Zo wereldschokkend is het toch ook niet?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 07:28 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb gisteravond vroeg een TR gezet ten aanzien van het topic van Hyeanadae met zijn sletjes. Was er geen mod beschikbaar? Is wel vaker zo als ik in KLB een melding maak. Als het kan, graag alsnog vegen.
Het zal tegen de policy zijn. Dat is één. Het is een term voor vrouwen die je niet gebruikt: zeer denigrerend. Dat is twee. Kennelijk zijn we er hier nog niet want zowel jij als Hyenadae hebben er geen enkele moeite mee. Dat is drie.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:02 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zo wereldschokkend is het toch ook niet?
Ik denk dat 99% van die vrouwen hun schouders ophalenquote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het zal tegen de policy zijn. Dat is één. Het is een term voor vrouwen die je niet gebruikt: zeer denigrerend. Dat is twee. Kennelijk zijn we er hier nog niet want zowel jij als Hyenadae hebben er geen enkele moeite mee. Dat is drie.
Ik waar hier ook rond en mij kwetst het als er dit soort woorden hier gebezigd worden. Er zijn hier ook vrouwen, realiseer je je dat wel?
Waarom volg je de policy niet? Geldt ook voor Capuchon_Jongen. Die geeft helemáál geen sjoege.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:28 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik denk dat 99% van die vrouwen hun schouders ophalen
Ik weet wel zeker van niet. Maar ik neem vaak niet de moeite om er een TR voor te zetten of om mijn reactie te geven, maar bij deze toch maar.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:28 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik denk dat 99% van die vrouwen hun schouders ophalen
Wat?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Waarom volg je de policy niet? Geldt ook voor Capuchon_Jongen. Die geeft helemáál geen sjoege.
Plompzakker, ik denk dat ik tevergeefs wacht op een antwoord. Dan wil ik het @Danny vragen, hopelijk heeft hij tijd om zijn mening te geven - Is het gewenst dat woorden als tyfuskutten, hoeren, kutten en sletjes in de topiclijst blijven staan? Deze woorden hebben de afgelopen weken de lijst gesierd. Ze bleven gewoon staan.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Waarom volg je de policy niet?
Ik vind je niet eerlijk. Ik heb jou in het verleden meerdere keren een DM gestuurd, ik heb nooit iets teruggehoord. Ook jij volgt de policy niet want het interesseert je weinig als ik je er op attent maak.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 16:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat?
ik volg juist de Policy wel; Maar ik ben geen robot die heel KLB 24/7 monitort
EDIT: heb zijn OP aangepast
ik beloof dat ik in de toekomst hier beter zal oplettenquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 17:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik vind je niet eerlijk. Ik heb jou in het verleden meerdere keren een DM gestuurd, ik heb nooit iets teruggehoord. Ook jij volgt de policy niet want het interesseert je weinig als ik je er op attent maak.
Woensdagochtend heel vroeg zette ik dit topic neer, heb je al die tijd geen tijd gehad deze te lezen?
Edit: Yvonne had het topic al aangepast.
Dank je wel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 17:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik beloof dat ik in de toekomst hier beter zal opletten
Of het behoort tot de top van het oeuvre van @Mikeytt weet ik niet, maar als je ziet wat er allemaal wel open blijft is het inderdaad gek dat deze dicht moest.quote:Op zondag 6 september 2026 20:19 schreef Hetekip het volgende:
KLB / Nu pas het bestaan van suikervrije lollies ontdekken
Mega goed topic van @:mikeytt wat een onzin weer, dat het dicht moet.
Gaat niet gebeuren, daarvoor zit capuchon_jongen te diep in de reet van hetekipquote:Op zondag 6 september 2026 13:26 schreef SlagroomBoy het volgende:
kan dat slowchatten overal over debiele fake ziektes en depressies niet optyfen?
Ze mogen één centraal topic maken en daar mag al dat gedoe in blijvenquote:Op zondag 6 september 2026 13:26 schreef SlagroomBoy het volgende:
kan dat slowchatten overal over debiele fake ziektes en depressies niet optyfen?
Heb het nog een kans gegeven in VER @Mikeyttquote:Op zondag 6 september 2026 20:19 schreef Hetekip het volgende:
VER / Nu pas het bestaan van suikervrije lollies ontdekken
Mega goed topic van @:mikeytt wat een onzin weer, dat het dicht moet.
Doe eens wat aan dat kansloze beheerder gedoe van je kontmaatjesquote:Op zondag 6 september 2026 22:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb het nog een kans gegeven in VER @:mikeytt
Linkje,heb geen glazen bol en ga geen geleuter teruglezen.quote:Op dinsdag 8 september 2026 19:59 schreef Solotovski het volgende:
Moet dat eindeloze geleuter over die beheerder nou echt constant die hele sc overnemen?
Het is echt ontzettend zielig geworden.
Als je zelf niet ziet dat dat de reden is dat er behalve die 2 ggz patiënten niemand meer wil posten heb je echt stront in je ogen.
Make the sc great again
Letterlijk op elke pagina. Dat mensen wensen te vertrekken uit de SC is hun keuze, zij hebben er destijds ook voor gekozen om andere mensen weg te willen pesten en hebben de strijd verloren. Het gaat niet zo goed met hem. Geef hem het voordeel van de twijfel aub.quote:Op dinsdag 8 september 2026 20:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Linkje,heb geen glazen bol en ga geen geleuter teruglezen.
Hetekip in KLB / [KLB SC] Dagbesteding en begeleid wonen voor dummy'squote:Op dinsdag 8 september 2026 20:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Linkje,heb geen glazen bol en ga geen geleuter teruglezen.
Hoe denk je dat dan te gaan doen maat? Je bent nog steeds welkom in de SC, maar ook wij hebben een stem. Denk je dat we door een ban of door restricties anders gaan denken? Natuurlijk niet, dat zal enkel een bevestiging zijn van ons denken. Hoe denk jij ons tegen onzelf te gaan beschermen?quote:Op dinsdag 8 september 2026 20:09 schreef Solotovski het volgende:
Die lui moeten tegen zichzelf in bescherming genomen worden
Jullie moeten serieus hulp gaan zoeken. Ik heb gewoon bijna medelijden met julliequote:Op dinsdag 8 september 2026 20:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hoe denk je dat dan te gaan doen maat? Je bent nog steeds welkom in de SC, maar ook wij hebben een stem. Denk je dat we door een ban of door restricties anders gaan denken? Natuurlijk niet, dat zal enkel een bevestiging zijn van ons denken. Hoe denk jij ons tegen onzelf te gaan beschermen?
Dat vind ik erg fijn van je. Goed om te zien dat je ook bereid bent om behulpzaam en vriendelijk te zijn. Ik begrijp alleen niet op wat voor hulp je dan doelt. Ik zou weer naar de GGZ kunnen gaan en weer bij Gijs of Peter van de Voort terecht kunnen komen, maar wat gaat hij voor mij betekenen? Hulp moet je ook willen en ik ben nog niemand tegengekomen die serieus oprecht bereidwillig is om te helpen.quote:Op dinsdag 8 september 2026 20:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jullie moeten serieus hulp gaan zoeken. Ik heb gewoon bijna medelijden met jullie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |