ja eigenlijk welquote:Op zondag 6 september 2026 09:02 schreef Scuidward het volgende:
Hopelijk was het feestje het waard. Anders professionele hulp zoeken!
bro this mijn 3e keer dit jaarquote:
Probleemdrinker? Alcoholist? Weinig zelfcontrole of zelfdiscipline?quote:Op zondag 6 september 2026 09:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mss maar 3x per jaar dronken maar de klacht is:
Heb een kater:
[ afbeelding ]
(disclaimer niet mijn kat/foto)
Wie?quote:Op zondag 6 september 2026 09:01 schreef Regilio_ het volgende:
Er is een user hier die je wellicht wat tips kan geven. Zal ik hem roepen?
Bij mij is het altijd: Probleem drinken -> weinig zelfcontrole/geen disciplinequote:Op zondag 6 september 2026 10:53 schreef laforest het volgende:
[..]
Probleemdrinker? Alcoholist? Weinig zelfcontrole of zelfdiscipline?
Elke dag een kater?quote:Op zondag 6 september 2026 11:54 schreef datismijnmening het volgende:
Lol dit is niet eens mijn derde kater deze week.![]()
Dit is niet geil.quote:Op zondag 6 september 2026 11:56 schreef Muissnuitje het volgende:
Ik las Waarom zuig ik zoveel?, ik moet echt minder gaan zui(p/g)en.🐭
Teregte klaag wel..👍quote:
Ik respecteer @capuchon_jongen immens. Als vriend en ook als leider en raadgever. Maar absoluut niet als seksuele lust. Absoluut niet, daar respecteer ik Capu te zeer voor. In mijn ogen is hij: krijger, meester en vaarman in een. Iemand met wijsheid zelfreflectie en vriendelijkheid. Ook al slaat hij heel soms de plank mis, hij leert er van en verbeterd zichzelf weer. Daar kunnen we allen van leren.quote:Op zondag 6 september 2026 21:35 schreef Solotovski het volgende:
Vraag het aan je kontmaatje hetekip want dat is toch een alcoholist
je hebt er ook tonnen ervaring mee dacht ik.quote:Op zondag 6 september 2026 21:35 schreef Solotovski het volgende:
Vraag het aan je kontmaatje hetekip want dat is toch een alcoholist
Ik ben weekend drinker. Ik drink van donderdag tot en met zaterdag.quote:Op maandag 7 september 2026 00:39 schreef Cockwhale het volgende:
Vraag het @:Hetekip of @:masberum, wellicht kunnen zij je helpen bij deze casus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |