afdropen, omdat jullie treitertechnieken op niets uitliepen hebben jullie nu ineens @:yvonne achter jullie staan. Ik ben de beroerdste niet om een nederlaag in de ogen te kijken. Gefeliciteerd!
Uiteindelijk links laten liggen toen bleek dat wij nergens heen gingen, dus ja het was inderdaad huilend afdruipen. Een dag niet geleerd is een dag niet geleefd.quote:Op woensdag 9 september 2026 13:49 schreef Questular het volgende:
[..]
Een sc links laten liggen omdat het bedroevend kut was is huilend afdruipen? Weer wat geleerd
Zonder schelden kan ook.quote:Op woensdag 9 september 2026 13:03 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Zie hier ook nog eens bewijs dat het allemaal niet zo erg voor ze is. Ze beginnen er zelf over. Het gaat ze om de persoon niet de inhoud. Maar hoop dat de regels in de SC voor iedereen gaan gelden. Dus dat zij het ook niet mogen.
Dus ik wacht even af, zie dat jij en heteloopjohn je dingetje blijven doen en kies er voor om iets anders te doen is huilend afdruipen. Ben benieuwd wat de beheerder hier van vindt.quote:Op woensdag 9 september 2026 13:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Uiteindelijk links laten liggen toen bleek dat wij nergens heen gingen, dus ja het was inderdaad huilend afdruipen. Een dag niet geleerd is een dag niet geleefd.
Dus.quote:
Shit, we zijn betraptquote:Op woensdag 9 september 2026 11:38 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Zo weet ik nu ook zeker dat jullie nu in een discord jullie plan B zitten, waar jullie smullen om wat hier nu gebeurd en daar komen jullie dan ook allemaal vandaan om hier te posten. Dat vind ik ook niet netjes, en dat vind ik klieren/trollen noem maar op, maar ja. Ik ga daarom niet kinderachtig doen dat ik vind dat jij niet meer mag posten of weg moet.
Vraag 't 'm zou ik zeggen.quote:Op woensdag 9 september 2026 14:22 schreef Questular het volgende:
[..]
Dus ik wacht even af, zie dat jij en heteloopjohn je dingetje blijven doen en kies er voor om iets anders te doen is huilend afdruipen. Ben benieuwd wat de beheerder hier van vindt.
Lief doenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |