quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:54 schreef Plompzakker het volgende:
Gewoon een verrekijker gebruiken. Werkt net zo goed
Volgens @ArmaniXL of @Armani xl of hoe hem ook mag heten. Zou het allemaal aanstellerij zijn, maar de post van plompzakker zorgt wel voor posts zoals die van rozevla.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:30 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Kijk gewoon rechtstreeks in de zon.
Je hebt toch een kut leven en bent een loser dus als je blind bent mis je niks.
Als je nou de volgende keer begint met de laatste zin en dan niet op reageren klikt.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 15:19 schreef Hetekip het volgende:
[..]
[..]
Volgens @:armanixl of @:armani xl of hoe hem ook mag heten. Zou het allemaal aanstellerij zijn, maar de post van plompzakker zorgt wel voor posts zoals die van rozevla.
Fijn dat het klimaat op fok hier vooral bashen is en gevaarlijke adviezen geven is.
@:danny top geregeld weer op dit forum. Gewoon een mod die kut advies roept en de users gaan erin mee, want de mod doet het ook en @:armanixl zag ook dat het goed was.
Dat er vervolgens doodsverwensingen komen is allemaal geen probleem, want het is toch allemaal maar een grapje.
Wat een treurnis. Gewoon treurnis. Mods mogen ongestraft het verkeerde voorbeeld geven en users doen er nog eens een schepje bovenop. Een beter FOK begint niet meer bij jezelf, een beter FOK begint weet ik veel waar, maar ik zie het hier niet.
Inb4 je stelt je aan.
ik snap je niet helemaal: je maakt zelf ook bullshit topics aanquote:Op woensdag 12 augustus 2026 15:19 schreef Hetekip het volgende:
[..]
[..]
Volgens @:armanixl of @:armani xl of hoe hem ook mag heten. Zou het allemaal aanstellerij zijn, maar de post van plompzakker zorgt wel voor posts zoals die van rozevla.
Fijn dat het klimaat op fok hier vooral bashen is en gevaarlijke adviezen geven is.
@:danny top geregeld weer op dit forum. Gewoon een mod die kut advies roept en de users gaan erin mee, want de mod doet het ook en @:armanixl zag ook dat het goed was.
Dat er vervolgens doodsverwensingen komen is allemaal geen probleem, want het is toch allemaal maar een grapje.
Wat een treurnis. Gewoon treurnis. Mods mogen ongestraft het verkeerde voorbeeld geven en users doen er nog eens een schepje bovenop. Een beter FOK begint niet meer bij jezelf, een beter FOK begint weet ik veel waar, maar ik zie het hier niet.
Inb4 je stelt je aan.
Hij probeert wat orde te scheppen in zijn wanorde en betrekt hier weer FOK!policy bij.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 16:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik snap je niet helemaal: je maakt zelf ook bullshit topics aan
Met orde scheppen is niets mis maar ik zie hem dat niet echt doen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 16:10 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hij probeert wat orde te scheppen in zijn wanorde en betrekt hier weer FOK!policy bij.
Goed dat je dit even aan de kaak stelt. Ik denk niet dat gebruiker @Rozevla het echt zo meent, het is gewoon een beetje zijn manier van communiceren en humor. Ik ben wel met je eens dat moderators het goede voorbeeld moeten geven en zeker geen TR's die over henzelf gaan zouden moeten behandelen. Uitzondering hierop is inderdaad wel @capuchon_jongen die zichzelf corrigeert en daar een notitie van maakt voor in het logboek. Dat getuigt wel van een sterk gevoel voor rechtvaardigheid en zelfinzicht. Helaas heeft niet elke mod dat, maar dat kun je denk ik ook niet verwachten. Adviezen die mogelijk permanente schade opleveren zouden inderdaad gecorrigeerd moeten worden, echter is het een topic in KLB en daar gelden mijn inziens wel wat soepelere omgangsvormen. Zoals bij gebruiker @Rozevla zou je veel topics en de reacties met een kleine knipoog kunnen lezen. Al met al zie ik dus een klein beetje van beide werelden. Je punt is niet onterecht, maar gezien het subforum is het ook wel weer een beetje aanstellen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 15:19 schreef Hetekip het volgende:
[..]
[..]
Inb4 je stelt je aan.
Zo zo van onder welke steen ben jij gekropen je eerst maanden niet laten zien in KLB en als er ophef is in KLB feedback daar benje. Blijf maar weg en moei je niet met Hetekip zijn probleem met een mod.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 15:39 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Als je nou de volgende keer begint met de laatste zin en dan niet op reageren klikt.
Nog steeds enkel onder de indruk van schouderklopjes zonder enige waardequote:Op woensdag 12 augustus 2026 16:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zo zo van onder welke steen ben jij gekropen je eerst maanden niet laten zien in KLB en als er ophef is in KLB feedback daar benje. Blijf maar weg en moei je niet met Hetekip zijn probleem met een mod.
Like gegevenquote:Op woensdag 12 augustus 2026 16:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Goed dat je dit even aan de kaak stelt. Ik denk niet dat gebruiker @:rozevla het echt zo meent, het is gewoon een beetje zijn manier van communiceren en humor. Ik ben wel met je eens dat moderators het goede voorbeeld moeten geven en zeker geen TR's die over henzelf gaan zouden moeten behandelen. Uitzondering hierop is inderdaad wel @:capuchon_jongen die zichzelf corrigeert en daar een notitie van maakt voor in het logboek. Dat getuigt wel van een sterk gevoel voor rechtvaardigheid en zelfinzicht. Helaas heeft niet elke mod dat, maar dat kun je denk ik ook niet verwachten. Adviezen die mogelijk permanente schade opleveren zouden inderdaad gecorrigeerd moeten worden, echter is het een topic in KLB en daar gelden mijn inziens wel wat soepelere omgangsvormen. Zoals bij gebruiker @:rozevla zou je veel topics en de reacties met een kleine knipoog kunnen lezen. Al met al zie ik dus een klein beetje van beide werelden. Je punt is niet onterecht, maar gezien het subforum is het ook wel weer een beetje aanstellen.
En, waar jijzelf trouwens ook vrolijk aan mee doet:quote:Op woensdag 12 augustus 2026 16:10 schreef Ama het volgende:
Meteen weer Danny erbij roepen om je zin te krijgen.
Krijgen jullie subsidie voor Hetekip? Eerlijk zeggen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
En, waar jijzelf trouwens ook vrolijk aan mee doet:
En de leiding vindt alles goed
En de mods vinden alles goed.
De verloedering slaat toe.
Waarom is dit topic nog open.
Mensen verbieden weg te blijven, doe je goed!quote:Op woensdag 12 augustus 2026 16:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zo zo van onder welke steen ben jij gekropen je eerst maanden niet laten zien in KLB en als er ophef is in KLB feedback daar benje. Blijf maar weg en moei je niet met Hetekip zijn probleem met een mod.
als ze irritant zijn wel jaquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:21 schreef Questular het volgende:
[..]
Mensen verbieden weg te blijven, doe je goed!
Echt objectief ben jij ook niet jammer.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
als ze irritant zijn wel ja
Raar genoeg schijn jij niet te snappen dat juist irritant gedrag is de reden is dat KLB zo goed als dood is.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
als ze irritant zijn wel ja
Solliciteer voor KLB mod zou ik zeggen en toon het me hoe het wel moet.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 06:41 schreef Questular het volgende:
[..]
Raar genoeg schijn jij niet te snappen dat juist irritant gedrag is de reden is dat KLB zo goed als dood is.
Als je mensen verbiedt om weg te blijven, dan verplicht je ze om er te zijn en misschien zelfs ook om te posten. Kom lekker met ons praten over de beheerder in de SC!quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:21 schreef Questular het volgende:
[..]
Mensen verbieden weg te blijven, doe je goed!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |