abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 september 2026 @ 10:16:57 #151
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221756797
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 10:13 schreef Ama het volgende:

[..]
Waarom kunnen jullie niet gewoon op whatsapp die kansloze act met elkaar bespreken?
Waarom kan jij jouw kansloze act niet bespreken op plan B? Het is een openbaar forum en we bespreken geen zaken die tegen de policy ingaan. Bovendien staat het eenieder vrij om over ande onderwerpen te spreken. @Fushia2 gaat bijvoorbeeld nooit mee in ons gesprek maar laat weten hoe fijn hij het heeft in het gemoedelijke Spanje. Leggen wij hem een strobreed in de weg dan?
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221756842
Dit is eigenlijk de toekomst en ik snap niet dat @capuchon_jongen dat niet inziet. Nu zijn het @SebbeSwensje en ik.

Maar laten we even eens gaan kijken naar het verleden en dan zien we dat het toen Chevy was. Die was niet welkom en verpeste de SC.

quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2024 09:18 schreef Solotovski het volgende:
Hahahaha ik ben chevy en vandaag ga ik mensen lekker wijs maken dat ik een gucci riempje superbeasted goated vind

:') man man man
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2024 09:16 schreef Solotovski het volgende:
Hahahahaah weer leuk aan het trollen chevy supergrappig weer hwhaha jij bent echt hilarisch man
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 21:20 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Ja nog meer mongooltjes

Alsof we met jou en chevy nog niet genoeg hebben
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 22:44 schreef Solotovski het volgende:
Je bent nog erger dan chevy

En dat zegt wat
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 14:45 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Ja moest snel zijn want ik gun chevy minder dan niks
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 14:42 schreef Solotovski het volgende:
Fuck chevy met z'n tt
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 14:33 schreef Solotovski het volgende:

[..]

We willen wel chevy zeggen maar dan gaat ie weer achter de schermen lopen huilen en doen want dat doet ie al jaren :')
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 18:04 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Nee ik hou meer van je dikke hoerenmoeder chevy
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:39 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Aaaaaahw heeft chevy weer een tr gezet

Gras is groen
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 13:59 schreef Solotovski het volgende:
De aanwezigheid van chevy maakt het niet erg verleidelijk om te posten.

Zo te zien denken er meer zo over
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 20:46 schreef Solotovski het volgende:

[..]

1 Chevy is meer dan genoeg maat
quote:
10s.gif Op zondag 19 november 2023 17:28 schreef Solotovski het volgende:
Chevy doet het er gewoon om

Is alleen maar aan het zuigen. Wat dat betreft lijkt ie wel op z'n moeder
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2023 08:47 schreef Solotovski het volgende:
Als chevy hier niet zat was het een stuk drukker
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 07:25 schreef Solotovski het volgende:
Aaah laten we nog even van de prachtige sc genieten nu chevy er nog niet is
En als ik dan nog wat verder ga kijken dan moet Laforest het ontgelden.

quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 21:00 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Ben je een huisjesmelker of niet?

Want anders mag je sterven namelijk
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 15:29 schreef Solotovski het volgende:
Laforest laffe hond met je gastslotje
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 10:21 schreef Solotovski het volgende:
Supergay laforest
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 16:45 schreef Solotovski het volgende:
Lijkt net of al die wijven kanker hebben

Troll laforest trap er niet in
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 12:22 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Echt he wat een klapmongool
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2022 19:36 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Wist je dat hoerenmoeder en miemiemiemie afkomstig is van mijn grote brein :)

Elke keer als iemand hoerenmoeder of miemiemiemie zegt op fok krijg ik 10 cent
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 18:07 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Ja wat moet jij nou weer :r
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 16:09 schreef Solotovski het volgende:
Wss heeft laforest alleen maar een paar luchtjes van prada :')
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 20:40 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Dat zal reuze meevallen. Ik ben geen laforest
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2022 12:34 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Kk toch op met je prada
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 13:20 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Ik vind dat wel zo'n tyfusmongool he die laforest
Is dit dan wat FOK! wil telkens toegeven aan @Solotovski omdat hij iemand niet leuk vindt, iemand als troll wegzet.

Laforest, Chevy, Sebbeswensje en Hetekip zijn slachtoffers geen daders.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  roze woensdag 9 september 2026 @ 10:29:18 #153
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221756858
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 10:26 schreef Hetekip het volgende:
Maar laten we even eens gaan kijken naar het verleden en dan zien we dat het toen Chevy was. Die was niet welkom en verpeste de SC.
Was ook zo. Maar een troll die voor een troll opkomt is niks nieuws hier.
Your beauty never ever scared me.
pi_221756870
quote:
10s.gif Op woensdag 9 september 2026 10:29 schreef Ama het volgende:

[..]
Was ook zo. Maar een troll die voor een troll opkomt is niks nieuws hier.
En dit is dus het hele probleem jullie vinden iemand een troll dus moet hij weg. Omdat hij of zij de SC verpest.
Tja zo kan je door blijven gaan, misschien moet Danny jullie veranderen in een task force, die elke maand een lijstje namen doorgeeft van users die weg moeten.

Het is toch niet houdbaar dat telkens maar wordt geacteerd omdat jullie iemand niet mogen. :') Dat heet pesten.

Laforest mochten jullie ook niet, jullie hadden feest toen hij wegging.
  roze woensdag 9 september 2026 @ 10:32:06 #155
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221756878
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 10:30 schreef Hetekip het volgende:

[..]
En dit is dus het hele probleem jullie vinden iemand een troll dus moet hij weg. Omdat hij of zij de SC verpest.
Tja zo kan je door blijven gaan, misschien moet Danny jullie veranderen in een task force, die elke maand een lijstje namen doorgeeft van users die weg moeten.
Ik snap gewoon niet waarom jullie allemaal niet gewoon leuk met de rest kunnen meepraten ipv de hele tijd je act te moeten herhalen, net zolang tot mensen maar weggaan.
pi_221756893
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 10:26 schreef Hetekip het volgende:
Dit is eigenlijk de toekomst en ik snap niet dat @:capuchon_jongen dat niet inziet. Nu zijn het @:sebbeswensje en ik.

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En als ik dan nog wat verder ga kijken dan moet Laforest het ontgelden.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Is dit dan wat FOK! wil telkens toegeven aan @:solotovski omdat hij iemand niet leuk vindt, iemand als troll wegzet.

Laforest, Chevy, Sebbeswensje en Hetekip zijn slachtoffers geen daders.
Ouwe koeien much

Hou op hoor
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221756897
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 10:32 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik snap gewoon niet waarom jullie allemaal niet gewoon leuk met de rest kunnen meepraten ipv de hele tijd je act te moeten herhalen, net zolang tot mensen maar weggaan.
En ik blijf maar uitleggen dat het geen act is, maar daar gaan we elkaar niet in vinden. Betreft leuk meepraten, jullie zitten toch allemaal in een discord samen, en komen waarschijnlijk alleen maar hier om onrust te zaaien. Want opeens wordt er actie ondernomen tegen Sebbeswensje en mij, en opeens komt @vrijgevochten hier een stuk actiever dan ooit te voren. Allemaal gecoördineerd vanuit een discord groep, puur om hier onrust te zaaien.

Heel opzichtig, hoe jullie via discord 'samenwerken' om dat hier te doen. En Yvonne trapt er met open ogen in _O-
pi_221756908
quote:
10s.gif Op woensdag 9 september 2026 10:34 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Ouwe koeien much

Hou op hoor
Geen ouwe koeien, maar een persiflage van jouw gedrag dat zich steeds weer herhaald. Toen was het bij Laforest daarna bij Chevy en nu bij ons. En toen je KLB mod was, was het bij Mikey. Iedereen die jou niet aanstaat moet weg.

Dat is wat jij doet en wat je wil. Dat de moderatie daar gewoon met open ogen intrapt is niet eens grappig, maar het is wat het is.

Jij hebt gewonnen gefeliciteerd, ik ben benieuwd naar de volgende user op wie je de pik gaat hebben. Hoop dat hij net zo hard wordt aangepakt als wij.
pi_221756914
Ga eens aan het werk ofzo
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  roze woensdag 9 september 2026 @ 10:37:17 #160
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221756916
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 10:34 schreef Hetekip het volgende:
Betreft leuk meepraten, jullie zitten toch allemaal in een discord samen
Nee. :?
quote:
Allemaal gecoördineerd vanuit een discord groep, puur om hier onrust te zaaien.

Heel opzichtig, hoe jullie via discord 'samenwerken' om dat hier te doen. En Yvonne trapt er met open ogen in
Nou nee maar oke.
pi_221756928
quote:

[..]
En ik blijf maar uitleggen dat het geen act is, maar daar gaan we elkaar niet in vinden. Betreft leuk meepraten, jullie zitten toch allemaal in een discord samen, en komen waarschijnlijk alleen maar hier om onrust te zaaien. Want opeens wordt er actie ondernomen tegen Sebbeswensje en mij, en opeens komt @:vrijgevochten hier een stuk actiever dan ooit te voren. Allemaal gecoördineerd vanuit een discord groep, puur om hier onrust te zaaien.

Heel opzichtig, hoe jullie via discord 'samenwerken' om dat hier te doen. En Yvonne trapt er met open ogen in _O-
Denken dat wij dit vanuit een groep organiseren :')

Ik hoop dat er een dag komt dat je meer rust ervaart en je niet de hele tijd af zou moeten zetten tegen het bestaan.
pi_221756970
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 10:35 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Geen ouwe koeien, maar een persiflage van jouw gedrag dat zich steeds weer herhaald. Toen was het bij Laforest daarna bij Chevy en nu bij ons. En toen je KLB mod was, was het bij Mikey. Iedereen die jou niet aanstaat moet weg.

Dat is wat jij doet en wat je wil. Dat de moderatie daar gewoon met open ogen intrapt is niet eens grappig, maar het is wat het is.

Jij hebt gewonnen gefeliciteerd, ik ben benieuwd naar de volgende user op wie je de pik gaat hebben. Hoop dat hij net zo hard wordt aangepakt als wij.
Drenk dich lekker teske jong mit of zonger de beheerder
  woensdag 9 september 2026 @ 10:59:10 #163
509226 Gehakt_bal
Lekker balletje
pi_221757047
Er is toch een eigen topic: R&P / Volledig uit de hand lopen

Komt een beetje neer als de dagboeken van andere users. Laat je daar gaan en ga er geen sc mee vervuilen, want er zijn maar twee users die hier lol in hebben en dat zijn hetekip en SebbeSwensje. Het overgrote deel van de users van FOK ergert zich er dood aan. Het blijft n.l. niet beperkt tot de sc van klb, maar in andere topics wordt er ook al over de zogenaamde beheerder etc geblaat.
  Admin woensdag 9 september 2026 @ 11:09:35 #164
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_221757105
Als dit de nwe sc is, is het opgelost.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Admin woensdag 9 september 2026 @ 11:12:59 #165
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_221757122
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2026 10:59 schreef Gehakt_bal het volgende:

Komt een beetje neer als de dagboeken van andere users. Laat je daar gaan en ga er geen sc mee vervuilen, want er zijn maar twee users die hier lol in hebben en dat zijn hetekip en SebbeSwensje. Het overgrote deel van de users van FOK ergert zich er dood aan. Het blijft n.l. niet beperkt tot de sc van klb, maar in andere topics wordt er ook al over de zogenaamde beheerder etc geblaat.
Of R en P de slowchat, die is ook leeg.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_221757132
quote:
17s.gif Op woensdag 9 september 2026 11:09 schreef yvonne het volgende:
Als dit de nwe sc is, is het opgelost.
Nee want ik draag nu hetzelfde stront masker als ik op werk draag. En ik wil juist een plek waar ik mezelf kan zijn. Ik heb aangetoond dat Solotovski zich ook over Chevy en Laforest heeft beklaagd die moesten kosten wat kost weg.

Ik vind het oneerlijk dat Sebbeswensje en ik, niet mogen praten over bepaalde onderwerpen. Werk en God zijn gewoon normale onderwerpen alleen noemen wij ze anders.

Verder worden de doodsverwensingen van solotovski richting mij niet serieus genomen

Wat mij betreft is het allemaal geen oplossing maar moet ik mijn verlies maar nemen en of niet op FOK! Posten. Of wel op FOK! Posten op een manier die mij niet gelukkig maakt.

Ik heb mijn positie respectvol en goed uitgelegd.

Als er niet in een oplossing kan worden voorzien die aan mijn behoefte voldoet, betekent dat voor mij, dat ik er geen voldoening uithaalt hier te zijn.

Ik zou dus graag een oplossing zien die mij wel voldoening geeft. Als dat niet mogelijk is, vraag ik mij af wat het belang van FOK! Is om gebruikers het gevoel te geven niet welkom te zijn, terwijl ze eigenlijk niemand kwaad doen.
pi_221757140
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2026 10:59 schreef Gehakt_bal het volgende:

Kijk dat zou een oplossing zijn. In de KLB SC mag het. En dan mag het niet in andere topics. Dat zou een oplossing zijn waar ik mee kan leven.
  roze woensdag 9 september 2026 @ 11:19:44 #168
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221757165
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 11:16 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Kijk dat zou een oplossing zijn. In de KLB SC mag het. En dan mag het niet in andere topics. Dat zou een oplossing zijn waar ik mee kan leven.
Maar dat is juist het hele ding.
pi_221757185
quote:
9s.gif Op woensdag 9 september 2026 11:19 schreef Ama het volgende:

[..]
Maar dat is juist het hele ding.
Dan zeg je gewoonweg: Julie mogen er nergens over praten. Post maar zoals wij het willen of niet.

En zoals ik al eerder heb bewezen dan komt iemand als Chevy en die krijgt dat dan ook te horen. Dan worden jullie gewoon de KLB SC commissie die bepalen wie mag posten waarover en wie niet. Dat zou nogal wiedes zijn.
  roze woensdag 9 september 2026 @ 11:23:18 #170
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221757201
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 11:21 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Dan zeg je gewoonweg: Julie mogen er nergens over praten. Post maar zoals wij het willen of niet.

En zoals ik al eerder heb bewezen dan komt iemand als Chevy en die krijgt dat dan ook te horen. Dan worden jullie gewoon de KLB SC commissie die bepalen wie mag posten waarover en wie niet. Dat zou nogal wiedes zijn.
Je noemt nu echt de hele tijd alleen maar mensen op die een matige act hebben. Als je zelf niet ziet dat voor de rest iedereen is weggegaan door die matige acts in de SC die maar door en doorgaan dan moet je misschien even je ogen laten testen.
  woensdag 9 september 2026 @ 11:27:58 #171
509226 Gehakt_bal
Lekker balletje
pi_221757225
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 11:16 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Je moet het juist beperken tot je eigen topic in R&P. Daar mag je volledig jezelf zijn inclusief act of hoe je het ook wilt noemen. Niemand in welke sc dan ook zit te wachten op dit constante herhaal gedrag over een beheerder etc etc.
pi_221757261
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 11:23 schreef Ama het volgende:

[..]
Je noemt nu echt de hele tijd alleen maar mensen op die een matige act hebben. Als je zelf niet ziet dat voor de rest iedereen is weggegaan door die matige acts in de SC die maar door en doorgaan dan moet je misschien even je ogen laten testen.
Chevycaprice is een mod hier, en post ook gewoon mee.
Laforest idem ditto, waarom is het een act dat hij vastgoed heeft, elke dag lekker gaat zwemmen of de bbq aanmaakt in Griekenland? Ik vind dat geen act, ik gun hem dat leven en zou zelf ook zo willen leven.

Als je gaat denken dat het een act is, dan ga jij je eraan ergeren en dan ga je het niet leuk vinden en dan moet die persoon weg. Maar dat is eigenlijk omgekeerde wereld, iemand wordt dan weggepest, omdat jij je er niks bij kan voorstellen.
pi_221757271
Wel weer duidelijk dat @Solotovski de leukste klb user is
-XOXO-
  roze woensdag 9 september 2026 @ 11:35:40 #174
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221757278
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 11:34 schreef Hetekip het volgende:
Chevycaprice is een mod hier, en post ook gewoon mee.
Hier ga ik verder niet op in.
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 11:34 schreef Hetekip het volgende:
Laforest idem ditto, waarom is het een act dat hij vastgoed heeft, elke dag lekker gaat zwemmen of de bbq aanmaakt in Griekenland? Ik vind dat geen act, ik gun hem dat leven en zou zelf ook zo willen leven.
Laforest gedeelte ligt ook wel een beetje anders maar geen behoefte om daar nu weer over te beginnen.
pi_221757296
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 11:35 schreef Ama het volgende:

[..]
Hier ga ik verder niet op in.
[..]
Laforest gedeelte ligt ook wel een beetje anders maar geen behoefte om daar nu weer over te beginnen.
Oh dan geef je toe dat dat anders ligt, maar wil je daar niet over beginnen. Maar ja hij is wel weggepest omdat jullie hem niet mochten.

En dat is eigenlijk wel een beetje wat jullie nu ook bij ons doen en daarvoor bij Chevy. Dan kun je zeggen: 'ja hij is troll.' Maar Solotovski scheld zo vaak met 'kk' roept agressieve dingen dat ik ook kan zeggen dat hij een act is van de rapper steen waar hij zo'n fan van is, en dat hij normaal moet doen.

Maar dan gaan we gewoon allemaal vrolijk na elkaar wijzen en zeggen act, niet echt blabla. Dat wordt er dan ook niet leuker op.

Zo weet ik nu ook zeker dat jullie nu in een discord jullie plan B zitten, waar jullie smullen om wat hier nu gebeurd en daar komen jullie dan ook allemaal vandaan om hier te posten. Dat vind ik ook niet netjes, en dat vind ik klieren/trollen noem maar op, maar ja. Ik ga daarom niet kinderachtig doen dat ik vind dat jij niet meer mag posten of weg moet.

Dat is het verschil tussen ons, Sebbeswensje en ik zijn wel gewoon tolerant van ons mag iedereen meeposten. We gaan niemand uitmaken voor troll of whatever. Ook al denken wij dat ze dat misschien zijn. Wij accepteren gewoon en heten welkom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')