abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin dinsdag 8 september 2026 @ 21:28:29 #101
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_221755010
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 september 2026 20:07 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Hetekip in KLB / [KLB SC] Dagbesteding en begeleid wonen voor dummy's

Maar het gaat al maanden zo door. Zal wss weinig tegen te doen zijn maar die 2 zijn niet goed in hun hoofd
Sjezus,wat is er met de sc gebeurd.

In wat voor dystopische science fiction zitten we hier.
@capuchon_jongen,gooi ze daar eens uit?
Ze hebben eigen topics in R en P laat ze daar lekker zitten.
Half FOK! is een patiëntenclub aan het worden en de helft van de zgn patiënten geloof ik niet eens.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Moderator dinsdag 8 september 2026 @ 22:13:18 #102
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221755306
Er zal actie ondernomen worden.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221755644
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 september 2026 21:28 schreef yvonne het volgende:

[..]
Sjezus,wat is er met de sc gebeurd.

In wat voor dystopische science fiction zitten we hier.
@:capuchon_jongen,gooi ze daar eens uit?
Ze hebben eigen topics in R en P laat ze daar lekker zitten.
Half FOK! is een patiëntenclub aan het worden en de helft van de zgn patiënten geloof ik niet eens.
Ook hier post ik dan toch met de vraag: hoe moeten Sebbeswensje en ik dit dan doen?

Wij hebben leuk contact met @laforest in dat topic. @laforest is overigens weggepest door @Solotovski en de gang omdat het een 'huisjesmelker' zou zijn. Wij sluiten niemand uit.

We hebben geen eigen topic in R&P en ik heb zelfs in R&P met een mod mijn psychiatrisch dossier moeten delen omdat niemand mij geloofde en het topic dreigde te sluiten.

Ik denk dat jullie ook mensen zij net gevoelens, en toch niet willen dat mensen compleet tegen de muur gezet worden. We worden niet geband, maar krijgen wel de mededeling eigenlijk totaal niet gewenst te zijn. De SC moeten we uit, we mogen immers onszelf niet zijn. Maar wat moeten wij dan doen, om wel gewoon te kunnen praten over de dingen die wij beleven.

Hoe we dit moeten doen weet ik niet. @Danny zegt vaak alleen omdat mensen klagen over iemand moet niet betekenen dat iemand maar geband wordt. Maar nu krijgen wij een soort van ban. We mogen onszelf niet zijn, niet praten over onze ervaringen.

Ik vind het erg jammer. Dat er eigenlijk geen oplossing is, maar dat we worden behandeld als schimmel dat gauw van de muur moet worden geschraapt omdat mensen klagen die notabene @laforest uit de SC hebben gepest omdat hij een 'huisjesmelker' is. Bij ons vindt laforest die behandeling niet. Laforest is zelfs teruggekomen in de SC.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  Admin dinsdag 8 september 2026 @ 23:23:53 #104
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_221755654
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 23:21 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ook hier post ik dan toch met de vraag: hoe moeten Sebbeswensje en ik dit dan doen?

Wij hebben leuk contact met @:laforest in dat topic. @:laforest is overigens weggepest door @:solotovski en de gang omdat het een 'huisjesmelker' zou zijn. Wij sluiten niemand uit.

We hebben geen eigen topic in R&P en ik heb zelfs in R&P met een mod mijn psychiatrisch dossier moeten delen omdat niemand mij geloofde en het topic dreigde te sluiten.

Ik denk dat jullie ook mensen zij net gevoelens, en toch niet willen dat mensen compleet tegen de muur gezet worden. We worden niet geband, maar krijgen wel de mededeling eigenlijk totaal niet gewenst te zijn. De SC moeten we uit, we mogen immers onszelf niet zijn. Maar wat moeten wij dan doen, om wel gewoon te kunnen praten over de dingen die wij beleven.

Hoe we dit moeten doen weet ik niet. @:danny zegt vaak alleen omdat mensen klagen over iemand moet niet betekenen dat iemand maar geband wordt. Maar nu krijgen wij een soort van ban. We mogen onszelf niet zijn, niet praten over onze ervaringen.

Ik vind het erg jammer. Dat er eigenlijk geen oplossing is, maar dat we worden behandeld als schimmel dat gauw van de muur moet worden geschraapt omdat mensen klagen die notabene @:laforest uit de SC hebben gepest omdat hij een 'huisjesmelker' is. Bij ons vindt laforest die behandeling niet. Laforest is zelfs teruggekomen in de SC.
Dan maken we 2 sc's weet ik ut.En iedereen die @laforest pest krijgt met mij te maken.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Admin dinsdag 8 september 2026 @ 23:25:06 #105
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_221755658
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2026 20:07 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Letterlijk op elke pagina. Dat mensen wensen te vertrekken uit de SC is hun keuze, zij hebben er destijds ook voor gekozen om andere mensen weg te willen pesten en hebben de strijd verloren. Het gaat niet zo goed met hem. Geef hem het voordeel van de twijfel aub.
Sjezus,waar ben ik in beland.

pi_221755676
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 september 2026 23:23 schreef yvonne het volgende:

[..]
Dan maken we 2 sc's weet ik ut.En iedereen die @:laforest pest krijgt met mij te maken.
Ik vind het gewoon jammer hoe wij behandeld worden. Als wij geen recht op een plekje hebben kan ik net zo goed een perma ban krijgen.

Eigenlijk omdat mensen klagen wordt daaraan toegegeven. Ik zou graag een oplossing zien die ook recht doet aan @SebbeSwensje en mij als de mensen die we zijn. Ja we hebben misschien een atypische persoonlijkheidstoornis, maar dat betekent toch niet dat we geen mensen zijn met gevoelens zoals iedereen hier.

FOK heeft juist een positieve impact op ons leven en dat is een groot compliment denk ik, maar nu zijn we als schimmel op de muur dat vernietigd moet worden. Geen oplossing, geen alternatief, geen communicatie met ons, enkel de boodschap: dit moet stoppen en ga weg we willen hier geen gekken.
  Admin dinsdag 8 september 2026 @ 23:33:51 #107
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_221755685
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 23:30 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ik vind het gewoon jammer hoe wij behandeld worden. Als wij geen recht op een plekje hebben kan ik net zo goed een perma ban krijgen.

Eigenlijk omdat mensen klagen wordt daaraan toegegeven. Ik zou graag een oplossing zien die ook recht doet aan @:sebbeswensje en mij als de mensen die we zijn. Ja we hebben misschien een atypische persoonlijkheidstoornis, maar dat betekent toch niet dat we geen mensen zijn met gevoelens zoals iedereen hier.

FOK heeft juist een positieve impact op ons leven en dat is een groot compliment denk ik, maar nu zijn we als schimmel op de muur dat vernietigd moet worden. Geen oplossing, geen alternatief, geen communicatie met ons, enkel de boodschap: dit moet stoppen en ga weg we willen hier geen gekken.
Je blaft tegen de verkeerde boom.

pi_221755689
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 september 2026 23:33 schreef yvonne het volgende:

[..]
Je blaft tegen de verkeerde boom.
Wat maakt dat jij niet kan meedenken over een oplossing?
  Admin dinsdag 8 september 2026 @ 23:35:40 #109
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_221755694
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 23:34 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Wat maakt dat jij niet kan meedenken over een oplossing?
Oplossing is geboden.

pi_221755699
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 september 2026 23:35 schreef yvonne het volgende:

[..]
Oplossing is geboden.
Welke oplossing is dat dan? Er wordt een eigen topic in R&P genoemd. Daar gaan mensen willen helpen en adviseren. De behoefte is veel meer praten met gelijkgestemde.

Twee SC's zou een goede oplossing kunnen zijn, wie kan dat voor ons regelen?
  Admin dinsdag 8 september 2026 @ 23:39:19 #111
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_221755709
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 23:37 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Welke oplossing is dat dan? Er wordt een eigen topic in R&P genoemd. Daar gaan mensen willen helpen en adviseren. De behoefte is veel meer praten met gelijkgestemde.

Twee SC's zou een goede oplossing kunnen zijn, wie kan dat voor ons regelen?
Daar gaan we over denken. Mits je nu normaal kunt posten..

roze dinsdag 8 september 2026 @ 23:40:20 #112
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221755712
Mag ik een idee opgooien? DM gewoon lekker met elkaar.
Your beauty never ever scared me.
pi_221755724
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 september 2026 23:39 schreef yvonne het volgende:

[..]
Daar gaan we over denken. Mits je nu normaal kunt posten..
Ik post normaal en beleefd. Ik zal het nu dan ook laten rusten dan hebben jullie de tijd om na te denken.

Mag ik aan het eind van de week informeren of er iets bedacht is, of willen jullie met mij contact opnemen?
  Admin dinsdag 8 september 2026 @ 23:45:37 #114
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_221755732
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 23:43 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ik post normaal en beleefd. Ik zal het nu dan ook laten rusten dan hebben jullie de tijd om na te denken.

Mag ik aan het eind van de week informeren of er iets bedacht is, of willen jullie met mij contact opnemen?
Ja,via een officieel schrijven.

Admin dinsdag 8 september 2026 @ 23:45:57 #115
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_221755733
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2026 23:40 schreef Ama het volgende:
Noooooooooooooooo

pi_221755738
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 september 2026 23:45 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ja,via een officieel schrijven.
Nu steek je gewoon de draak en vraagt mij om normaal te doen.

Ik vraag me af wat je ermee bereikt om mensen weg te sturen. Je hebt beloofd erover na te denken, maar nu neem je me niet serieus en geef je ook aan er niet over te willen nadenken.

Wat wil je dat ik hiermee doe?
  Admin dinsdag 8 september 2026 @ 23:49:08 #117
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_221755740
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 23:48 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Nu steek je gewoon de draak en vraagt mij om normaal te doen.

Ik vraag me af wat je ermee bereikt om mensen weg te sturen. Je hebt beloofd erover na te denken, maar nu neem je me niet serieus en geef je ook aan er niet over te willen nadenken.

Wat wil je dat ik hiermee doe?
Iig geen FB topic openen.
We gaan er over denken en als we iets weten laten we het horen.

pi_221755744
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 september 2026 23:49 schreef yvonne het volgende:

[..]
Iig geen FB topic openen.
We gaan er over denken en als we iets weten laten we het horen.
FB topic omdat jij mij niet serieus neemt. Het kan zijn dat je me niet mag, dat je denkt dat ik me aanstel. Maar ik behandel jou respectvol, vervolgens gooi je met modder naar mij.

Hoe denk je dat ik me dan voel?

Ik hoop het, en ik zal gewoon zo vrij zijn om over een week te informeren als ik niets heb gehoord.
  Admin woensdag 9 september 2026 @ 00:09:13 #119
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_221755765
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 23:51 schreef Hetekip het volgende:

[..]
FB topic omdat jij mij niet serieus neemt. Het kan zijn dat je me niet mag, dat je denkt dat ik me aanstel. Maar ik behandel jou respectvol, vervolgens gooi je met modder naar mij.

Hoe denk je dat ik me dan voel?

Ik hoop het, en ik zal gewoon zo vrij zijn om over een week te informeren als ik niets heb gehoord.
Tikje minder overdrijven, oké

woensdag 9 september 2026 @ 05:12:51 #120
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221755935
Het mooie is dat er wordt gezegd dat ik een eigen R&P topic heb, dat topic is naar VER verhuisd. Geen probleem, wil daar best verder gaan, maar waar komt dit ineens vandaan? Voorheen werd er niet uitgesloten in de SC. Het topic is zelfs niet eens zichtbaar voor niet-ingelogden. Prima als we er weer het keuvelhokje van flauwekullie, fok-it, ama en solotovski van willen maken hoor, all good.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221756057
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2026 05:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het mooie is dat er wordt gezegd dat ik een eigen R&P topic heb, dat topic is naar VER verhuisd. Geen probleem, wil daar best verder gaan, maar waar komt dit ineens vandaan? Voorheen werd er niet uitgesloten in de SC. Het topic is zelfs niet eens zichtbaar voor niet-ingelogden. Prima als we er weer het keuvelhokje van flauwekullie, fok-it, ama en solotovski van willen maken hoor, all good.
Men is enkel weggegaan omdat hetekip contact zocht op een persoonlijke manier en niemand daarop zat te wachten en vooral het niet lukken van echt contact maken zorgde voor een extra respons, ook omdat het een vijandige inborst had naar nieuwe leden.

Alle issues in een topic gestoken met nu deze impasse als gevolg.

Sterkte.
  woensdag 9 september 2026 @ 07:54:53 #122
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221756127
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 07:17 schreef vrijgevochten het volgende:

[..]
Men is enkel weggegaan omdat hetekip contact zocht op een persoonlijke manier en niemand daarop zat te wachten en vooral het niet lukken van echt contact maken zorgde voor een extra respons, ook omdat het een vijandige inborst had naar nieuwe leden.

Alle issues in een topic gestoken met nu deze impasse als gevolg.

Sterkte.
De enige vijandige inborst naar nieuwe leden die ik in dat topic kon bespeuren, kwam van het vaste kliekje die iedereen die daar niet bij hoorde consequent weg aan het zetten waren als kloontjes van hetekip. Meermaals werd er ook geopperd dat mensen niet welkom waren en dat ze weg moesten gaan. Het uiteindelijke gevolg was dat ze zelf maar besloten om weg te gaan. Allemaal helemaal prima natuurlijk, we gaan je niet dwingen om te blijven, maar we gaan ons ook zeker niet weg laten pesten.

Maar als dat geluid wenselijker is dan wat geuit van frustratie over wat er dagelijks in ons leven plaatsvindt (lijkt me dat KLB daar een geschikte plek voor is) dan leg ik me daarbij neer.

Bedankt en gefeliciteerd met de overwinning.
pi_221756159
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2026 07:54 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
De enige vijandige inborst naar nieuwe leden die ik in dat topic kon bespeuren, kwam van het vaste kliekje die iedereen die daar niet bij hoorde consequent weg aan het zetten waren als kloontjes van hetekip. Meermaals werd er ook geopperd dat mensen niet welkom waren en dat ze weg moesten gaan. Het uiteindelijke gevolg was dat ze zelf maar besloten om weg te gaan. Allemaal helemaal prima natuurlijk, we gaan je niet dwingen om te blijven, maar we gaan ons ook zeker niet weg laten pesten.

Maar als dat geluid wenselijker is dan wat geuit van frustratie over wat er dagelijks in ons leven plaatsvindt (lijkt me dat KLB daar een geschikte plek voor is) dan leg ik me daarbij neer.

Bedankt en gefeliciteerd met de overwinning.
Het is geen wedstrijdje wie het verste kan pissen he.

Mensen hebben meermaals geklaagd over kips (en kloontjes) postgedrag en zijn benadering naar users, dit heeft niets te maken met wat er in zijn leven plaatsvindt.

Het is blijkbaar niet wenselijk om 24/7 over een beheerder te praten in de slowchat. Misschien kan je dit zien als overwinning.
  woensdag 9 september 2026 @ 08:27:23 #124
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221756216
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2026 08:07 schreef vrijgevochten het volgende:

[..]
Het is geen wedstrijdje wie het verste kan pissen he.

Mensen hebben meermaals geklaagd over kips (en kloontjes) postgedrag en zijn benadering naar users, dit heeft niets te maken met wat er in zijn leven plaatsvindt.

Het is blijkbaar niet wenselijk om 24/7 over een beheerder te praten in de slowchat. Misschien kan je dit zien als overwinning.
Daar leek het, voordat het kliekje besloot naar hun "plan B" te vertrekken, anders wel heel sterk op. Er werd niet over hem geklaagd, hij werd weggetreiterd. Bovendien waren mensen die daar niet aan meededen allemaal kloontjes van hem. Prima als je jezelf dat wil wijsmaken, maar je moet niet raar staan te kijken als je dan niet serieus genomen wordt.

Dit speelt nu allemaal helemaal geen rol. Solotovski kaart aan dat hij overtredingen van de policy constateert in de SC, waar hij overigens alleen maar komt om ons uit te schelden en te vertellen hoe fijn hij het vindt als wij tegen vervelende zaken aanlopen (blijkbaar allemaal conform policy). Gezien de reactie vanuit management heeft Solotovski dit juist. Er wordt niet gezegd dat wij niet meer in de SC mogen posten, alleen moeten bepaalde onderwerpen worden vermeden blijkbaar. Geef ons maar een lijstje met onderwerpen waar we het wel over mogen hebben.
pi_221756247
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2026 23:40 schreef Ama het volgende:
Beste advies!

@Hetekip, ik zei je al dar niemand op die depressieve act zit te wachten :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')