abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221756253
Maar op zich boeit mij het ook weinig :D
pi_221756265
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2026 05:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
Prima als we er weer het keuvelhokje van flauwekullie, fok-it, ama en solotovski van willen maken hoor, all good.
Je vergeet die dikke crip die wss nog steeds actief is hier
  woensdag 9 september 2026 @ 08:41:32 #128
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221756277
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 08:36 schreef Fushia2 het volgende:
Maar op zich boeit mij het ook weinig :D
Jij post er tenminste nog dus van jou zou ik het beter begrijpen. Ik ga toch ook niet hele dagen DTS of KSC refreshen om te kijken of ik een keer iemand uit kan schelden om vervolgens in het feedbacktopic te gaan klagen dat het allemaal anders moet? Dat slaat gewoon helemaal nergens op.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221756295
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2026 08:41 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Jij post er tenminste nog dus van jou zou ik het beter begrijpen. Ik ga toch ook niet hele dagen DTS of KSC refreshen om te kijken of ik een keer iemand uit kan schelden om vervolgens in het feedbacktopic te gaan klagen dat het allemaal anders moet? Dat slaat gewoon helemaal nergens op.
Dat maandenlange mentaal gestoorde gepost over die zogenoemde beheerder van jullie, dat slaat nergens op. Voeg elkaar lekker toe op whatsapp. Dan hebben jullie allebei tenminste nog iemand die jullie appt
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  woensdag 9 september 2026 @ 08:49:52 #130
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221756319
quote:
10s.gif Op woensdag 9 september 2026 08:46 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Dat maandenlange mentaal gestoorde gepost over die zogenoemde beheerder van jullie, dat slaat nergens op. Voeg elkaar lekker toe op whatsapp. Dan hebben jullie allebei tenminste nog iemand die jullie appt
We hebben elkaar al lang op WhatsApp, maar bedankt voor de tip maat. We waren aan het praten met elkaar, zoals je dat doet in een SC. Maar goed, jullie kunnen nu weer lekker gaan circlejerken en iedereen die jullie niet moeten wegtreiteren. Ik ben echt heel jaloers op jullie sociale vaardigheden.
pi_221756347
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2026 08:49 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
We hebben elkaar al lang op WhatsApp, maar bedankt voor de tip maat. We waren aan het praten met elkaar, zoals je dat doet in een SC. Maar goed, jullie kunnen nu weer lekker gaan circlejerken en iedereen die jullie niet moeten wegtreiteren. Ik ben echt heel jaloers op jullie sociale vaardigheden.
Iedereen mag gewoon gezellig meepraten. Dat enge totaal niet uitnodigende beheerder gedoe wat jullie al maanden doen, doen jullie maar lekker op whatsapp.

:)

Gezellie
pi_221756354
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2026 08:27 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Daar leek het, voordat het kliekje besloot naar hun "plan B" te vertrekken, anders wel heel sterk op. Er werd niet over hem geklaagd, hij werd weggetreiterd. Bovendien waren mensen die daar niet aan meededen allemaal kloontjes van hem. Prima als je jezelf dat wil wijsmaken, maar je moet niet raar staan te kijken als je dan niet serieus genomen wordt.

Dit speelt nu allemaal helemaal geen rol. Solotovski kaart aan dat hij overtredingen van de policy constateert in de SC, waar hij overigens alleen maar komt om ons uit te schelden en te vertellen hoe fijn hij het vindt als wij tegen vervelende zaken aanlopen (blijkbaar allemaal conform policy). Gezien de reactie vanuit management heeft Solotovski dit juist. Er wordt niet gezegd dat wij niet meer in de SC mogen posten, alleen moeten bepaalde onderwerpen worden vermeden blijkbaar. Geef ons maar een lijstje met onderwerpen waar we het wel over mogen hebben.
Nogmaals iedereen werd weggetreiterd, omdat de klbsc de klbsc is.
En nogmaals zijn aanhankelijke benadering van mensen jaagde mensen weg maar dit punt lijk je te missen.

Solo geeft aan medelijden te hebben, waarschijnlijk omdat kip de hele tijd bevestiging vraagt aan jou over zijn visie mbt een beheerder.
Solo en medelijden vind ik vrij zeldzaam, dus doe je voordeel ermee.

[ Bericht 0% gewijzigd door vrijgevochten op 09-09-2026 09:09:18 ]
  woensdag 9 september 2026 @ 09:05:45 #133
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221756406
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2026 08:55 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Iedereen mag gewoon gezellig meepraten. Dat enge totaal niet uitnodigende beheerder gedoe wat jullie al maanden doen, doen jullie maar lekker op whatsapp.

:)

Gezellie
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2026 08:56 schreef vrijgevochten het volgende:

[..]
Nogmaals iedereen werd weggetreiterd, omdat de klbsc de klbsc is.
En nogmaals zijn aanhankelijke benadering van mensen jaagde mensen weg maar dit punt lijk je te missen.

Solo geeft aan medelijden te hebben, waarschijnlijk omdat kip de hele tijd bevestiging vraagt aan jou over zijn visie mbt een beheerder.
Solo en medelijden vindt ik vrij zeldzaam, dus doe je voordeel ermee.
Heel veel succes ermee.
pi_221756421
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2026 09:05 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
[..]
Heel veel succes ermee.
Bedankt
pi_221756426
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2026 09:05 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
[..]
Heel veel succes ermee.
Wat aardig van je, bedankt
pi_221756542
quote:
10s.gif Op woensdag 9 september 2026 08:46 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Is eigenlijk een zeer manke vergelijking. Stel dat @SebbeSwensje en ik het enkel over motoren hadden, of roeiboten. Dan zijn er ook mensen die daar niks aan vinden of dat nergens op vinden slaan. Moet dat dan verboden worden. Mag @Fushia2 niet zeggen dat hij met de trein door Spanje is aan het reizen, omdat andere dat niet leuk vinden?

Ik dacht dat Danny vooral een beleid had waarbij er niet zou worden gehandhaafd op basis van 'mensen vinden het niet fijn, dus gaan we actie ondernemen.' Maar kan zijn dat hij zijn standpunt heeft bijgezet.

Maar goed ik ben benieuwd hoe dit beleid zich gaat ontvouwen. Want dadelijk gaan jullie klagen over Mikeytt en dan wanneer hij niets meer mag, gaan jullie over naar iets anders. Zodat jullie straks de enige zijn die over zijn.

En daarom zegt Sebbeswensje ook: Heel veel succes ermee.

Ik ben ook oprecht benieuwd hoe lang jullie nodig hebben om over de volgende user te gaan klagen die niet lekker in jullie straatje past.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_221756585
Dat kansloze gedoe over die beheerder van jullie liep de spuigaten uit, weet je zelf ook wel. Ga niet niet zo zielig lopen doen.
pi_221756603
quote:
10s.gif Op woensdag 9 september 2026 09:40 schreef Solotovski het volgende:
Dat kansloze gedoe over die beheerder van jullie liep de spuigaten uit, weet je zelf ook wel. Ga niet niet zo zielig lopen doen.
En dit is niet kansloos wil je zeggen? Leuk ook dat gebruik van 'kk' volwassen. Als het nu nog niet duidelijk is, dat hier geklaagd wordt omdat je gewoon een hekel aan ons hebt als users en ons wil wegpesten. Tja.

quote:
10s.gif Op zondag 30 augustus 2026 20:21 schreef Solotovski het volgende:
Sneue kkloser

Lekker huilen als de bitch die je bent
quote:
10s.gif Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2765909/1/25#p221742555]zondag 6 september 2026 20:36[/url] schreef Solotovski het volgende:

[..]
Aldus de loser met zn alcoholverslaving
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2026 21:30 schreef Solotovski het volgende:
TS en z'n reetridder weer met zn kansloze kkgejank over die beheerder van hem

Fucking loser :')
quote:
14s.gif Op zondag 6 september 2026 21:35 schreef Solotovski het volgende:
Vraag het aan je kontmaatje hetekip want dat is toch een alcoholist
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2026 09:14 schreef Solotovski het volgende:
Ik zou nog niet eens over jullie heen pissen als jullie in brand zouden staan
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2026 09:14 schreef Solotovski het volgende:
Jullie zijn minder dan het vuil onder m'n schoenzolen
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2026 08:52 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Fijn om te horen dat je niet kan slapen. Drink anders nog wat alcohol. :)

Ik heb heerlijk geslapen.
quote:
Doodsverwensing om voor een trein te springen maar dan impliciet.

quote:
14s.gif Op vrijdag 21 augustus 2026 20:14 schreef Solotovski het volgende:
Fijn om te horen dat Hetekip een hoop ellende heeft
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2026 18:17 schreef Solotovski het volgende:
Hopelijk duwt die zogenaamde beheerder jullie eens een keer van een hele hoge trap af.

Ach, gelukkig hebben jullie elkaar :)
Ook weer een verwensing tot dood of letsel.

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 11:06 schreef Solotovski het volgende:
Ggz patientje
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 11:03 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Je dikke hoerenmoeder
pi_221756619
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 09:32 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Is eigenlijk een zeer manke vergelijking. Stel dat @:sebbeswensje en ik het enkel over motoren hadden, of roeiboten. Dan zijn er ook mensen die daar niks aan vinden of dat nergens op vinden slaan. Moet dat dan verboden worden. Mag @:fushia2 niet zeggen dat hij met de trein door Spanje is aan het reizen, omdat andere dat niet leuk vinden?

Ik dacht dat Danny vooral een beleid had waarbij er niet zou worden gehandhaafd op basis van 'mensen vinden het niet fijn, dus gaan we actie ondernemen.' Maar kan zijn dat hij zijn standpunt heeft bijgezet.

Maar goed ik ben benieuwd hoe dit beleid zich gaat ontvouwen. Want dadelijk gaan jullie klagen over Mikeytt en dan wanneer hij niets meer mag, gaan jullie over naar iets anders. Zodat jullie straks de enige zijn die over zijn.

En daarom zegt Sebbeswensje ook: Heel veel succes ermee.

Ik ben ook oprecht benieuwd hoe lang jullie nodig hebben om over de volgende user te gaan klagen die niet lekker in jullie straatje past.
Ja begin er maar meteen mee en we zullen zien!
pi_221756627
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 09:43 schreef Hetekip het volgende:

[..]
En dit is niet kansloos wil je zeggen? Leuk ook dat gebruik van 'kk' volwassen. Als het nu nog niet duidelijk is, dat hier geklaagd wordt omdat je gewoon een hekel aan ons hebt als users en ons wil wegpesten. Tja.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]

Prima klbscmateriaal
pi_221756631
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 09:43 schreef Hetekip het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]

Jeetje, heb ik dat gezegd? Daar schaam ik me ontzettend voor.
pi_221756640
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2026 09:48 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Jeetje, heb ik dat gezegd? Daar schaam ik me ontzettend voor.
Het laat wel goed zien, dat je hier niet gewoon bent om gezellig te willen chatten in de SC. Jij wil ons gewoon eruit hebben en dan ben je tevreden en ga je weg. Hoe dat in het belang van FOK! is, ik heb geen idee.
pi_221756657
Blijf je er nou nog langer over doordrammen?

Tyf gewoon op met dat beheerder gejank van je en all is good.

Ja, fok is beter af zonder jou maar daarbij heb ik helaas niks in de melk te brokkelen
  roze woensdag 9 september 2026 @ 09:58:39 #144
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221756685
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 09:50 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Het laat wel goed zien, dat je hier niet gewoon bent om gezellig te willen chatten in de SC. Jij wil ons gewoon eruit hebben en dan ben je tevreden en ga je weg. Hoe dat in het belang van FOK! is, ik heb geen idee.
Waarom niet gewoon leuk meepraten met de rest ipv die kansloze act van je?
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 9 september 2026 @ 10:07:07 #145
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221756738
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 09:47 schreef vrijgevochten het volgende:

[..]
Prima klbscmateriaal
Daar ga jij, helaas voor jou, niet over. Maar goed, ik zal ook af en toe binnenwandelen en iedereen even flink uitschelden. Blijkbaar is dat wél gewenst.
pi_221756749
quote:
10s.gif Op woensdag 9 september 2026 09:53 schreef Solotovski het volgende:
Blijf je er nou nog langer over doordrammen?

Tyf gewoon op met dat beheerder gejank van je en all is good.

Ja, fok is beter af zonder jou maar daarbij heb ik helaas niks in de melk te brokkelen
Ja maar dat is dus eigenlijk iets dat nu bepaald wordt. Wat als straks iemand niet wil dat @laforest over Griekenland praat of @Fushia2 over Spanje, waar trek je de grens dan?

Dit is gewoon te makkelijk en te kort door de bocht, Sebbeswensje en ik zouden niet mogen praten over dagbesteding wat jullie gewoon 'werk nemen. De beheerder is gewoon 'God' Waarom zou je niet over werk en God mogen praten omdat wij het anders noemen?

Ik kan het ook wel werk en God noemen, mag het dan opeens wel? Het is gewoon niet logisch.

En wat als jij het straks over niet roken wil hebben, en wil praten over hoe vies rokers zijn, maar ik dat niet wil? Dan is het hek van de dam, dan moet iemand een lijst maken met dingen die wel mogen worden besproken en welke niet.

Daar gaat niemand blij van worden. Daarom snap ik niet, waarom hier zo sterk in wordt meegegaan want ik begrijp absoluut niet wie welk belang heeft, behalve dat jij blij bent dat Sebbeswensje en ik nu niet meer welkom zijn.
pi_221756758
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2026 10:07 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Daar ga jij, helaas voor jou, niet over. Maar goed, ik zal ook af en toe binnenwandelen en iedereen even flink uitschelden. Blijkbaar is dat wél gewenst.
Gelukkig mag ik gewoon mijn mening ventileren.
  woensdag 9 september 2026 @ 10:13:07 #148
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221756770
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 10:12 schreef vrijgevochten het volgende:

[..]
Gelukkig mag ik gewoon mijn mening ventileren.
Jij wel ja :)
  roze woensdag 9 september 2026 @ 10:13:10 #149
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221756771
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 10:10 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ja maar dat is dus eigenlijk iets dat nu bepaald wordt. Wat als straks iemand niet wil dat @:laforest over Griekenland praat of @:Fushia2 over Spanje, waar trek je de grens dan?

Dit is gewoon te makkelijk en te kort door de bocht, Sebbeswensje en ik zouden niet mogen praten over dagbesteding wat jullie gewoon 'werk nemen. De beheerder is gewoon 'God' Waarom zou je niet over werk en God mogen praten omdat wij het anders noemen?

Ik kan het ook wel werk en God noemen, mag het dan opeens wel? Het is gewoon niet logisch.

En wat als jij het straks over niet roken wil hebben, en wil praten over hoe vies rokers zijn, maar ik dat niet wil? Dan is het hek van de dam, dan moet iemand een lijst maken met dingen die wel mogen worden besproken en welke niet.

Daar gaat niemand blij van worden. Daarom snap ik niet, waarom hier zo sterk in wordt meegegaan want ik begrijp absoluut niet wie welk belang heeft, behalve dat jij blij bent dat Sebbeswensje en ik nu niet meer welkom zijn.
Waarom kunnen jullie niet gewoon op whatsapp die kansloze act met elkaar bespreken?
Your beauty never ever scared me.
pi_221756775
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 09:58 schreef Ama het volgende:

[..]
Waarom niet gewoon leuk meepraten met de rest ipv die kansloze act van je?
Je gaat er van uit dat het een act is, maar dit is hoe ik mij echt voel.
Dat je mij niet geloofd zou jouw probleem moeten zijn, maar nu wordt het mijn probleem.

Ik functioneer op het werk daar moet ik al de hele dag 'gewoon gezellig leuk meepraten met iedereen.'
Ik had eindelijk een plek waar ik gewoon mezelf mag zijn, weet je hoe vermoeiend het is, om telkens een masker te moeten dragen? Dat moet ik al de hele dag op 'werk'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')