Tr gezetquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:54 schreef Plompzakker het volgende:
Gewoon een verrekijker gebruiken. Werkt net zo goed
De beheerder heeft de buik vol en dat moet ik accepteren. Ik hoop alleen dat hij ook accepteert dat ik er dan ook niets meer in stop, wat dus waarschijnlijk ook de oorzaak is geweest van zijn oorspronkelijke opgeven. Ik vind het goed zo, maar hij blijkbaar niet. De stekker is er nog niet uit.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:52 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Vermoeiend mannetje die hele kut beheerder. Ik ben er helemaal klaar mee.
Ik denk dat ik mezelf moet gaan overstijgen door te gaan bed liggen wekenlang.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
De beheerder heeft de buik vol en dat moet ik accepteren. Ik hoop alleen dat hij ook accepteert dat ik er dan ook niets meer in stop, wat dus waarschijnlijk ook de oorzaak is geweest van zijn oorspronkelijke opgeven. Ik vind het goed zo, maar hij blijkbaar niet. De stekker is er nog niet uit.
Voor de mensen die dit serieus zouden nemen (geintje kan en mag altijd hequote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:54 schreef Plompzakker het volgende:
Gewoon een verrekijker gebruiken. Werkt net zo goed
En dan kom je zeker met dat ding van je langs in je UIquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Waar woon je? Dan kom ik ze alle 6 wel van je overnemen zonder al die rompslomp.
En barbecuen in een gesloten tent? Doen of niet doen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Voor de mensen die dit serieus zouden nemen (geintje kan en mag altijd he)
Best niet doen
Zoiets heb ik helemaal niet in huis. Ik heb wel chocolaatjes eventueel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:28 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
En dan kom je zeker met dat ding van je langs in je UI
Ik denk dat ik een dagje vrij moet nemen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:22 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mezelf moet gaan overstijgen door te gaan bed liggen wekenlang.
ik ben niet verantwoordelijk voor een actie van een mede landgenootquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:43 schreef Solispolar het volgende:
[..]
En barbecuen in een gesloten tent? Doen of niet doen?
Ja, denk dat je ze nog gewoon verkocht kreeg ook.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 09:22 schreef nostra het volgende:
Waarom heb ik hier niet een jaar vantevoren aan gedacht en er 100.000 ingekocht, het is niet dat het niet bekend was.
Omdat je er ook geen tekorten van verwacht. Het is niet alsof alleen ASML die dingen kan maken ofzo.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 09:22 schreef nostra het volgende:
Waarom heb ik hier niet een jaar vantevoren aan gedacht en er 100.000 ingekocht, het is niet dat het niet bekend was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |