Waarom kan jij jouw kansloze act niet bespreken op plan B? Het is een openbaar forum en we bespreken geen zaken die tegen de policy ingaan. Bovendien staat het eenieder vrij om over ande onderwerpen te spreken. @Fushia2 gaat bijvoorbeeld nooit mee in ons gesprek maar laat weten hoe fijn hij het heeft in het gemoedelijke Spanje. Leggen wij hem een strobreed in de weg dan?quote:Op woensdag 9 september 2026 10:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom kunnen jullie niet gewoon op whatsapp die kansloze act met elkaar bespreken?
quote:Op woensdag 4 december 2024 09:18 schreef Solotovski het volgende:
Hahahaha ik ben chevy en vandaag ga ik mensen lekker wijs maken dat ik een gucci riempje superbeasted goated vindman man man
quote:Op woensdag 4 december 2024 09:16 schreef Solotovski het volgende:
Hahahahaah weer leuk aan het trollen chevy supergrappig weer hwhaha jij bent echt hilarisch man
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:20 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja nog meer mongooltjes
Alsof we met jou en chevy nog niet genoeg hebben
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:44 schreef Solotovski het volgende:
Je bent nog erger dan chevy
En dat zegt wat
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja moest snel zijn want ik gun chevy minder dan niks
quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
We willen wel chevy zeggen maar dan gaat ie weer achter de schermen lopen huilen en doen want dat doet ie al jaren
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee ik hou meer van je dikke hoerenmoeder chevy
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Aaaaaahw heeft chevy weer een tr gezet
Gras is groen
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:59 schreef Solotovski het volgende:
De aanwezigheid van chevy maakt het niet erg verleidelijk om te posten.
Zo te zien denken er meer zo over
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
1 Chevy is meer dan genoeg maat
quote:Op zondag 19 november 2023 17:28 schreef Solotovski het volgende:
Chevy doet het er gewoon om
Is alleen maar aan het zuigen. Wat dat betreft lijkt ie wel op z'n moeder
quote:Op woensdag 15 november 2023 08:47 schreef Solotovski het volgende:
Als chevy hier niet zat was het een stuk drukker
En als ik dan nog wat verder ga kijken dan moet Laforest het ontgelden.quote:Op maandag 13 november 2023 07:25 schreef Solotovski het volgende:
Aaah laten we nog even van de prachtige sc genieten nu chevy er nog niet is
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 21:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ben je een huisjesmelker of niet?
Want anders mag je sterven namelijk
quote:Op maandag 15 augustus 2022 15:29 schreef Solotovski het volgende:
Laforest laffe hond met je gastslotje
quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:45 schreef Solotovski het volgende:
Lijkt net of al die wijven kanker hebben
Troll laforest trap er niet in
quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2022 19:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wist je dat hoerenmoeder en miemiemiemie afkomstig is van mijn grote brein
Elke keer als iemand hoerenmoeder of miemiemiemie zegt op fok krijg ik 10 cent
quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:09 schreef Solotovski het volgende:
Wss heeft laforest alleen maar een paar luchtjes van prada
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat zal reuze meevallen. Ik ben geen laforest
quote:
Is dit dan wat FOK! wil telkens toegeven aan @Solotovski omdat hij iemand niet leuk vindt, iemand als troll wegzet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:20 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik vind dat wel zo'n tyfusmongool he die laforest
Was ook zo. Maar een troll die voor een troll opkomt is niks nieuws hier.quote:Op woensdag 9 september 2026 10:26 schreef Hetekip het volgende:
Maar laten we even eens gaan kijken naar het verleden en dan zien we dat het toen Chevy was. Die was niet welkom en verpeste de SC.
En dit is dus het hele probleem jullie vinden iemand een troll dus moet hij weg. Omdat hij of zij de SC verpest.quote:Op woensdag 9 september 2026 10:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Was ook zo. Maar een troll die voor een troll opkomt is niks nieuws hier.
Ik snap gewoon niet waarom jullie allemaal niet gewoon leuk met de rest kunnen meepraten ipv de hele tijd je act te moeten herhalen, net zolang tot mensen maar weggaan.quote:Op woensdag 9 september 2026 10:30 schreef Hetekip het volgende:
[..]
En dit is dus het hele probleem jullie vinden iemand een troll dus moet hij weg. Omdat hij of zij de SC verpest.
Tja zo kan je door blijven gaan, misschien moet Danny jullie veranderen in een task force, die elke maand een lijstje namen doorgeeft van users die weg moeten.
Ouwe koeien muchquote:Op woensdag 9 september 2026 10:26 schreef Hetekip het volgende:
Dit is eigenlijk de toekomst en ik snap niet dat @:capuchon_jongen dat niet inziet. Nu zijn het @:sebbeswensje en ik.
Maar laten we even eens gaan kijken naar het verleden en dan zien we dat het toen Chevy was. Die was niet welkom en verpeste de SC.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En als ik dan nog wat verder ga kijken dan moet Laforest het ontgelden.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Is dit dan wat FOK! wil telkens toegeven aan @:solotovski omdat hij iemand niet leuk vindt, iemand als troll wegzet.
Laforest, Chevy, Sebbeswensje en Hetekip zijn slachtoffers geen daders.
En ik blijf maar uitleggen dat het geen act is, maar daar gaan we elkaar niet in vinden. Betreft leuk meepraten, jullie zitten toch allemaal in een discord samen, en komen waarschijnlijk alleen maar hier om onrust te zaaien. Want opeens wordt er actie ondernomen tegen Sebbeswensje en mij, en opeens komt @vrijgevochten hier een stuk actiever dan ooit te voren. Allemaal gecoördineerd vanuit een discord groep, puur om hier onrust te zaaien.quote:Op woensdag 9 september 2026 10:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom jullie allemaal niet gewoon leuk met de rest kunnen meepraten ipv de hele tijd je act te moeten herhalen, net zolang tot mensen maar weggaan.
Geen ouwe koeien, maar een persiflage van jouw gedrag dat zich steeds weer herhaald. Toen was het bij Laforest daarna bij Chevy en nu bij ons. En toen je KLB mod was, was het bij Mikey. Iedereen die jou niet aanstaat moet weg.quote:
Nee.quote:Op woensdag 9 september 2026 10:34 schreef Hetekip het volgende:
Betreft leuk meepraten, jullie zitten toch allemaal in een discord samen
Nou nee maar oke.quote:Op woensdag 9 september 2026 10:34 schreef Hetekip het volgende:
Allemaal gecoördineerd vanuit een discord groep, puur om hier onrust te zaaien.
Heel opzichtig, hoe jullie via discord 'samenwerken' om dat hier te doen. En Yvonne trapt er met open ogen in
Denken dat wij dit vanuit een groep organiserenquote:Op woensdag 9 september 2026 10:34 schreef Hetekip het volgende:
[..]
En ik blijf maar uitleggen dat het geen act is, maar daar gaan we elkaar niet in vinden. Betreft leuk meepraten, jullie zitten toch allemaal in een discord samen, en komen waarschijnlijk alleen maar hier om onrust te zaaien. Want opeens wordt er actie ondernomen tegen Sebbeswensje en mij, en opeens komt @:vrijgevochten hier een stuk actiever dan ooit te voren. Allemaal gecoördineerd vanuit een discord groep, puur om hier onrust te zaaien.
Heel opzichtig, hoe jullie via discord 'samenwerken' om dat hier te doen. En Yvonne trapt er met open ogen in
Drenk dich lekker teske jong mit of zonger de beheerderquote:Op woensdag 9 september 2026 10:35 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Geen ouwe koeien, maar een persiflage van jouw gedrag dat zich steeds weer herhaald. Toen was het bij Laforest daarna bij Chevy en nu bij ons. En toen je KLB mod was, was het bij Mikey. Iedereen die jou niet aanstaat moet weg.
Dat is wat jij doet en wat je wil. Dat de moderatie daar gewoon met open ogen intrapt is niet eens grappig, maar het is wat het is.
Jij hebt gewonnen gefeliciteerd, ik ben benieuwd naar de volgende user op wie je de pik gaat hebben. Hoop dat hij net zo hard wordt aangepakt als wij.
Of R en P de slowchat, die is ook leeg.quote:Op woensdag 9 september 2026 10:59 schreef Gehakt_bal het volgende:
Er is toch een eigen topic: R&P / Volledig uit de hand lopen
Komt een beetje neer als de dagboeken van andere users. Laat je daar gaan en ga er geen sc mee vervuilen, want er zijn maar twee users die hier lol in hebben en dat zijn hetekip en SebbeSwensje. Het overgrote deel van de users van FOK ergert zich er dood aan. Het blijft n.l. niet beperkt tot de sc van klb, maar in andere topics wordt er ook al over de zogenaamde beheerder etc geblaat.
Nee want ik draag nu hetzelfde stront masker als ik op werk draag. En ik wil juist een plek waar ik mezelf kan zijn. Ik heb aangetoond dat Solotovski zich ook over Chevy en Laforest heeft beklaagd die moesten kosten wat kost weg.quote:Op woensdag 9 september 2026 11:09 schreef yvonne het volgende:
Als dit de nwe sc is, is het opgelost.
Kijk dat zou een oplossing zijn. In de KLB SC mag het. En dan mag het niet in andere topics. Dat zou een oplossing zijn waar ik mee kan leven.quote:Op woensdag 9 september 2026 10:59 schreef Gehakt_bal het volgende:
Er is toch een eigen topic: R&P / Volledig uit de hand lopen
Komt een beetje neer als de dagboeken van andere users. Laat je daar gaan en ga er geen sc mee vervuilen, want er zijn maar twee users die hier lol in hebben en dat zijn hetekip en SebbeSwensje. Het overgrote deel van de users van FOK ergert zich er dood aan. Het blijft n.l. niet beperkt tot de sc van klb, maar in andere topics wordt er ook al over de zogenaamde beheerder etc geblaat.
Maar dat is juist het hele ding.quote:Op woensdag 9 september 2026 11:16 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Kijk dat zou een oplossing zijn. In de KLB SC mag het. En dan mag het niet in andere topics. Dat zou een oplossing zijn waar ik mee kan leven.
Dan zeg je gewoonweg: Julie mogen er nergens over praten. Post maar zoals wij het willen of niet.quote:
Je noemt nu echt de hele tijd alleen maar mensen op die een matige act hebben. Als je zelf niet ziet dat voor de rest iedereen is weggegaan door die matige acts in de SC die maar door en doorgaan dan moet je misschien even je ogen laten testen.quote:Op woensdag 9 september 2026 11:21 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoonweg: Julie mogen er nergens over praten. Post maar zoals wij het willen of niet.
En zoals ik al eerder heb bewezen dan komt iemand als Chevy en die krijgt dat dan ook te horen. Dan worden jullie gewoon de KLB SC commissie die bepalen wie mag posten waarover en wie niet. Dat zou nogal wiedes zijn.
Je moet het juist beperken tot je eigen topic in R&P. Daar mag je volledig jezelf zijn inclusief act of hoe je het ook wilt noemen. Niemand in welke sc dan ook zit te wachten op dit constante herhaal gedrag over een beheerder etc etc.quote:Op woensdag 9 september 2026 11:16 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Kijk dat zou een oplossing zijn. In de KLB SC mag het. En dan mag het niet in andere topics. Dat zou een oplossing zijn waar ik mee kan leven.
Chevycaprice is een mod hier, en post ook gewoon mee.quote:Op woensdag 9 september 2026 11:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Je noemt nu echt de hele tijd alleen maar mensen op die een matige act hebben. Als je zelf niet ziet dat voor de rest iedereen is weggegaan door die matige acts in de SC die maar door en doorgaan dan moet je misschien even je ogen laten testen.
Hier ga ik verder niet op in.quote:Op woensdag 9 september 2026 11:34 schreef Hetekip het volgende:
Chevycaprice is een mod hier, en post ook gewoon mee.
Laforest gedeelte ligt ook wel een beetje anders maar geen behoefte om daar nu weer over te beginnen.quote:Op woensdag 9 september 2026 11:34 schreef Hetekip het volgende:
Laforest idem ditto, waarom is het een act dat hij vastgoed heeft, elke dag lekker gaat zwemmen of de bbq aanmaakt in Griekenland? Ik vind dat geen act, ik gun hem dat leven en zou zelf ook zo willen leven.
Oh dan geef je toe dat dat anders ligt, maar wil je daar niet over beginnen. Maar ja hij is wel weggepest omdat jullie hem niet mochten.quote:Op woensdag 9 september 2026 11:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier ga ik verder niet op in.
[..]
Laforest gedeelte ligt ook wel een beetje anders maar geen behoefte om daar nu weer over te beginnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |